Přejít na obsah

dedecko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dedecko

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Klasika dojíždění do práce a něco málo v Ostravě
  2. Podle nasbiranych lupenu je patrno ze rádce řazení mě příliš nezajímá. Pokud ano, tak od něj odecitam jedničku a někdy i dvojku. Teď když se ochadilo tak už to ale roste. Je to motor 1.0 Tsi, 81 kw. Teď jsem si všiml že píšu do sekce 1.2 Tsi a už to neumím smazat. Jde to přesunout do sekce 1.0 ?
  3. Dík. Najednou to v tom manuálu vidím. Dobrá rada nad zlato.
  4. Mám dotaz. Chtěl bych u Swingu 6.5 na volantu měnit rozhlasové stanice, které jsou uloženy v oblíbených. Na volantu se ale dají měnit jen ty z toho celkového seznamu, kde jich je snad 30 a to nemá smysl, když mám jen 3 oblíbené. Dá se to nějak obejít třeba tím, že bych z toho celkového seznamu většinu stanic promazal? V návodu se o tom nepíše, a na fóru jsem také nic nezjistil.
  5. Hele narovinu, nikdy jsem neměl ruku na radicce tak dlouho abych mohl potvrdit tvuj problém. Sám kriticky přiznávám že ruce taky nemám v ideální poloze, ale mít permanentně ruku na páce, by se asi nemělo. Nedávno jsem měl novodobou Dacii a tam to táhlo fakt chladně.
  6. Dej ruku kam patří, pusť si teplý ofuk z palubovky a nebudeš mít problem.
  7. Přesně tak. Spojka cvaka, řazení cvaka a rozhodně to neni první auto kde to slyším. Když to nemá na funkci vliv, tak bych s tím do servisu vůbec nejezdil. Mě třeba zase něco chroupe od pedálů při jízdě za mokra, vždy v nějakých intervalech. Beru to jako vlastnost.
  8. Taky slyším cvakani, hlavně z 2 na 3. Před tím jsem měl dva Korejce a ti cvakali taky. Neřešim.
  9. Taky pozorují lehké vibrace na volnobeh, ale rozhodně nic co by mi leželo v žaludku. Stejné vibrace pozoruji i u některých jiných aut a to maji 4 válce.
  10. Nebudu tvrdit že jsem milovník otáček, ale když jsem jel nedávno s Citigem 44 kw, tak rádce řazení mě nutil drtit motor ještě níž než jsem zvyklý já. Když občas řídím H i30 1.4 benzín, tak je rádce řazení taky rychlejší, než moje ruka na řadící páce. Samozřejmě že rádce nebere v potaz kopce a zatížení, ale asi by to tak fabrika nenastavovala, kdyby to vysloveně ničilo motor. Musím podotknout že Fabia II FL má výrazně delší převody než předchůdce. Na pětku to točí stejně jako třeba Mondeo 2 litr benzín.
  11. S tím nadhodnocováním údajů z PP nemůžu souhlasit. U všech aut co jsem měl byl PP optimističtější cca o 0.1 - 0.2 l na sto. Momentálně mám dlouhodobou podle PP 5.1 a u pumpy jsem změřil 5.3, což víceméně souhlasí.
  12. Je to tak. Jak sem psal tak při cestě tam to bylo za 5,2 což ukazuje na to jak je ten motor citlivý na zatížení. Ale kolem 5 litrů není problém i při běžných cestách. Teď jsem měl nádrž za 5.3
  13. Za ideálních podmínek ve stylu důchodce se dá. Jinak ani jezdit neumím. Moje poslední auto mělo udávanou spotřebu 7,6 a já jezdil běžně za 6,3. Zkrátka klobouk na hlavu, plato vajec do zadu a hurá na závody s důchodci, pardon seniory :-)
  14. Já a paní manželka. Ještě v Novém jičíně mi to ukazovalo 3,8.
  15. Na trase 88 km Bečva - Opavsko 4.1, takže z kopce. Cesta tam 5.2.
×
×
  • Vytvořit nový...