Jump to content

rubaspavel

Uživatel
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About rubaspavel

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Setkal jsem se se slabým čerpadlem v nádrži ale v kombinaci s tandemem to tlačilo správně až do okamžiku zavzdušnění. Pomohl jsem si balonkem na zpátečce a celé to odvzdušnil. Občas taky pomůže dotankovat plnou... Každopádně změřit tlaky by bylo asi nejlepší.
  2. Možná už bude zanesené, v diagnostice by to mělo být zapsané. Navíc po několika neúspěšných startech se chyba uloží trvale, zablokuje se a už nepůjde ani zapnout. Pokud nenateče voda někam kam nemá, tak ten sníh tomu nevadí.
  3. U novějších verzích už to je možná vypínatelné. Dokonce i když je režim topení/větrání nastaven na větrání tak se spouští topení. Už se to tu několikrát diskutovalo a jedinné co pomáhá je vyřadit snímač venkovní teploty. PTC spirála je pro rychlejší ohřátí vzduchu v kabině, s vodou a ohřevem motoru nemá nic společného. U starších verzí se dali domontovat žhavičky do vodního okruhu pro ohřev.
  4. No je trochu nepraktické když s autem popojedeš 200 metrů/3 minuty aby topení zapínalo, párkrát tohle uděláš po sobě a máš ho plný karbonu a hulí. Kdyby mělo z výroby doběh třeba 5-10 minut tak by se aspoň trochu ohřálo. Jiná situace: po delší jízdě zastavíš na pumpě na 5 minut, klesne teplota motoru a zase zapíná...
  5. Zkus, ale nejde o to ho vypnout "jen" před startem. V podstatě musí být vypnutý po celou dobu co je motor studený a dokonce i když po zahřátí opět klesne teplota (například jízdou z kopce) opět příhřev zapíná. Dodělal jsem si kontrolku chodu příhřevu a dost jsem se divil, když během hodiny jízdy po okreskách to je schopné 3x zapnout. A to startuji už teplý motor.
  6. Je to automatická funkce příhřevu, kódováním nejde vypnout. Můžeš zkusit vypnout ventilátor topení, to mi pomohlo. Teď právě vyvýjím novou jednotku, která funkci automatického příhřevu odstaví
  7. Nakonec pomohla až reklamace, dostal jsem nový a na první dobrou spárováno
  8. Sám ji mám a CAN BUS se uspí a baterie se nevybíjí. Tahle kombinace HW a SW je v pořádku. Je to nejstarší kompatibilní jednotka, kterou není nutno přehrávat.
  9. Výměna není nutná, tahle jednotka je v pořádku.
  10. Vyndej žhavicí svíčky a startuj, vstřiknutá nafta by měla být vyfukována ven. Případně se prodávají i startovací spreje, ale nemám s tim žádnou zkušenost.
  11. Ahoj, po výměně baterie mám nefunkční ovladač k telestartu T91R připojeného k Webastu Thermo Top V. Po stisku ON/OFF pouze cca 5s rychle bliká. Zkoušel jsem odpojit pojistku na 5 vteřin, vrátit a po 2s stisknout OFF na 1s. Vlastně vyzkoušel jsem více kombinací, včetně odpojení baterie, či i jen celé jednotky telestartu. Také přes základní nastavení přes VAG jsem to zkoušel, tam to je chvíli ve stavu učení a stejně nic. Také jsem zkoušel i vyndat baterku na cca 5s v dálkáči, či vrácení původní. Je na to nějaký trik?
  12. Také jsem ho nedávno nechal projet, jestli kouří bude zakarbonované, zkus ho nechat párkrát běžet na plno tich půl hodiny, třeba každé ráno a uvidíš. Pak jedině rozebrat a vyčistit. Mě se přes zimu osvědčila prémiová nafta, předtím jsem tankoval obyč a už v březnu hodně kouřilo. Teď se zatím drží... Určitě mu nesvědčí předčasné vypnutí když není na provozní teplotě.
  13. Odemykám cca 2,3 vteřiny před příchodem k autu, tím už columbus startuje, nastoupím na nic nečekám, startuji, po cca 10 vteřinách se hovor přepne, je hluchý tak 5s pak již je normálně na handsfree. Soft mám 5238 Handsfree nějakou prémiovou.
  14. A co diagnostika, hlásila nějaký problém? Často odchází odporové dráhy na samotných klapkách, výměna panelu pak nepomůže.
  15. Mám takovéto zapojení v Eboxu. Jen doplním že mám před FL 2007.
×
×
  • Create New...