Přejít na obsah

SamotAknivrec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli SamotAknivrec

  • Narozeniny 5.3.1989

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení SamotAknivrec

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj všem, jsem tu nový a to nejen jako uživatel fóra, ale i jako řidič Škodovky. Do dneška jsem jezdil v Citroenu vyrobeným v roce ještě před naším letopočtem, který elektriku viděl možná jen když jsem se ploužil kolem nabíjecích stanic moderních elektroaut. Nicméně.. před dvěma dny jsem si pořídil Škodu Rapid, modelový rok 2018. Aktuálně v něm mám Swing+ infotainment (bluetooth, konektivita SmartLink - ta ale není uvolněná, AUX, USB, mikrofon, bez navigace, slot pro SD kartu umístěn pod displejem přímo na rádiu). Abych byl úplně konkrétní, číslo zařízení: 5JA 035 871C, hardware: C71, software: 8395. Ve výbavě vozu jsou také zadní parkovací senzory. Trošku mi tam ale chybí zadní parkovací kamera, která by se mi líbila, kdyby se zobrazovala v rádiu. Bohužel jsem po čtení zdejších vláken asi zjistil, že s tímto rádiem do auta parkovací kameru nemám šanci dostat. Dozvěděl jsem se, že po faceliftu 2017 (což je i můj případ) se změnila platforma, na které je vozidlo stavěno, na MQB. A s touto změnou právě do vozidla dávají buď Swing+ nebo Bolero / Amundsen. Na Bazoši jsem našel, že někteří prodávají ta rádia za celkem přijatelné ceny. Jsou to Bolera a Amundseny hlavně z Octavie III. Co se displeje týká, tak ten by mi v Rapidu měl sedět - otázkou je ale jednotka. Dá se infotainment vyměnit za ten z Octavie? A jak se to řeší u těchto novějších rádií s ochranou po utnutí napětí z baterie? Jen nějakým PINem jako tomu bylo dřív, nebo už se musí skrze diagnostiku odstraňovat ochrana komponent? Moc děkuji za pomoc :)
×
×
  • Vytvořit nový...