Přejít na obsah

TheZIGI

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení TheZIGI

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den, bylo mi řečeno, že na O1 facelift 1.6 MPI je normální, že si klimatizace reguluje tlak tak, že vypíná a zapíná kompresor. Je to pravda? Protože se mi to moc nezdá. Při jízdě nebo na volnoběh je docela nepříjemný cuknutí, když se zase zapne kompresor. Díky za odpovědi.
  2. Zdravím, Koupil jsem si elektriku od SVC originální na tažné, takže se to napojilo mezi světlo a originální elektriku, ale pouze se 7mi vodiči, takže bez odpojení mlhovky. Poté jsem vyměnil relé na směrovky za E a dotáhl jsem od budíku z pinu 4 (modrá svorkovnice) kabel k relátku směrovek také na pin 4 (původní pin co tam byl jsem vypinoval) kvůli kontrolce přívěsu, ale kontrolka nebliká. Proto jsem otevřel budíky a zkontroloval že kontrolka tam je a i ledky a ledky fungují, když jsem to zkoušel přes multimetr rozsvítit. Netušíte prosímvás někdo kde může být chyba? Relátko je originál a dělal jsem to podle tohoto schématu. //Vyřešeno. Nejspíše vadné relé, nechtělo posílat 12V na kontrolku. Vyměněno za jiné relé a již kontrolka funguje. (Ale jen na směrovky, na varovný ne) Mám obyč budíky a 2,5G komfortky. Je možné vyměnit budíky za polodot a aby vše fungovalo, nebo je třeba přestavba na 3G? Octavia 1 1.6 AVU liftback facelift 2001 Přístrojovka 1U0 920 810 B Komfortka 1J0 959 799 AH
  3. A tobě přes VCDS v akčních členech motoru, jde druhý stupeň ventilátorů? V knížce je, že se maj na první stupeň spustit 5x a 5x vypnout a pak by měla bejt druhá rychlost a tam mě to už nic nedělá.
  4. Rád bych to vyřešil, protože kdybych to takhle odpojil, tak stejně nebude fungovat druhá rychlost ventilátorů a ještě by neotevíral termostat, když by byl odpojenej.
  5. Na těch škoda-dílech mi to hází právě, že ta s K není vhodná a ta s L je, tak nevím jestli ta s L není třeba jen novější. Jestli se to liší podle toho jestli je manuální klíma nebo climatornic.
  6. Možná trochu dýl to trvá, než se pořádně ohřeje, podle teploty na diagnostice na 80-81 stupňů sepne první stupeň a vychladí to na cca 70 stupňů. Tu jednotku myslíš tohle? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0919506k-ridici-jednotka-elektrickeho-vetraku-skoda-39405.html) Měnil jsem ji z vrakáče za jinou a že by obě házeli stejnou chybu? Koukal jsem i do ETKY a asi bych tam správně měl mít s písmenem na konci L, ale mám tam tuhle s K, tak nevím jestli se to nechá zaměnit.
  7. Čidlo myslíš to 4pin? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/059919501a-dvojite-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-skoda-4984.html) Nebo přímo otevírání termostatu? (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a121114-hrdlo-termostatu-s-vlozkou-1-6mpi-nemecka-prvovyroba-8551.html) Samotnou ŘJ myslíš jako hlavní motoru?
  8. Zdravím, do paměti závad mi to hází chybu: 18070 - rizeni vetraku chlazeni 2 P1662 - 35-00 - zkrat na kostru Vyzkoušel jsem připojit ventilátory na přímo i přes 4pin konektor u jednotky dochlazování a vždy šli. Jak první tak i druhý stupeň. Konektory jsou čisté, multimetrem jdou propípnout v pohodě. Vyměnilo se čidlo na chladiči (2pin), jednotka dochlazování a kostry pod baterkou se očistili a přetřeli vazelínou. Přes akční členy se spustí jen první stupeň (5x zapnuto a pak 5x vypnuto a poté by mělo následovat spuštění druhého rychlostního stupně a tam se už nic neděje). Proto jsem rozbalil svazek od konektorů až k průchodce do auta a nikde není nic vidět, že by bylo poškozený. Předem díky za užitečné komenty.
×
×
  • Vytvořit nový...