Přejít na obsah

ideal.bed6902

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ideal.bed6902

  1. Když natankuju plnou as půl roku nejezdím mám za půl roku pořád plnou. Když nabiju a půl roku nejezdím...
  2. U mně taky dobíjé v pohodě (iphone). Někdy se hřeje víc, někdy míň. Párkrát se nabíjení přerušilo kvůli teplotě. Ale v zásadě to funguje dobře, to pohodlí že se telefon jenom odloží a i když je téměř vybitý tak nma konci tam něco je je neocenitelné. Když pojedu několik hodin v kuse a budu chtít navigovat a budu mít pocit že bezdrátový nestačí připojím kabelem který vyřadí bezdrátové nabíjení a taky žádný problém.
  3. Proč? Platí se za to něco? Je to moc práce? "nechci zakládat nové téma" je jedna z nejdebilnějších věcí co člověk může na forum napsat.
  4. V tom případě to data spotřebovává minimálně.
  5. Jenže to se nedá srovnávat. Je rozdíl když něco není vůbec a pomalu se to rozšiřuje vs něco existuje, zakáže se to a náhrada se teprve pomalu rozšiřuje. Podle mně politici udělali svým tlačením elektromobility spíš medvědí službu. Místo zákazů měli být pobídky na stavbu nabíjecích stanic, úřady/vlády atd měli už léta nakupovat pouze elektromobily a lidi by pomalu začali přicházet sami na to že to je třeba výhodné. Ale současný způsob kdy je infrastruktura minimální, stát mně tlačí do elektroauta a říká že se problémy infrastruktury do roku 2035 vyřeší... Vždyť my ani nemáme dostavěnou dálniční síť, železnice jsou o 50 let pozadu za sousedy, proč by zrovna nabíječky měli být výjimka?
  6. No třeba že ta brzda může selhat. Koneckonců to má Škodovka ( a i ostatní) i v návodu: Bezpečné zastavení vozu Pokud není vůz bezpečně odstavený, může se rozjet a způsobit nehodu. Pro parkování vyberte místo s vhodným podkladem. Vůz neodstavujte na lehce vznětlivých materiálech, např. na suchém listí, rozlitém palivu. Horké části vozu mohou způsobit požár. Činnosti při parkování vozu provádějte v uvedeném pořadí. Zastavte vůz a držte sešlápnutý brzdový pedál. Zajistěte vůz parkovací brzdou. U vozu s automatickou převodovkou zvolte režim P. Vypněte motor. U vozu s manuální převodovkou zařaďte 1. rychlostní stupeň nebo zpětný chod. Uvolněte brzdový pedál.
  7. On jim ale nadává když používají jenom tu brzdu, neřadí rychlost. Pak auto může ujet.
  8. Je to datový balíček, když je aktivovaný tak telefony co se připojí na interní wifi mají přístu na web. Plus to používá infotainment např. pro webová rádia. Ale ty ceny jsou poměrně absurdní.
  9. Díky, to je pěkně popsané. Mně akorát udivuje že tady je spousta odborných a rrádobyodborných webů a lidí co testují kdejakou blbost ale pořádný test Škoda navigace nemají. A tuplem nechápu že někde Škoda nemá podrobný popis co navigace umí atd.
  10. Zdravím, máte někdo nějaký odkaz na recenzi navigace (nějakou současnou, ne z roku 2013), srovnání např. s Waze, popis funkjcí, screenshoty atd? Asi blbě hledám ale např. na webu skoda-auto.cz jsem nenašel vůbec nic.
  11. Ano, zdá se že to funguje v pohodě. Pro druhý telefon to funguje v podstatě jako Airplay reproduktor.
×
×
  • Vytvořit nový...