Jump to content

Matrix

Uživatel
  • Content Count

    539
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Matrix

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    305812246

Recent Profile Visitors

1,005 profile views
  1. Postup bude s největší pravděpodobností pořád stejný. Pokud jsi udělal to co jsem zde popisoval, tak by se to mělo povést i tobě.
  2. Panové, takže je nejvyšší čas se podělit o tu nejcennější zkušenost. A to, tu, jak jsem to nakonec úspěšně vyřešil => výměna všech vstřiků za zcela nové. Žádné repasované, žádné vyčištěné, jen a pouze nové. Ono právě něco jako "repas" těchto vstřikovačů neexistuje, což mi sdělilo oficiální zastoupení českého BOSCHe. Nedodávají díly nikam a kdo tvrdí že má díly na repas, nejedná se o originální díly, ale jsou to díly od LUCASu. Na tom také Švančara vyhořel. Objevil jsem na webu stránku, kde se dá podle SN vstřiku, nebo kódu opravy dohledat informace o vstřikovači, ale u žádného z
  3. To je zvlastni, denni sviceni se koduje v Centralni elektrice a on flashoval RJ motoru. Kazdopadne me treba nefungovalo Bluetooth, co jsem od nej odjel, doporucil mi odpojit na chvilku baterku, ze se to obcas stava. Ja jel od nej do divadla, takze jsem nemohl, ale pri dalsim startu uz bylo vse v poradku. Ve tvem pripade bych na na chvili tu baterku odpojil a sledoval zda to pomuze. Pak bych se spojil s nim.
  4. Nevysvětloval mi to, důvěřoval jsem mu, přišlo mi to jako taky dost velký skok zpátky, ale nikde na internetu jsem changelog nenašel k jednotlivým verzím. Každopádně Kamarád co u něj byl se Sharanem s motorem CFGB tak dostal 9955 s důvodem, že má AdBlue a jsou v něm důležité změny právě pro tento systém.
  5. To by mi je musel ten Bosch servis vzít zpátky a možná by mi nevrátil ani stejnou cenu. Jen nerozumím tomu, že na protokolech všechny vstřiky jsou cajk. Na druhou stranu se nikdy neměří za studena, ale po vytažení z auta jsou ještě zahřáté, takže se to nemusí pak ani projevit. Jediným argumentem tak zůstává korekční množství, což ale nemusí přímo ukazovat na vadu vstřikovače.
  6. Já zjistil o víkendu zajímavou věc, že v ŘJ byl špatný IMA kód u vstřikovač č. 3 a 4. Mrknu do protokolů a EPS-815 jim přiřadil shodný kód po repasi, jako byl jejich originální, na nich vyražený, ale v ŘJ byl úplně jiný. Tak jsem si to přenastavil. Bohužel to mělo vliv jen částečný, sice se při studeném motoru stejně roztřese, není ale slyšet to kovové klepání. Trošku mě překvapuje korekční množství na nynějším vstřiku č. 3, které zase dosahuje hodnot 3,00 mg/zdvih. tenhle vstřikovač byl před repasí na pozici č. 2 a měl stejně šílený korekce + vysoký přepad. Nyní je na pozici č. 3
  7. Aditivuji s VIFem od té doby co to auto mám, motor viz podpis, zbytek jsem napsal v odpovědi na tvou SZ.
  8. Byl jsem u toho stroje při měření a viděl jsem hodnoty při testech, mě zase přišlo že to byl jeden z mála servisů, kdy se někdo fakt snažil, komunikoval jako člověk. Na všechny vstřiky mám protokol že jsou v pohodě. Když si vezmu že když se dělali ty zbývající vstřiky, tak se s tím autem laborovali půl dne a ještě mi udělal extra cenu na ten jeden úplně novej vstřik a dal mi ho za nákupku, když jsem se z HK podstoupil už druhou cestu až do opavy. Vcelku i po výměně toho prvního vstřiku který měl jediný vysoký přepad a těch třech původních, tak stroj neukazoval nikde žádné výkyvy a sám mi říkal
  9. Oživím trošku toto téma, neboť jsem u sebe pár změn již udělal. Můj problém byl v tom, že při venkovních teplotách kolem 5°C, když nastartuji a vyjedu, tak při razantnější přidání plynu (ale ne plný plyn) začne být slyšet takové jakoby cvakání, klepání, když přišlápnu plyn ještě trošku, tak se to hodně zesílí, ale hlavně auto začne pocukávat a hlavně se celé třást, přesně s frekvencí toho klepání, to jsem zde již popisoval. Když se nepřidává razantně, tak se to nerozklepe a necuká, současně s povolením plynu to okamžitě ustává a s přidáním se zase projevuje. Je to jen v tahu, na prošlápnutí be
  10. Po DG jsem měl 9979 tedy opravená verze, nyní mám před DG verzi a to 9015 (děláno v Motorpower Třebotov)
  11. Pokud umíš číst, jsi tu ve správném vlákně. A vzhledem k tomu, že to tu již někteří úspěšně vyřešili.
  12. Člověče, tady v tom vlákně to tu píše každý druhý a ty se ptáš jestli se s tím někdo nesetkal? Četl jsi ho vůbec než jsi sem napsal? K ostatním, každopádně moje zkušenost s cukáním motoru. Jakmile se ochladilo, tak jak se tu píše, tak při studeném motoru, pod plynem a v rozsahu nízkých až středních otáček silné cukání auta a kovové zvonění. S vyšlápnutou spojkou bez zátěže to nedělá. Na jaře jsem zajel do Bosch servisu si nechat změřit všechny vstřikovače. Válec č. 2měl množství přepadu vyšší než ostatní a navíc nad povoleným limitem. Každopádně přes léto to skoro nedělalo. Teď ja
  13. Dobrá firma si předem otestuje, zda je oxidační katalyzátor funkční a dosahuje teplot kolem 600°C, zda se vůbec "rozsvítí". Pokud ne, neměla by se do čištění pouštět, protože by to jinak byly vyhozené peníze. Jinak jsi to napsal správně. Ještě podotknu, že pokud se v přímo v keramice DPF sníží obsah drahých kovů (nejdůležitější je platina), nemá to vliv na regeneraci samotnou. Saze (uhlík) shoří (oxiduje) tak jako tak (C+O2 => CO2) a filtr se vyčistí, jen se se zhorší redukce sekundárních produktů hoření, tedy např. vzniklý CO a NO z hoření paliva se nepřemění na CO2 a NO2.
  14. Tak to slyším poprvé. Já měl problém i s doneseným vlastním olejem jednou při výměně a tam mi i řekli že neakceptují žádné donesené díly kvůli budoucím problémům. Každopádně mě spojku nedělal autorizák, tak se na tu možnost příště zeptám. Každopádně pokud by skoro každý servis prodával díly za běžnou cenu e-shopů + max. nějakou marži do 10% byl bych ochotný to akceptovat (jejich nákupky jsou ale předpokládám úplně někde jinde). Ale takovýhle zlodějiny....
  15. Tobě dovolili v autorizáku si koupit vlastní materiál?
×
×
  • Create New...