Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

tomik.cesko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    225
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

15 Dobrá

O uživateli tomik.cesko

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

578 zobrazení profilu
  1. tomik.cesko

    Dobíjení autobaterie - nabíječka, startovací zdroje apod.

    Alternátor by měl dobít energii potřebnou k nastartování během prvních 10-ti minut běhu motoru. Pak už jenom krmí spotřebiče a udržuje. Nechat auto týden stát bez nabíječky by mu taky neuškodilo. Ale jestli máte dobrej pocit, že pro auto děláte maximum, proč ne. Já osobně si myslím, že přehnaná péče spíš škodí
  2. tomik.cesko

    Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.

    Mám dojem že každý 7° DSG řadí stejně. A na malejch objemech se mi naopak líbí, že má člověk důvod to občas protáhnout k omezovači. Jezdit pořád "úsporně" taky není pro motor, spojku ani převodovku nejlepší. Jen ať se vše točí tak, jak bylo konstruktéry zamýšleno.
  3. tomik.cesko

    Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.

    Mě osobně se šikmoocí docela hnusí, ani to není rovnocenný konkurent. Můj názor: evidentně chceš DSG, což chápu a schvaluju, sám mám 1,2tsi a "pouhýh" 77kw v kombinaci s rychlým řazením je po městě divočejší než 2,0tdi. Výkon ztrácí při vyšších rychlostech. V tom případě bych 1 teda smazal. 3 je jetá a ojetiny jsou teď docela drahé. Zbývá 2, přeju hodně šťastných kilometrů
  4. tomik.cesko

    VAG COM - Kódování Octavia II

    Mám dotaz, kolik času může zabrat nakodování přisvětlování do zatáček (corner) jde mi o to, že mi jeden "elekrikář" říká, že to udělá, ale nebude to na počkání. Mám mu to tam dát např ráno a odpoledne to bude. Moje představa byla, že to může trvat tak do 15 minut. A ještě, kolik by taková sranda mohla stát? Dík
  5. tomik.cesko

    rozvody 1,2 TSI škoda octavia

    Jakožto čerstvý majitel Octavie 1,2 tsi jsem si rachotu rozvodů za studena moc nevšímal (dříve jsem měl HTP) ale začalo mě znervózňovat rachocení při startu za tepla. Dočetl jsem se zde něco o vadných napínácích s písmenem D na konci, objednal jsem tedy nový s písmenem F a rachot přestal. Z motoru jsem vytáhl právě ten vadný viz foto 03F109507D, nový jsem nefotil ale má označení 03F 109 507 F a je klid. edit: jen dodám, že jsem je oba potopil do oleje a mačkal, starý šel mačkat pořád(s vyšším odporem), tedy nedržel tlak oleje, nový se napustil olejem, dál už mačkat rukou nešel. Vlastně jsem měl co dělat, abych ho zas vypustil a mohl našroubovat do motoru.
  6. tomik.cesko

    Koupě Octavie II

    Jako, já tě tedy moc nechápu. Chceš něco levnějšího kvůli baráku, přitom vyhlížíš na "nejdražší" dvojkový. Já třeba když bych chtěl levnější dvojku po fejsliftu, koukám teda na ty levnější. Takhle to jsou vyhozený prachy, obzvláště když je předpoklad, že to za chvilku zase vyměníš (už jsi stihl mít dvě trojky) A ještě preferuješ 2,0tsi? Fakt nevím, jestli si z nás děláš prdel. Jako chápu, že vše pod 100kw se někomu může zdát pomalé, ale když už chci kvůli penězům něco levnějšího, hodím EGO do hajzlu a pořídím si třeba i 1,6tdi.
  7. tomik.cesko

    Koupě Octavie II

    Přesně, za 10 roků starou Octu 229 je dost i na RS, když vezmu v úvahu, že auta se dnes dělají na životnost 10 roků. Kdyby to byl nějakej mladší ročník (2012-13) tak je o čem za ty prachy přemýšlet. Aspoň nám hoď odkazy, když už žádáš radu.
  8. tomik.cesko

    Koupě Octavie II

    No neděkuj, já tvůj příspěvek výše četl, ale fakt nevím, co bych ti měl poradit. Jenom asi nějak tuším, že vybíráš podle stavu tachometru a všechny tyhle auta budou dovozový. Popravdě ani jedna se mi nelíbí. Když jsem nedávno vybíral já, váhal jsem mezi třemi všechny rv 2012 a combi a DSG - 2,0tdi 4x4 L&K 187000km po velkém servisu za 245tis kč, dále 2,0tdi Busines 196000km za 219tis kč a nakonec jsem vybral poměrně ojedinělou 1,2TSI se 103000km velkou výbavou za 185tis kč z důvodů, které je asi zbytečné popisovat, protože dokud se s tím nesvezeš, neuvěříš. Jak vidíš, s cenami tvých favoritů by se mělo asi trochu zahýbat, mě přijdou trochu vysoko. Jinak u druhého tvého auta mě rozesmál ten ročník 1950, to přece vůbec nic neznamená.
  9. tomik.cesko

    Třetí brzdové světlo

    Hoj, tak po nějaké době ježdění můžu prohlásit, že můj problém s "občas" nesvítícím třetím brzdovým světlem nebyl ve světle samotném, ale ve špatném konektoru. Oprava spočívala v demontáži světla, ustřihnutí celé té černé zásuvky a namontování nových konektorů, jako jsou na obrázku. Bez té zásuvky je dobré si pamatovat, kam který kabel patří . Bohužel jsem nefotil, ale takhle to snad zvládne každý. Oprava za 2Kč a 20minut práce .
  10. tomik.cesko

    Koupe ojete OIII

    Zeptal bych se jinak, dokáže tě Hnůjdaj nebo Dachna svézt stejně jako Octavia?
  11. tomik.cesko

    Třetí brzdové světlo

    Ok, koupím světlo, dík
  12. tomik.cesko

    Třetí brzdové světlo

    Někdy mi nesvítí třetí brzdovka, kontroloval jsem pojistky, světlo samotný jsem vyndal a "natvrdo" zapojoval na baterku. Takhle funguje bezvadně, ale někdy se mi za jízdy rozsvítí "žárovka na palubce" + hláška na displeji a třetí brzdovka nesvítí (spodní lampy svítěj) Otázka zní: 1 stalo se už někomu, že světlo svítí asi podle toho, jak zrovna bouchnu kufrem? (jinak si to nedovedu vysvětlit ) a pak nezbývá, než koupit nové 2 nebo je reálnější, že bude třeba poškozenej kabel? 3 hledat někde jinde?
  13. tomik.cesko

    nesvítí různé žárovky

    Tohle bych dal asi nějakýmu profíkovi, takhle od PC to asi nepůjde. Snad jen zkontrolovat pojistky, hledat jestli není někde nějaká vlhkost apod. Jestli parkuješ ve vlhký garáži, to taky udělá svý.
  14. tomik.cesko

    nesvítí různé žárovky

    Nevím jestli ti pomůžu, ale jestliže ti svítí kontrolka světel a světla nesvítí, šel bych po relátku. Ale pokud kontrolka zhasne a světla svítí? To fakt netuším.
  15. tomik.cesko

    Koupě Octavie II

    A když se hloupě zeptám, nebude to po opravě reznout (obroušení a navaření něčeho) A na kolik byste odhadli cenu opravy v autorizáku?
×