Přejít na obsah

Ondryyy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ondryyy

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak jsem dnes zkoušel MAP senzor jestli náhodou není zanešený, malinko karbonu na něm bylo ale pochybuji že to mělo na funkci vliv. Lehoučce jsem ho očistil tech. Benzínem, vyfoukal vzduchem očistil dosedací plochy, lehoučce tírnul gumičky silikonovým olejem a dal nazpátek. Problém s cukáním při jízdě z kopce furt přetrvává a problém s houpáním volnoběhu jsem zatím nepostřehl, budu ještě jezdit a pozorovat.
  2. Dobře, děkuji za názor. Zkusím ho prohodit z haťapky kde je tuším stejný jako na BBY :)
  3. Ano, svíčky jsem dodržel jak jiskřištěm, tak i vzdáleností elektrod. Filtr jsem také namontoval správně, dosedací plochy pro dobrý pocit jsem vzal silikonovým sprejem aby byly hezky mastně a čisté, těsněníčko tam také krásně sedlo :)
  4. Zapoměl jsem ještě dodat že cukání při jízdě z kopce je pouze bez plynu
  5. Zdravím, řeším tu respektive dva problémy. Jeden problém je že při jízdě z kopce a pouze při ohřátém motoru začne motor nad 2000ot/min cukat jak kdybych rychle přidával a pouštěl plynový pedál. Poloha škrtící klapky když to začne cukat je furt stejná jako normálně, to samé i doba vstřiku. Škrtící klapka vyčištěná, provedeno základní nastavení a egr jsem taky zkoušel odpojovat avšak stále beze změny. Druhý problém začal až po výměně svíček a filtrů, nejdříve jsem si všiml toho, že když jsem na volnoběh u polostudeného motoru zapl ventilátor topení na plno a začal točit volantem tak otáčky motoru spadly až k 500ot/min a hned na to se rozsvítilo několik kontrolek a to i včetně kontrolky motoru, motor začal mít volnoběh jako WRC a byl neskutečně líný za plynem. Napadlo mě že mohlo prostě klesnout napětí v palubní síti a čidla začaly hlásit nesmysly ale nějak se mi to nezdá. Ve vagu bylo napsáno že si to někde bere faleš a že čidlo tlaku v sání hlásí nesmyslné hodnoty. Sání jsem rozdělané neměl, tak že pochybuji že by to někde mohlo brát faleš ale ještě to radši vyzkouším, ještě tomu teďka při normální jízdě a vyřazení začal houpat volnoběh, tudíž bych to přisoudil k čidlu tlaku v sání avšak když jsem ji od nervů chvilku podržel kolem omezu tak problém s houpáním otáček přestal. Za normální odpovědi předem děkuju, už jsem z toho auta fakt zoufalej :D Jinak kod motoru BBY 55kw :)
  6. Při nejhorším to dám známému který mi cca před 2 lety protáhl Škodu octavii 110kw AUM se swapem na 132kw AUQ s necelými 270hp.
  7. Tak ono by to teoreticky projít mělo ne? Pokud bude kod motoru na hlavě což jsem nikde nenašel tak by se dal přebouchat, že tam mám jiné sání a klapku tak to by neměla být věc za kterou by mě vyhodil a jelikož je auto dovoz tak bych to mohl hodit na to a nebo prostě řeknu že staré sání prasklo a že jsem si koupil hliníkové a co se týče emisí tak by to taky mělo jít na pohodu jelikož ty motory splňují stejnou emisní normu...
  8. Zdravím, zvažuji přestavbu z kodu motoru BBY tudíž 55kw na BBZ a to je pokud tuším správně 74kw. Moje otázka zní, pasují hlavy mezi sebou abych nemusel vyndavat celý blok atd? Někde jsem se dočetl že 74kw má jinak uchycený startér a to se mi pak už řešit zase nechce. Tudíž stačí pouze přehodit hlava, sání, škrtící klapka a jednotka? Chtěl bych zároveň zachovat tu převodovku co tam je teď protože tu jsem si nedávno dělal a to je taky jeden z důvodů proč chci blok nechat kdyby náhodou byl BBZ malinko jiný a navíc pokud tuším správně tak 55kw má převodovku o chlup delší. Někdy tu taky psal že 74kw má variabilní časování ventilů? Odpovědi typu kup jiné auto mě nezajímají :D Za rozumné poznatky budu rád :)
×
×
  • Vytvořit nový...