Přejít na obsah

overdriver

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení overdriver

  1. Včera jsem měřil znovu vagem, v readliness je problém akorát se systém sekundárního vzduchu. Při měření Skupina 03: dán úhel zapalování 0-15° v. OT a já měl hodnotu -10°. Čím to je, je třeba to řešit?
  2. Čidlo kliky jsem měnil cca před rokem, byly problémy se starty + to hlásila diagnostika. Najeto je na něm cca 30 tisíc. No mě po zaslepení už taky neškube, Lambda před katem je cca rok stará Bosch, jestli je KO po tom co motor žral olej nevím, VAG nic nehlásí. Stáhl jsem dílenskou příručku, kde jsou i hodnoty jaký mají být při měření, tak to projdu celé. Co mě napadá je preventivně váha vzduchu a lambda, potažmo čidlo teploty, nevím co jiného by mělo vliv na regulaci paliva.
  3. EGR mám zaslepenej, tak by neměl mít vliv ne? Klimatizaci moje auto vůbec nemá. VAG nepíše vůbec žádnou chybu.
  4. Otevřel jsem uzavěr oleje (otočení proti směru ručiček) neskákalo to půl cm vysoko, jestli malinko chvělo, tak je to maximum.
  5. EGR jsem vyzkoušel, test s podtlakem ještě udělám. Oleje žral cca litr na 1000km, a jednou za měsíc tak půl litr vody. Jak se to takhle zhoršovalo, tak jsem jezdil cca 2 měsíce, a odstavil jsem to. Po zaslepení ventilu jsem necítil žádné cukání, žádný výpadek zapalování (motor mi při jízdě najednou ztratil výkon na cca 5 sekund, ale zapalování dle VAGu ok). Takže jediné co stále trvá je vysoká spotřeba. Byl jsem to project, mimo město na trase 20km průměr 10,1l. Btw aktuálně mám tři chyby v readlines.
  6. Na tom kanále mám v celém rozsahu otáček hodnotu 28-87
  7. Což o to ležerně. Kdybych veděl jak přesně to mám zkoušet, tak bych to udělal (dělám podle toho co jsem se kde dočetl). Takže když vím, díky tobě, co dělat. Tak to udělám :)
  8. Jj odpoledne zaslepím EGR, hodnotu na kanále 12 jsem měl ok při volnoběhu při plynu jsem to nezkoušel - vyzkouším. Jj klapka vypadá ok, šla i krásně na poprvé nastavit. Baterku jsme neodpojoval. Sání by mělo být těsné, hadice se dávaly nové i filtr, v sání se dávali gumičky (navíc jsme ještě semtam použili berner silikon - těsnění klapky, egru atd...). Auto před opravou necukalo, jen žralo olej a vodu. Teď sice olej nežere ani vodu, ale zase žere benzín a cuká. Odpoledne napíšu, jak to dopadlo. Moc děkuji za rady :)
  9. Ahoj, potřebuji prosím poradit. Na mém autě se dělala oprava motoru 1.675KW BFQ (žral olej, vodu), cvakaly hydroštely (to jsme si mysleli, nakonec to cvakalo sání). V motoru se měnila gufera, hydroštely, píst. kroužky, těsnění, svíčky. Dále se měnila hadice od sání a odvětrávání hlavy válců (byly prasklé), celé sání. Čistila se klapka a EGR, hadice... Udělali se ještě vlnovce před katem. Auto po nastartování cukalo, VAG psal chybu, že na lambdě za katem je vysoké napětí (vyřešilo přetěsnění spoje u příruby výfuku na parohy....ufukoval). Lambda před katem ok (měněna cca před rokem Bosch). Chyba zmizela, auto cukalo, zjistil jsem, že vždy když cukne vypadne zapalování (nejvíc na prvním válci). S odpojenou váhou se to zlepšilo. Zkusil jsem vyměnit zapalovací kabely (Tesla s měděným jádrem). Auto už necuká ani se zapojenou váhou (zapalování vypadává, ale značně méně, řády jednotek). Hlavní problém sem si všiml v nárustu spotřeby, na dlouhé cesty kolem 8 litrů. Po městě kolem 20. VAG chybu nehlásí, bloky hodnot vypadají vesměs ok. Readlines šly nastavit bez problému. Klapka. EGR nastaveny VAGem. Nevím kudy se odpíchnout, náhodně měnit lambdy, váhy vzduchu apod. nevidím jako dobrou cestu. Díky za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...