Ahoj,
potřebuji prosím poradit. Na mém autě se dělala oprava motoru 1.675KW BFQ (žral olej, vodu), cvakaly hydroštely (to jsme si mysleli, nakonec to cvakalo sání). V motoru se měnila gufera, hydroštely, píst. kroužky, těsnění, svíčky. Dále se měnila hadice od sání a odvětrávání hlavy válců (byly prasklé), celé sání.
Čistila se klapka a EGR, hadice... Udělali se ještě vlnovce před katem. Auto po nastartování cukalo, VAG psal chybu, že na lambdě za katem je vysoké napětí (vyřešilo přetěsnění spoje u příruby výfuku na parohy....ufukoval). Lambda před katem ok (měněna cca před rokem Bosch). Chyba zmizela, auto cukalo, zjistil jsem, že vždy když cukne vypadne zapalování (nejvíc na prvním válci). S odpojenou váhou se to zlepšilo. Zkusil jsem vyměnit zapalovací kabely (Tesla s měděným jádrem). Auto už necuká ani se zapojenou váhou (zapalování vypadává, ale značně méně, řády jednotek). Hlavní problém sem si všiml v nárustu spotřeby, na dlouhé cesty kolem 8 litrů. Po městě kolem 20. VAG chybu nehlásí, bloky hodnot vypadají vesměs ok. Readlines šly nastavit bez problému. Klapka. EGR nastaveny VAGem. Nevím kudy se odpíchnout, náhodně měnit lambdy, váhy vzduchu apod. nevidím jako dobrou cestu. Díky za rady.