Přejít na obsah

Matrix

Uživatel
  • Počet příspěvků

    550
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

2 313 zobrazení profilu

Oznámení Matrix

  1. Žádné, je to algoritmem vypočtená hodnota mezi tlakem před filtrem a za filtrm (případně tlakem atmosfery) s částečnou pomocí empirického předpokladu dle najetých kilometrů. U tebe je divné že při 35 minut probíhající regeneraci je teplota spalin tak nízká a že nejsou vidět postvstřiky. Navíc zůstává EGR otevřený, což by při regeneraci měl být naopak zcela zavřený. Motor CFHC jsem měl také a fungovalo mi to bezvadně, jen jsem používal před DG software v ŘJ abych šetřil vstřikovače. Co je špatně ti nepovím, ale těch věci bude asi víc.
  2. Pokud máš placenou, byl nějaký BUG v poslední verzi, ale už vyšla oprava. Stačí aktualizovat.
  3. A číst umíš? Vše je tu vysvětlené v tomto vlákně.
  4. Ano, mám ten stejný problém, vypálí se na 12% a zahájí se na 63%, prostě je ta aplikace dělaná pro verze firmwaru ŘJ s DG. Před nahráním před DG verze mi to taky ukazovalo správně.
  5. Měnil bych vždy pouze ty vadné ale vždy za takové, které jsou buď nové, anebo repasované samotným Boschem, ať pak člověk nedopadne jako já, Už si tím projít nechci.
  6. Kdyby jsi tu četl, zjistil bys, že je to vypínacím ložiskem, prošel jsem si stejným postupem. Mohl jsi něco ušetřit :-) Počítej s tím že bude asi i orosená lamela, tak to budeš muset vyměnit i s ní a tím pádem když to bude otevřené bych udělal i přítlačák a dle stavu i dvouhmotu.
  7. Ahoj, mám stejný motor a ukazuje se mi to taky v litrech, záleží pravděpodobně na typu motoru. Nájezd auta se mi neukazuje taky jestli myslíš stav KM, ani nevím že tam taková fce je, ale pokud to myslíš jako hodnotu na jedné z dlaždic, jako nájezd od poslední regenerace, ta by se ukazovat měla. Neklepl jsi na tu dlaždici prstem? Tím pak zešedne, a deaktivuje se, stačí na ni klepnout znovu. Za jízdy se mi plnění v mg/km ukazuje kladně při plnění, záporně při regeneraci. Ale je to zcela nahoře, vedle piktogramu DPF.
  8. U mě byly stejné symptomy a bylo to sáknoucí spojkové vypínací ložisko, které zavzdušnovávalo systém. Když jsem vyměnil hydrauický válec u pedál (zdálo se to nejdřív jako lacinější varianta), dělalo to dál. Tak jsem nechal vyměnit to ložisko a bylo to tím. A když se do toho už lezlo, vyměnil jsem rovnou celou spojku. Setrvačník byl OK, ten jsem nechal původní.
  9. Postup bude s největší pravděpodobností pořád stejný. Pokud jsi udělal to co jsem zde popisoval, tak by se to mělo povést i tobě.
  10. Panové, takže je nejvyšší čas se podělit o tu nejcennější zkušenost. A to, tu, jak jsem to nakonec úspěšně vyřešil => výměna všech vstřiků za zcela nové. Žádné repasované, žádné vyčištěné, jen a pouze nové. Ono právě něco jako "repas" těchto vstřikovačů neexistuje, což mi sdělilo oficiální zastoupení českého BOSCHe. Nedodávají díly nikam a kdo tvrdí že má díly na repas, nejedná se o originální díly, ale jsou to díly od LUCASu. Na tom také Švančara vyhořel. Objevil jsem na webu stránku, kde se dá podle SN vstřiku, nebo kódu opravy dohledat informace o vstřikovači, ale u žádného z repasovaného dílu co jsem měl na autě to nic nenašlo, tak jsem položil dotaz přímo na kompetentní oddělení BOSCH, proč tomu tak je. Zde mi bylo právě sděleno, že vstřiky opravdu nejdou repasovat a ani autorizovaným servisům se v žádné zemi nedodávají ND a čísla dílů z faktury že neodpovídají dílům BOSCH, ale ukazují na díly od LUCASu. Po této informaci od BOSCH jsem se definitivně rozhodl, že si připlatím a všechny "repasované" mu vrátím a koupím prostě naprosto nové s tím, že mu pak sdělím proč jsem se tak rozhodl. Bohužel pro něj se stala taková nemilá věc a to že jak jsem komunikoval s BOSCHem a sdělil i kde jsem byl v servisu a i když jsem jim psal, ať ho hlavně nijak s tím nepopotahují, že bych byl nerad aby to pak ovlivnilo mou reklamaci u něj, tak mu tam asi kvůli "repasování" vstřikovačů naběhla za dva den šťára rovnou z nejvyšších pater. Pro mě o to horší, že mu ukázali veškerou komunikaci. Na druhou stranu je to informace, o které když by mi řekl rovnou, že to nerepasuje z origo dílů, tak bych se rozhodl naprosto jinak, nejezdil bych k němu 3× přes půl republiky a nemusel se pak zbytečně dohadovat. Ono už jen to, že jsem měl 3 vstřiky repasované a čtvrtý nový a auto vcelku jelo furt stejně blbě už ledasco naznačovalo, že ten repas nebude moc OK. Jakmile byly všechny čtyři vstřiky nové, bylo to jako když tam mám nový motor. Už jen ten start a zvuk motoru na volnoběh byl úplně jiný a hlavně ===>>> od té doby, a to je to už 3 měsíce, se závada neprojevila ani jednou <<<=== takže moje rada zní, pokud chcete koupit repasovaný vstřikovač, kupujte pouze ty, které jsou repasovaný samotným boschem, tzv. BX díly, repas výměnou (dáte jim staré, oni vám prodají repasované boschem), ideálně ale koupit opravdu všechny vstřiky nové a máte naprosto klid. Já měl tu kliku, že si všechny tři repasované vstřiky znovu přeměřil na stolici, všechny tři mu vyšli jako že jsou OK a za prodejní cenu mi je zase vzal zpátky. I zde je hezky vidět, že ač stolice naměří naprosto ukázkové hodnoty, jako by se jednalo o zcela nové vstřiky, tak to prostě na motoru nefunguje. Vždy porovnávejte skutečný projev a chod na motoru + korekční množství. Co k tomu dodat, byla to pro mě zase zkušenost. Možná že repasy někde fungují, zde bych si i vsadil na to, že ten úplně první vstřikovač, který se vyměnil a potom co ho zrepasoval se vrátil zpátky na můj motor, byl ve výsledku vadný v jiné části, než ve který byl repasovaný, proto se i hned potom co se objevil na motoru začala závada znovu projevovat (včetně vysoké korekce), ale po tom co jsem si vyzkoušel repasy a současně po výměně za zcela nové i jak se chová motor potom, musím říct, že nové vstřiky vážně nenahradí vůbec nic a navíc korekce je u všech čtyřech nových přesně taková, jak má být max. v rámci jednotek.
  11. To je zvlastni, denni sviceni se koduje v Centralni elektrice a on flashoval RJ motoru. Kazdopadne me treba nefungovalo Bluetooth, co jsem od nej odjel, doporucil mi odpojit na chvilku baterku, ze se to obcas stava. Ja jel od nej do divadla, takze jsem nemohl, ale pri dalsim startu uz bylo vse v poradku. Ve tvem pripade bych na na chvili tu baterku odpojil a sledoval zda to pomuze. Pak bych se spojil s nim.
  12. Nevysvětloval mi to, důvěřoval jsem mu, přišlo mi to jako taky dost velký skok zpátky, ale nikde na internetu jsem changelog nenašel k jednotlivým verzím. Každopádně Kamarád co u něj byl se Sharanem s motorem CFGB tak dostal 9955 s důvodem, že má AdBlue a jsou v něm důležité změny právě pro tento systém.
  13. To by mi je musel ten Bosch servis vzít zpátky a možná by mi nevrátil ani stejnou cenu. Jen nerozumím tomu, že na protokolech všechny vstřiky jsou cajk. Na druhou stranu se nikdy neměří za studena, ale po vytažení z auta jsou ještě zahřáté, takže se to nemusí pak ani projevit. Jediným argumentem tak zůstává korekční množství, což ale nemusí přímo ukazovat na vadu vstřikovače.
×
×
  • Vytvořit nový...