Jump to content

rubaspavel

Uživatel
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About rubaspavel

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A co diagnostika, hlásila nějaký problém? Často odchází odporové dráhy na samotných klapkách, výměna panelu pak nepomůže.
  2. Mám takovéto zapojení v Eboxu. Jen doplním že mám před FL 2007.
  3. Kameru BC SKO-02 a videovstup BCMI-VW RNS510.
  4. Kameru jsem dodělával, ale protože jsem rozvrtával kufr a půlku auta kvůli jiným věcem, tak jsem kameru na poslední chvíli bral tady z česka. Mám ji místo světla na SPZ. Teda ono je to kombinované. Kamera má napájení a výstup PAL/NTSC na CINCH. K tomu mám převodník - videovstup - tady je důležité dodržet kodování videa PAL/NTSC. Oboje má ovládací drát od světla zpátečky. Zkoušel jsem připojit i na tvrdo na 12V s tím, že by do columbuse šlo video pořád, ale on to sám vypne po vyřazení zpátečky. Teď ještě přemýšlím na timhle: https://www.spyelektro.cz/kategorie/dvr-rekordery/dvr-zaznamove-zarizeni/
  5. Tak mi to nedalo, vyzkoušel jsem a opravdu. I když AV signál trval, tak rádio přeplo zpět z PDC dle CAN zprávy. Takže řešením je buď zasáhnout do FW rádia a zkusit nějakou prodlevu nebo na snímač zpátečky namontovat zpožďovač odpojení. Bude pak sice chvíli svítit zpátečka i při jízdě vpřed, ale účel to splní.
  6. V tom případě to snadno zkusím, ale mám takový dojem, že columbus aktivuje PDC obrazovku po obdržení signálu zpátečky přes CAN bus. Tudíž i přepnutí zpět nebude od zmizení AV signálu ale od CANu.
  7. Ahoj, kdysi jsem tu někde na foru viděl návod na dodělání druhé antény do nárazníku. Byla už i odladěná na co nejlepší příjem. Nemohu to tu nikde najít, nevzpoměl by někdo kde to bylo?
  8. Ahoj, dá se někde v rádiu nakódovat, aby po vyřazení zpátečky obraz ještě třeba 10 vteřin zůstal? Celkem by se mi to hodilo když se potřebuji někam vecpat a neustále popojíždim vpřed, vzad a vadí mi ta půlvteřinová prodleva columbusu než přepne na kameru.
  9. Zdravím, trápí mě dva problémy a nevím jestli je mohu spojit v jednu příčinu. První je divný zvuk a vibrace od pravého předního kola při cca 50% brždění. Tváří se to jako by byl zkroucený kotouč. Druhý problém je při přejíždění nerovnosti, když se má kolo zvednou, tak to bouchne do kastle. Dělá to již rok stále stejně a půl rok před tím bylo vpředu měněno: tyče řízení + čepy, stabilizační kosti, kulově čepy nápravy, ložiska kola, brzdové destičky, tlumiče včetně pružin a axiálních ložisek. Ložisko kola jsem si měnil sám a nedám ruku do ohně za správné usazení kotouče na náboj. Mám takový pocit, že jsem jej špatně očistil od rzi a nějaké zrnko zabránilo správnému usazení a celý kotouč je tak šikmo. Projevilo se to však až po půl roce a taknějak současně i s tím boucháním. Zkoušel jsem odpojit i stabilizátor, případně dotáhnout tlumiče. Ty tři malý šrouby lůžka shora utažený jsou, prostředním šroubem tlumiče jsem pootočil, ale točila se jak matka tak šroub, nemám takový klíč abych to podržel. Musel jsem ale dost zabrat abych s tím hnul, cca 50Nm. Nenapadá mi nic jinýho co zkontrolovat. Zadní silentblok ramene je v pořádku bez trhliny, přední je původní (12let, 250tkm). Když auto rozkývám rukou tak nic slyšet není. Poradíte mi co ještě můžu zkontrolovat?
  10. Neumí to ani nějaká novější jednotka? Také se mi zrovna moc nelíbí svícení parkovaček dokud nevytáhnu klíček.
  11. Ahoj, na jde na předfacelift verzi se čtyř polohovým spínačem světel nastavit denní svícení tak aby v poloze 0 nic nesvítilo a v poloze tunel bylo aktivní denní svícení dle světelného senzoru? Když nemám nakódované denní svícení, tak v poloze tunel se světla rozsvítí až se soumrakem, když dení svícení nakoduji, světla nejdou vypnout ani v poloze 0. Potřeboval bych spojit výhody obojíjího. Lze to nějak? BSG jednotku mám 3C0937049AE s kódováním 69880D230104140000110D00000000000009FF0F550000.
  12. Tak třeba vůle mezi blokem a pístem se mění s teplotou, mezeru mezi nimi vyplňuje olejový film... Všeobecně studený motor má menší výkon než zahřátý na provozní teplotu. Někde jsem našel kompresní tlaky jiného motoru za studena 18bar a za tepla 25bar.
  13. Ohledně baterky, také jsem to řešil, přes zimu OK, v létě neotočila motorem po dlouhé jízdě po dálnici. Teplý motor má větší kompresi, takže potřebuješ větší startovací proud. A nabití moc nepomůže. Zkus změřit její napětí při startu, nemělo by padnout pod 10V. Nebo odpojit vstřiky a zkusit nastartovat. To i podle sluchu poznáš její stav.
  14. Ta klapka mi také napadla, když ji ručně zavřu, tak se sice sekne i po vyčištění, ale po elektrckém zavření je v pořádku. Zkoušel jsem ručně otočit před startem rozvodama a nalezl jsem jednu pozici ( ze 4) válců ve které to vždy startuje špatně. Ostatní jsou v pořádku. Zkoušel jsem i místo teplotního čidla motoru odpor a simulovat -20°C. Motor se sice zatřásl ale chytnul a běžel. Tím jsem vyloučil cokoliv ohledně řídicí jednotky.
  15. Po výměně setrváku se to zhoršilo. Startér jsem čistil, baterku zkoušel novou. Ani zkorodované zem tam není, vačka je v pořádku. Takže už mi napadaj jen vstřiky, jestli neprotékaj. Diagnostika ukazuje u tří vstřiků -0.3 a čtvrtý +0.9. Hodně pomohlo i seřízení synchronizace rozvodů ne podle přípravku (cca 2°), ale přesně na nulu. Při startu se motor sice zatřese ale v 80% nechcípne.
×
×
  • Create New...