Jump to content

Honza9007

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    1,871
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Honza9007 last won the day on March 26 2015

Honza9007 had the most liked content!

Community Reputation

398 Excellent

About Honza9007

  • Rank
    Profesional
  • Birthday January 29

Contact Methods

  • Website URL
    www.driving-experience.cz

Recent Profile Visitors

1,744 profile views
  1. Nabízím k prodeji buď samostatně, nebo se středovým panelem do Fabie II, originální zapalovač a zásuvku na 12V. Možno poslat i poštou, poštovné pak činí 50Kč. Osobka Praha, MB, Turnov, Liberec, Jičín a případně po domluvě i jinde.
  2. Prodám středový tunel z Fabie II, který zbyl po výměně sportovních sedaček - posloužil pouze jako dárce pro tlačítka výhřevu. Osobní předání v Praze, Mladé Boleslavi, Jičíně, Turnově, Liberci a jinde po domluvě.
  3. pozor: to co dneska prošlo v Hamburgu je omezení vjezdu všem motorovým vozidlům (Max-Brauer-Allee) nesplňujícím emisní normu EURO 6. Tenhle úsek má asi jen 600 metrů. Druhé omezení, v délce asi 1650 metrů, je pak jen čistě zákaz vjezdu nákladních vozidel neplnících EURO 6. A co se týká zákazu vjezdu aut normy EURO 4 a starší, tak o tom se jednalo právě ve Stuttgartu. Dnešním rozhodnutím soudu v Lipsku si může každé město zóny zákazu a jejich přísnost (rozuměj EURO normu) určit samo. Teď se ještě bude jednat o zavedení modré plakety pro vozidla plnící alespoň EURO 6, aby se zákazy daly lépe a snáze kontrolovat - v tuto chvíli se bude muset kontrola provádět při zastavení vozidla přes kód motoru uvedený v TP vozidla
  4. od dubna zavede regulovaný vjezd pro všechna vozidla neplnící normu EURO 6 (VI) Hamburg v městské části Altona na dvou dopravních tepnách, které jsou kamiony směřujícími do přístavu často využívány jako objízdné a zkracující trasy. Ještě se čeká na další města, např. Stuttgart (kvůli kterému se celý tenhle kolotoč rozjel), Karlsruhe a další města v Porůří. Jen by mě zajímalo, jak to fakt chtějí vyřešit, když většina měst má flotilu autobusů ještě z velké většiny s emisní normou EURO 5... to kluci zatím moc nedomysleli
  5. jen takový rychlý dotaz... jde na starší navigaci (ukazuje to V1) překopírovat kompletní navigační data z novější navigace s verzí V2 a mapami Q3/2017? Díky moc za odpověď
  6. Po výměně za sportovní sedadla s výhřevem prodávám z našeho auta běžné sedačky s bočními airbagy (bez výhřevu). Řidičova výškově stavitelná. Sedačky vymontovány při stavu 46444km z nekuřáckého vozu. Prodávám kompletní přední i zadní (přiloženo i foto z výměny). Nejlépe osobní odběr Praha, Mladá Boleslav, Liberec, Česká Lípa.
  7.  

    Nazdar

     

    Prosim o pomoc.

     

    V minulosti si uz radil ako namontova plechovy kryt motora na Octaviu 2 4x4.

     

    Teraz sa chystam namontovat aj ja ale mam iba ten plechovy kryt.

     

    Prosim porad co este treba k montazi zohnat.

     

    PS: odkazy od co si v minulosti pridal sa nedaju otvorit

     

    Vopred dakujem

     

    Kokoska

  8. Nastavuješ časový odstup od auta před sebou; ale zároveň TJA dáváš jasně najevo, co je pro tebe prioritou - rychlé následování. Ke kolizi funkcí dochází v případě, kdy máš nastavenou relativně vysokou rychlost (např. 70km/h v koloně jedoucí krokem) - akcelerace je mnohem rychlejší, než je radar front assistu schopen za 1s ukočírovat (má přesně dané parametry v (mili)sekundách tzv. time to collision, kdy se má aktivovat). A tím, že je akcelerace na krátké trase vlivem nastavení vysoké rychlosti (a např. podpořená ještě režimem Sport) rychlá, pak nejsou splněny podmínky pro aktivaci FA - systém to zkrátka nevyhodnotí... Takový tip: pokud máš v autě Driving Mode Selection, pak zkus nastavit režim Comfort a nechej nastavený nejmenší odstup - auto pak bude automaticky držet de facto dva stupně odstupu (1,3s) a akcelerace bude sice trošku méně razantní, ale popojíždění v koloně bude celkově hladší a nemělo by docházet k podobným situacím. Ono jde totiž o to, že se v různých režimech mění i chování ACC; např. v režimu Sport systém "daruje" jednu čárku z nastaveného odstupu, než začne brzdit. Takže pokud jedeš v režimu Sport pouze s jednou čárkou odstupu (tj. 1s), pak se často o slovo hlásí Front Assist - antikolizní systém.
  9. NE Jaký tam máš nastavený odstup? Pokud ten nejmenší, tak se není čemu divit. Ty nastavitelné odstupy je třeba si představit jako hledí rytířské helmy; máš-li hledí zavřené a půjdeš po ulici, můžeš narazit do stromu/sloupu osvětlení/značky apod. Máš-li hledí otevřené, tj. zvoleny větší odstupy, pak vše vidíš a určuješ i citlivost a vzdálenost vidění radaru.
  10. Odbočka nahoře v Bohnicích, tam to bylo/je/bude častým jevem...
  11. Ono hlavně ty parkovací zóny nemají koncepčně hlavu ani patu... Všeobecně se ví, že se za posledních 15 let vystěhovalo XY% obyvatel Prahy do přilehlých obcí a jejich nově budouvaných satelitů. S tím tenkrát všichni souhlasili, protože se tím "uvolnilo" místo v bytech pro nové pracující mravenečky. Už tehdy ale se mělo začít řešit, že tyhle "sateliťáci" (mezi které se smím taky počítat, když jsem v ČR) se musí nějakým způsobem dopravit do Prahy. A vzhledem k tomu, že hromadná doprava z odlehlých aglomerací je velice tristní (autobus jede např. jednou za 20 minut), a neopomenvší fakt, kdy i s platnou pražskou lítačkou platíš středočeský tarif i jen kvůli 1 zastávce ležící v I. pásmu, tak se z finančního, flexibilního a pohodlnostního hlediska vyplatí jet do Prahy autem. Přijedeš do Prahy a najednou ouha; není kam zaparkovat, protože se nikde na konečných stanicích metra (či spádových aglomeracích) nepostavilo kapacitně dostačující parkoviště P+R. Zářným příkladem budiž Černý Most; spádová stanice metra pro 150.000 lidí z přilehlého okolí (Brandýs, St./Ml. Boleslav, Liberec, Mochov, Zeleneč, Úvaly, Šestajovice, Poděbrady, Kutná Hora a další) disponuje pouze dvěma parkovacími plochami P+R o celkovém počtu 438 míst! Okolní obchodní centra mají zpravidla volné (a v současné době závorami opět uzavřenými) plochy pro více jak 12000 aut. A využít parkoviště P+R v Běchovicích (kapacita 98 míst), kde smíš přestoupit na vlak (500 m pěšky) či si počkat na přeplněný autobus, který tě hodí na Černý Most, je úplná utopie v myšlení těch osob, které vymýšleli tuhle koncepci... Ve chvíli, kdyby na okrajích města - či v blízkosti velkých aglomeračních uzlů - byly odpovídající parkovací kapacity, pak se nemusí řešit obytné (modré) zóny. Navíc opět v podobě, která nemá ve světě obdoby... Běžný stav z ostatních evropských měst je takový, že jsou všude NORMÁLNÍ parkovací automaty, kde zaplatíš poplatek a můžeš stát. Nemáš-li zaplaceno, pak dostaneš pokutu (od MP). Přes den jsou parkovací místa obsazená, radnice vyberou z poplatků za parkování peníze, a večer se ulice vyklidí a místňáci mohou v klidu zaparkovat. Hlavně v Praze je situace taková, že mnoho rezidentů nechává auto stát na jednom místě klidně týden, protože se bojí, že nezaparkují. A k Evropě; jediný, pro mne NENORMÁLNÍ a zcela debilní systém parkování je ve Vídni. Tam se musí RZ vozidla zaregistrovat v systému a platí se přes mobil. Na ulici není k nalezení žádný parkovací automat, zato příslušníků MP je tam přehršel. A mám takový pocit, že se pražští radní inspirovali zrovna tam, a pak vymysleli takovou bejkárnu i v Praze. @Stanmar: když pak bydlíš v satelitu, tak vedení obce dost nevybíravě tlačí na to se tam přehlásit. Kvůli dotacím obce na obyvatele. A nesou to dost nelibě, když nechceš; proto mají skoro všichni na soukromých autech značku "S" a na služebních "A"...
  12. Má někdo zaktualizováno? Mně to totiž po úspěšné aktualizaci úplně shodilo navigaci a píše to toto: Současný stav je takový, že mám navigační systém Columbus bez navigace. V MaxiDOTu zmizel ukazatel světových stran a ukazatel teploty se přesunul z pravé strany MD doprostřed.
×
×
  • Create New...