Přejít na obsah

Petrulin1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Petrulin1

Učeň

Učeň (3/14)

  • One Year In
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • First Post Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Ano, Fabia 3. Za mě tento postup problém řeší a nestojí nic. Koupit nový přepínač se může vždycky.
  2. Pokud je ten dotaz na mě, tak od té chvíle, co jsem přepínač vyčistil podle toho videa, je pokoj. Už to zatím nikdy neudělalo. Není to složité rozdělat. Nejhorší bylo najít grif, jak vycvaknout airbag. Jinak pohoda.
  3. Našel jsem odkaz, ve kterém je i parádní video, jak celou sestavu demontovat, kde chlap zjistil, že tuto závadu může způsobovat mazivo z kloubu páčky, které se dostalo na kontakty poloh stěračů a pravděpodobně způsobovalo zkrat a tedy spouštění i v poloze vypnuto. To se mi jeví velmi nadějně. https://www.briskoda.net/forums/topic/495151-windscreen-wipers-dont-turn-off-come-on-by-themselves/
  4. Tohle mi vyhodila bluetooth diagnostika za 3 stovky. Nic jiného teď k dispozici nemám.
  5. Dotaz. Začaly se mi samy od sebe spouštět stěrače. F3, 2015, 1.2 TSI 81kw. Nesetkal se s tím už někdo? V poloze páčky "vypnuto" se spustí stěrače, jedou v cyklech - cca nejrychlejší cyklovač. Při couvání to spustí i zadní stěrač (ano vím, že při couvání se spouští zadní stěrač) . Ostatní polohy páčky fungují korektně. Poloha vypnuto někdy toto udělá. Stalo se to před 2mi týdny. Pak druhý den klid a dnes znovu. Má někdo zkušenost a řešení? Mohl by být vadný zdruzeny přepínač? Stojí trojku, tak se mi moc nechce to "zkoušet". Kdyby ano, zvládnu výměnu v domácích podmínkách? Netřeba diagnostika, nebo něco podobného? Díky moc.
  6. Petrulin1

    Brzdy

    I já dnes měním kotouče a destičky. Meziplechy jsem tam neměl, když jsem to rozdělal. K destičkam Ferodo jsem je v sadě dostal. Ale když je nasadím do držáku tam, kde by měly být, destička mi tam už nevleze. Bez plechů je v držáku usazena tak akorát. Takže navzdory dílenské příručce, na moje auto (2015) určitě nepatří. 🤷
  7. Petrulin1

    Brzdy

    Sada Ferodo-625 Kč = 4 desky +plechy+šrouby namazane zajišťovačem závitu.
  8. Petrulin1

    Brzdy

    Pánové prosím, víte o odkazu na youtube, nebo článek, kde by bylo v kostce ukázáno, či vysvětleno, jak vyměnit zadní kotouče a destičky na F3, 2015,81kw? Nemůžu nic kloudneho najít. Prošel jsrm i web Wirera. Bude to asi podobné na nějakých VW, nebo Seat. Nejsem začátečník, minulá auta jsem si podvozkově servisoval sám. Ale nikdy neuškodí mrknout na nějaký postup. Vlákno jsem poctivě prošel celé, jediný fígl, co jsem objevil, je při stlačovani pístu zároveň i lehce šroubovat. Ale zajímaly by mě šrouby, co povolit apod. Myslím, že bych vše zvládl sám, ale jak říkám, není špatné něco shlédnout, nebo přečíst. Díky moc.
  9. Aha. Takže asi tak: poloha spínače "parkovací" upozorní při vypnutí motoru a otevření dveří vždy zvukově a nápisem na Maxidotu "vypněte svetla". A parkovací žárovky zůstanou svítit. Poloha spínače další, tedy "potkavaci" při vypnutí motoru a otevření dveří neupozorní nijak, ale všechny žárovky jsou zhaslé. No, logiku to sice moc nemá, protože neznám nikoho kdo jezdí v autě na parkovačky, když už zapínám světla, tak plně potkavaci, ale budiž. Takže můj závěr je, že když zapomenu vypnout světla (potkavaci), tak se nemusím stresovat, jelikož se vše vypne a nehrozí, že by se mi vybila baterka. To, že na palubce mě nic neupozorni na zapnuta světla je důkazem, že to všechno zhasne. Vlastně můžu nechat spínač světel trvale v poloze "potkavaci" a nic se neděje. Chápu to správně?
  10. Zdravím. Nechci zakládat zbytečně nové téma, dám dotaz sem.Potreboval bych jednoduše vysvětlit, jak je ve Fabii zapojeno zapínání světel. Mám rok 2015,nemám žádná čidla v zrcátku, žádnou polohu na spínači světel "AUTO", čili buď mám světla vypnuta a svítí pouze denní svícení (žárovky), nebo pokud usoudím, tak si rukou zapnu normální světla. A mě jde o jednu věc. Já nepotřebuji, aby to fungovalo automaticky, ale potřebuji, aby mě auto upozornilo po vypnutí motoru, že mám světla zapnuta, abych je vypnul. Minulé auto mi to hlásilo pískáním v palubce. Tady se NĚKDY, ale opravdu jen někdy ukáže nápis na Maxidotu, že mám vypnout světla. Nevím, proč ne vždy? Stane se mi často, že světla vypnout zapomenu. Ale přestože mě na to nic neupozorni, auto je potmě. Potřeboval bych jen vědět, jak to funguje, abych případně nevytloukl baterku, že mi třeba zůstanou svítit parkovačky. Nevím jak je to zapojeno a nechci se moc na to spoléhat. Nechápu, proč tam není nějaké upozornění po vypnutí motoru. Ten nápis na Maxidotu by mi i stačil, ale on se nerozsviti pokaždé. Proč? Umí to někdo srozumitelně vysvětlit, JAK to funguje? Návod jsem studoval, tam je jen popis otočného přepínače. Díky moc.
  11. Díky za reakci. Já mám právě největší podezření na ten benzín. Benzina /Orlen snad má paliva v pořádku, o to nic. Ale spíš si myslím, jestli se ŘJ nějak nezmatla s tím mixem 100/95 Včera jsem tu chybu vymazal, najel jsem už asi 170km a zatím je klid. Tak uvidím.
  12. Přidám se s dotazem. Fabia 3,2014, 1.2.TSI 81kW, EA211. Ráno mi zůstala svítit kontrolka motoru. Mám takový ten malý udělátor ELM 327 do diagnost zasuvky, v mobilu aplikace Torque. Potvrzena chyba P2096-post catalyst fuel trim system too lean bank 1. Přeloženo do češtiny, systém úpravy paliva za katalyzatorem je příliš chudý, řada 1. Takže předpokládám že to směřuje k lambde ZA katem, tedy té spodní. Auto má najeto 83tkm, vadná by být ještě nemusela. Udělalo to po studeném startu. Kabely vypadají ok, kunu bych vyloučil. V apce Torque jsem si zobrazil napětí na obou lambdach. Lambda 1,tedy asi ta s chybou vykazuje na volnoběhu napětí 0.4 V. Pri přidávání plynu napětí kolísá až k 1.2V. Po návratu na volnoběh opět 0.4V. Lambda 2 vykazuje pevné neměnné napětí 1,3V. Teď nevím, jak má to napětí na lambdach vypadat. Jestli má kolísat, nebo má být stálé. Co proběhlo v nedávné době. Výměna svíček v AS Adiv Opava. Dále jsem tankoval 2x asi 20l 100 oktanu Verva u Benziny. Teď naposled 25l znovu 95 oktan, také u Benziny. Nic víc mě k popisu nenapadá. Auto jede naprosto normálně, dle maxidotu spotřeba stejná. Odpo jedu cca 140km,uvidím, co to bude dělat. Závadu jsem vymazal, zatím po 5 minutách na volnoběh nevyskocila. Má někdo něco moudrého? Může ta lambda být vadná? Děkuji
  13. Přátelé dotaz.Mám motor 1.2 TSI 81 kW EA211 CJZD Potřeboval jsem koupit nový filtrbox,resp spodní polovinu.Mám tam ulomenou jednu tu packu na zacvaknutí, resp. ten zámeček, do kterého packa zacvakne a ten je na spodní polovině filtrboxu. Protože jsem vůl a neuvědomil jsem si jistou skutečnost, objednal jsem tohle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04e129611h-obal-vzduchoveho-filtru-44828.html Jenže v autě mám tohle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04e129611h-obal-vzduchoveho-filtru-32428.html Došel k mému překvapení celý filtrbox a je v něm i nasazený filtr, nevím jaké kvality,ale použitelný určitě je. Rozdíl je tam v tom nasazeném sosáku na spodním dílu,který vede dolů. Předpokládám,že to je odtok případné vody,která by se dostala do filtrboxu nasáváním. Je to tak? Jak moc důležité to tam je? Resp. mohl bych to dobastlit tak,že bych tam vrtnul díru a do ní nasadil kus hadičky? Zadal jsem číslo dílu a vyhodilo mi to odkaz výše,vzal jsem "ten levnější",jsem debil. Ale říkám si ,že když vyrábějí i takovou verzi, tak asi v nějakých autech je. U obou typů je uveden můj motor, včetně kodu motoru CJZD. Tak teď nevím, jestli to mám vrátit, nebo to tam dát tak jak to je, nebo to upravit. 2665 kč se mi za ten plast dávat nechce. Děkuji za radu od zkušenějších. Auto mám 14 dní ,tak vychytávám mouchy, má 7 let.
×
×
  • Vytvořit nový...