Přejít na obsah

SoLaX85

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení SoLaX85

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. No dle oficiálního postupu (sdílel jsem ho tu před rokem), pokud je jeden nebo více šroubů povolených, je předepsáno vyměnit i lištu rozdělovače, takže postupovali správně - neřekl bych tedy, že ho schválně natáhli - když se rozhodl pro autorizovaný servis, holt dodržují oficiální předpisy :)
  2. V Evropě oficiálně nic nepíšou, jen dvě rozsáhlejší diskuse na britských volkswagenforum.co.uk a briskoda.net. Třeba na Mobil talku jsem nic nenašel. Ale mluvil jsem s kamarádem, co děla v engineeringu Škody a ten mi říkal, že o ničem takovém neví. Že to do souvislosti s USA nejde dávat, že se ten motor dělá v Mexiku a ne tam kde ty naše evropské. Že kdyby to byla systémová chyba, tak na těch milionech motorů se to projeví větším počtem. Jeho teorie je nekvalitní palivo, tedy následná nutnost regulace detonačního spalování a tedy nadměrné vibrace. P.S. pro zajímavost - návod s popisem a postupem montáže, co vyšel k té Americké svolávačce - zde.
  3. Ono to bohužel není tak jednoduché zkontrolovat, protože je celkem komplikované se k těm šroubům dostat - musíš sundat komplet sácí potrubí atd.. Navíc není nikde vyloženě uvedeno, kterých konkrétních motorů, vyrobených v jakém období atd. se to týká..
  4. Tak jsem dohledal, že v říjnu 2020 na to dělali svolávačku, ale jen v USA. Tam motor EA211 mají jako 1.4 v Jette. Jak je sakra možný, že v Evropě nic, když tu takové případy taky jsou? Nešlo by s tím něco udělat, třeba to nějak mediálně rozmáznout? :) Článek na autonews.com Youtube
  5. Ahoj, před týdnem se mi stalo to samé s O3 z 2016 - 1.2 TSI 81 kw - odpoledne z práce najednou delší startování, oranžová kontrolka EPC, po chvilce jízdy pokles výkonu, smrad benzínu v kabině a pod motorem všude benzín. Mechanik pak zjistil, že jeden horní šroub rozdělovače chyběl (asi se úplně vyklepal) a oba spodní dva ustřižené. Je fakt zvláštní, že se o tom u nás moc nepíše, ale na britském VW fóru je o tom větší téma a několik případů. Byla to údajně chyba při výrobě/montáži, ale je zvláštní, že to Škoda víc neřešila a neudělala na to svolávačku. Navíc co jsem tak četl, tak se k tomu v Británii snad ani moc vstřícně nepostavili. Zajímalo by mě co v ČR - to jsou ty případy fakt tak ojedinělé, že ani tady to nikdo neřeší/nekomentuje?
×
×
  • Vytvořit nový...