Ahoj všichni škodováci,
začala mi trápit moje haťapka a protože si už nevím rady, třeba napadne něco vás.
Problém:
Ve vysokých otáčkách, od 4000rpm ,dostávám chybu zapalování na třetím válci. Konkrétně 16687. Jakmile se chyba objeví, třetí válec je řídící jednotkou odpojen.
Workaround:
Jakmile chcípnu a znovu nastartuji, tak chyba zmizí a zapalování nevynechává.
Pokud nechám motor běžet s chybou na 2 válce a přes diagnostiku chybu smažu, tak se třetí válec okamžitě rozběhne.
Co jsem zatím udělal:
kontrola komprese - OK, na všech válcích stejná hodnota
prohození svíček 2 a 3 - chyba pořád na válci tři
prohození cívek 2 a 3 - chyba pořád na válci tři
prohození vstřiků 2 a 3 - chyba pořád na válci tři
Do nádrže jsem nalil čistič vstřiků - říkal jsem si, že by to třeba mohlo pomoct pročistit celý palivový systém, ale bez výsledku
Budu moc rád, když se podělíte o své nápady a myšlenky. Díky
Možnosti podle závažnosti:
- Palivový filtr - ucpané, špatný tlak v otáčkách na poslední vstřik
- Shnilá kabelář
- Rozvody - přeskočený - zlo HTP
- Napálený ventil - nestíhá tesnit v otáčkách
Lambda sonda?
Snímač otáček hřídele?
Snímač klepání?