Zdravím, řeším tu respektive dva problémy. Jeden problém je že při jízdě z kopce a pouze při ohřátém motoru začne motor nad 2000ot/min cukat jak kdybych rychle přidával a pouštěl plynový pedál. Poloha škrtící klapky když to začne cukat je furt stejná jako normálně, to samé i doba vstřiku. Škrtící klapka vyčištěná, provedeno základní nastavení a egr jsem taky zkoušel odpojovat avšak stále beze změny. Druhý problém začal až po výměně svíček a filtrů, nejdříve jsem si všiml toho, že když jsem na volnoběh u polostudeného motoru zapl ventilátor topení na plno a začal točit volantem tak otáčky motoru spadly až k 500ot/min a hned na to se rozsvítilo několik kontrolek a to i včetně kontrolky motoru, motor začal mít volnoběh jako WRC a byl neskutečně líný za plynem. Napadlo mě že mohlo prostě klesnout napětí v palubní síti a čidla začaly hlásit nesmysly ale nějak se mi to nezdá. Ve vagu bylo napsáno že si to někde bere faleš a že čidlo tlaku v sání hlásí nesmyslné hodnoty. Sání jsem rozdělané neměl, tak že pochybuji že by to někde mohlo brát faleš ale ještě to radši vyzkouším, ještě tomu teďka při normální jízdě a vyřazení začal houpat volnoběh, tudíž bych to přisoudil k čidlu tlaku v sání avšak když jsem ji od nervů chvilku podržel kolem omezu tak problém s houpáním otáček přestal. Za normální odpovědi předem děkuju, už jsem z toho auta fakt zoufalej :D
Jinak kod motoru BBY 55kw :)