Přejít na obsah

MIK0cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli MIK0cz

  • Narozeniny 6. Srpen

Návštěvy profilu

310 zobrazení profilu

Oznámení MIK0cz

  1. Já vyhřívání volantu nemám a dělo se mi to taky, než jsem si to nechal vypnout. Taky už do Škodovky nikdy nepůjdu, vlastně do koncernu obecně. Vidím to na Hondu. Pokud se za tři roky vůbec ještě bude dát koupit benzínový auto...
  2. Popravdě nevím, LA je první věc, kterou po každém nastartování vypínám (denně dojíždím po okreskách a tam je tento asistent spíše k neužitku); myslel jsem, že to tak dělají skoro všichni. Nicméně když jsem ho, cestou ze servisu, nechal na zkoušku zapnutý, do řízení mi to zasahovalo. Je ale možné, že zůstal pouze "hloupý" LA, který auto "pinká" z jedné strany na druhou. Viz výše. Pokud je funkce LA nějak snížena oproti jeho funkci v rámci TA, pak se omlouvám za mystifikaci. Pro mě je stěžejní adaptivní tempomat. EDIT: Teď jsem si uvědomil, že jsem nezaznamenal, jestli auto rozpoznává dopravní značky - možná ne, až pojedu domů z práce, podívám se. Faktem ale je, že moje Octavia považuje kdejakou reklamu u cesty za IZ 4a, takže to by mi taky žíly netrhalo. :-) UPDATE: Rozpoznávání DZ funguje normálně, LA je asi vážně jenom ten „pinkací“.
  3. Tak jsem dnes podepsal (popravdě nevím, proč bych neměl; smlouva je dle mého skromného názoru člověka, který si paragrafy vydělává na živobytí, až na absenci jednoho slůvka, které je však nahrazeno kontextem smlouvy, jasná, a to neustálé nahodilé kvílení mi téměř fyzicky rvalo mozek z hlavy). Nabídli mi i výměnu volantu, ale to už jsem jednou absolvoval a bylo to pouze krátkodobé řešení. Takhle mám odkódováno a můžou se se softwarem patlat třeba dva roky. Auto jede, troubí, svítí, bliká, stěrače stírají, adaptivní tempomat funguje, lane assist funguje, sedačky hřejí a rezerva v kufru zůstala. S názorem, že medializací případu se nic nezíská, se neztotožňuji. Škodovka si se zákazníky vytírá p*del (viz třeba odpověď na mou stížnost, v níž mi radí, abych si přečetl návod), a když si to všichni nechají líbit a budou jenom brblat, může příště přijít něco daleko horšího než vypnutí asistenta, který vlastně k ničemu není (takže se jeho odkódováním zas tak moc neděje). Resp. bral bych, kdyby Škodovka zareagovala adekvátně, systémově, bryskně, nebo alespoň morálně. Vymlouvání se, po měsících stížností realizované pokoutné vypínání zaplacené výbavy výměnou za poukaz na něco v hodnotě tisíc korun nebo nesystémové měnění volantů tomu, kdo se hlasitěji ozve, je u vozidel v hodnotě mnohdy přesahující jeden milion korun absolutní výsměch.
  4. Ten v Brně, co mi poradil ohavlis, jo. Teď jsem tam volal. U nás o této možnosti prý neví. Jinak software opravující závadu by prý měl být v 1Q 2023 (tj. leden až březen). Tak uvidíme.
  5. Díky. Je to pro mě přes celou republiku, ale asi mi nic jinýho nezbyde. Aspoň bych navštívil tetičky.
  6. Můžu se prosím zeptat, kde Ti to slíbili vypnout? Mně to tady v okolí nechce nikdo udělat. Díky. Jinak mám vypozorováno, že TA neblbne v zimě. Jakože fakt v zimě, třeba v 8°C už řve jak píchlý podsvinče.
  7. Tak jsem právě obdržel odpověď na můj popis závady adresovaný přímo Škodovce. Jsem vytočený doruda. Vážený pane XXX, děkujeme za Váš e-mail a čas, který jste věnoval k jeho sepsání. Velmi nás mrzí komplikace, které jak níže popisujete Vám Travel Assist způsobuje. Všechny naše asistenty se snažíme neustále softwarově vyvíjet pro zlepšení požitku z jízdy, bezpečnosti posádky a ke spokojenosti všech uživatelů. Proto si této zpětné vazby skutečně ceníme. V těchto případech doporučujeme obecně zákazníkům následovat pokynů k jejich konkrétnímu modelu ŠKODA. V sekci Travel Assist naleznete podrobně sepsané limity této funkce, a jak se v těchto případech zachovat. V případě, že budete mít další dotazy, tak se na nás neváhejte s důvěrou obrátit. S přáním příjemného dne XXX
  8. Dobrý den, pánové, mám stejný problém, i když s Octavií, ale principiálně je to jedno - koupil jsem si auto za milion, které nelze používat, neboť cinkání je natolik agresivní, že kromě toho, že narušuje duševní zdraví řidiče (lze jej přirovnat k waterboardingu), velmi výrazně ohrožuje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích, protože odpoutává pozornost řidiče od dění na poz. kom. Servisy neví, co s tím, mají desítky až stovky nespokojených zákazníků, a Škodovka se nám vysmívá. Přístup Škodovky, že je to vlastně v pořádku, mne osobně nepřekvapuje a čekal jsem jej. Popravdě nevěřím ani v ten zázračný a spásný software; pokud by chtěli, naprogramoval by jim jej student průmyslovky v okresním městě za basu Plzní během jednoho odpoledne. A proč jsem tohoto názoru? Motory 1.5 TSI spojené s manuální převodovkou se projevují velmi výrazným škubáním, zejména za studena, ale tak ve 40 % případů i po delší jízdě. Škodovka zpočátku tvrdila, jak vyvíjí software, který problém vyřeší, poté jej "vyvinula", po instalaci se však nic nezměnilo. Nyní tvrdí, že je to přirozený projev tohoto motoru a je to v pořádku (co to jen připomíná, že?). Tohle všechno vím, protože doma bohužel jedno vozidlo vybavené tímto "motorem" máme - taky stálo skoro milion. A teď, co s tím? Že si už nikdy v životě Škodovku nekoupím, to je jasné (i když mne to mrzí - v roce 1971 můj děda prodal Fiata 600 a od té doby se nám doma střídaly pouze Škodovky a až do koupi výše zmíněné 1.5 TSI v roce 2020 /kterou jsme ale považovali za klopýtnutí Š-A/ jsme byli spokojeni), ale co s autem za milion, které je nejen nepoužitelné, ale taky neprodejné? Jako jednotlivci nic nezvládneme, Škodovka si s námi vytírá zadek. Nedovedu si taky představit auto vracet, zákony a práva spotřebitele jsou jedna věc, ale skutečnost je vždycky poněkud odlišná. Napadá mne: 1) Vytvořit "nějaký" právníkem k dokonalosti dovedený a neprůstřelný dokument, který pro reklamaci použijeme všichni a využijeme sílu masy. 2) Medializace celé věci; tady se ovšem bojím, že do toho nikdo nebude chtít jít, protože všechny televize používají vozidla značky Škoda a předpokládám, že je nekupují za stejné peníze jako obyčejní zákazníci. Na druhou stranu, covid a Ukrajina už nikoho nebaví a tohle se jeví jako slušná kauza. 3) Koupit za vlastní peníze nový volant, nechat jej v autorizáku (kvůli záruce) namontovat a auto prodat nějakému nešťastníkovi a doufat, že se mu závada projeví až po šesti měsících a jednom dni.
×
×
  • Vytvořit nový...