Přejít na obsah

CERNOZUB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení CERNOZUB

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Čtvrtý den po výměně, najeto cca 500 km a vše se zdá v pohodě. Diagnostiku jsem od té doby ještě nekontroloval. A ještě k té baterii, obstarával mi ji táta. Říkal, že prý poslední baterka skladem za 3 tis, tak říkám super :D Já jsem doteď baterie vůbec neřešil (nepotřeboval jsem to), takže jsem ani pořádně nevěděl rozdíl mezi EFB a AGM. A jestli je lepší za baterku připlatit pár tisíc nebo postačí ty levnější. Až teď, jak jsem při výměně zkoumal, jestli kódovat nebo ne, tak se dozvídám všechny informace. No, člověk se pořád učí :) Asi už na to dlabu. Funguje to, tak to nebudu dál řešit. Kdyby něco zlobilo, ozvu se :D
  2. Ahoj, mám dotaz ohledně registrace autobaterie Škoda Superb 2.0 TDi 103 kW 2014 (Facelift, Start - Stop). Doteď jsem měl původní baterku Varta AGM 12V 68Ah 380A dle DIN / 680A dle EN. Takže životnost skoro 10 let se mi zdá super. Právě jsem baterii vyměnil za novou, a to Continental EFB 12V 70Ah 760A. Chtěl bych ji v autě zaregistrovat přes VCDS. Takže jsem šel dle tohoto návodu cestou: 61 - Regulace baterie Kódování - 07 A tady mě překvapilo, že je vrchní řádek zašedlý a nejde překliknout na řádek 1. Dá se to tedy nějak zadat v tomto kroku? viz obrázek Nová baterie nemá štítek BEM code. Jaké údaje tedy zadat pro tuto konkrétní baterii? --- Předpokládám, že když mám Start - Stop, tak nelze řešit přes 19 - CAN Gateway > Přizpůsobení > Informace / nahrazení baterie, že?
×
×
  • Vytvořit nový...