Přejít na obsah

Karel Stach

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Karel Stach

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Čidlo je v podlaze, ale zaoxidovaný nebyl. pořád hlásí stejnou poruchu = rozpojeno, nebo zkraty na + Když vodiče v konektoru propojím, hlásí to zkrat. Takže vodiče do jednotky vedou a ta nějak reaguje. Dávám sem pár odkazů, jak to čidlo vypadá. https://www.dilyford.eu/dilyford/eshop/ ... Q0-909-606 https://www.sbazar.cz/vykupsemily3/deta ... q0-909-606 https://www.dilyford.eu/dilyford/3-Obch ... y-DOPRAVNEww.dilyford.eu/dilyford/3-Obchodni-podminky-DOPRAVNE
  2. Teď mi někdo na jiném fóru odpověděl, že prý na jedničkový Octávce je ten senzor pod sedačkou. Nevíte někdo jak to je? Měřil jsem ten žlutý s černým a žádný nevede na kostru. Jsem z toho blázen. Bůch vi, co měřim.
  3. Octavia 1 2004, TDi 66kW kombi Dobrý den, VAG píše: závada airbagu, "přerušení / zkrat na plus" u řidiče. Všichni radí hledat přerušený drát v husím krku u dveří nebo v konektorech. Tam nic nevidím. Vycházím ze schématu viz příloha. Mě ale nesedí barvy. Podle schématu by měl být hnědý vodič 0,5 od G179 ukostřen na 109 (ukostření boční airbagy v kabelovém svazku za přístrojovou deskou). Měřil jsem i na G180 u spolujezdce ale také není ukostřeno. Oba na schématu hnědý mám černý. Navíc v u spolujezdce je vodič od G180 k T50a/21 žlutý (jako u řidiče), ale podle schématu by měl být bílý. Snad měřím správné dráty, protože na obou stranách jsou mírně zatvistovány, vždy žlutý s černým. A 0,5 ve dveřích jiné nejsou. Kde najdu svorku 109? (ukostření boční airbagy v kabelovém svazku za přístrojovou deskou). Kde to přesně je? A jak se vlastně čidlo na svorkách chová? Je v klidovém stavu sepnuté a při aktivaci rozepne? 620_pdfsam_schéma zapojení 03,03.pdf
  4. Octavia 1 2004, TDi 66kW kombi Dobrý den, píše mi to také "přerušení / zkrat na plus" u řidiče. Podle schématu by měl být černý vodič 0,5 od G179 ukostřen na 109 (ukostření boční airbagy v kabelovém svazku za přístrojovou deskou). Měřil jsem i u spolujezdce ale také není ukostřeno. Navíc v u spolujezdce je vodič od G180 k T50a/21 žlutý (jako u řidiče), ale podle schématu by měl být bílý. Ale snad je to on, protože na obou stranách je mírně zatvistován s černým. Kde najdu svorku 109? (ukostření boční airbagy v kabelovém svazku za přístrojovou deskou). Kde to přesně je?
×
×
  • Vytvořit nový...