hoj nemáš pravdu, ten pretlakový ventil pracuje uplne obráceně....když je motor v klidu je otevreny a kdyz chce tahat, tak se uzavira...
znamená to primou diru do sani...
cau možná se to někomu bude zdát banální, ale pokud máš climatronic a né manuál klimu, tak si zkontroluj jestli máš zaplé eco.
pokud tam nemáš nic (já tomu říkám polo, tak je spotřeba min cca o půl litru vyšší) a auto je auto....
ahoj chlapi,
potřeboval bych radu ohledně turba..
dělal jsem log ve skupině 115 vag-com 304 a je to zobrazene v dobrem programku od diesel-power
log vypada asi takto viz příloha...jak se vám to zdá?
mě se při tom nástupu plnícího tlaku zda ,ze je tam velky rozdil v pozadovanem a v aktualním...
co si o tom myslíte vy?díky za nazory
Zdar chlapi ,jake jsou skupiny ve Vag 304 na kontrolu vynechání zapalování.Resp potřebuju skontrolovat cívku,mám na ni podežření.díky za rady
Auto: O1 1.8T RS
A nebo zkus vyčistit mezichladič stlačeného vzduchu - intercoler.Jak se olej cpal zpět do sání,tak ti nejspíš zacpal ten chladič....zkus vyčistit a dej zprávu jak si dopadl...
Zdar chlapi,
já mám v OI RS 132kw LPG mám najeto na plyn 1500km a auto slouží,rozdíl ve výkonu není znát a na dálku si veme 1,2kč.Jinak průměr 1,5kč.
Mám tam sekvenční vstřikování a nádrž na 70l v rezervě.Plnění v nárazníku.
Jen mě trochu mrzí,že jsem už ho tam nedal dávno...jo ročně najezdím 35tkm a auto má najeto 140tkm