Přejít na obsah

kajak16

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kajak16

  1. Mohl poprosit někoho zkušeného aby mě prohlédl LOG jestli tam nevidí nějaký problém. Log je dělán na 4ku do kopce. https://uloz.to/tamhle/yn7Dh2cAFPZT#!ZGpmAmR2AGNlBGH0AJV2AJL3AmR2ZSEnHRMaDl1uAJ13FwyyBD== Moc děkuji 4 do kopce Octavia 3 CXXB 81kW.CSV
  2. Díky za info. Vstřiky u něho nechám otestovat až mu dovezou novou mašinu, tu co má neumí ty moje, mám delphi. Novej poznatek je že po chipu není regenerace dpf po 200km ale je po 330km (mám zatím 2) Teď mám najeto 300km od regenerace a další bude tak za max 50km tak se trochu prodloužily intervaly. Dnes jsem měřil dif. tlak dpf těch 50km před regenerací: vypnutý motor ukazuje 1.7 mbar volnoběh 12mbar 1500 ot. 22mbar 2000 ot. 32mbar 2500 ot. 45 mbar přidám sem LOG Hned po regeneraci to změřím znovu, možná to bude DPF. Četl jsem že mokrá cesta čištění není dobrá a že lepší je čištění ultrazvukem. Jakou metodou a kde jste čistil DPF vy? Přidám měření DPF po regeneraci: 10km po regeneraci studený motor vypnuto 0 mbar volnoběh 3 mbar 1500ot 6 mbar 2000ot 9 mbar 2500ot 12 mbar 25km po regeneraci teplý motor vypnuto 0 mbar volnoběh 5 mbar 1500ot 14 mbar 2000ot 21 mbar 2500ot 30 mbar
  3. Díky za info. Vstřiky u něho nechám otestovat až mu dovezou novou mašinu, tu co má neumí ty moje, mám delphi. Novej poznatek je že po chipu není regenerace dpf po 200km ale je po 330km (mám zatím 2) Teď mám najeto 300km od regenerace a další bude tak za max 50km tak se trochu prodloužily intervaly. Dnes jsem měřil dif. tlak dpf těch 50km před regenerací: vypnutý motor ukazuje 1.7 mbar volnoběh 12mbar 1500 ot. 22mbar 2000 ot. 32mbar 2500 ot. 45 mbar přidám sem LOG Hned po regeneraci to změřím znovu, možná to bude DPF. Četl jsem že mokrá cesta čištění není dobrá a že lepší je čištění ultrazvukem. Jakou metodou a kde jste čistil DPF vy? LOG-01-IDE00021_&11.CSV
  4. Addresa 01: Motor (04L 906 056 CQ) 18:19:17 IDE07708 Turbodm.1: výstup kompr.: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 2.7 °C IDE07710 Výstup chladiče pln.vzd.: snímač teploty 1: řada 1: hr. hodnota 2.5 °C IDE07712 turbodmychadlo 1: vstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 75.0 °C IDE07714 Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota 6.2 °C IDE07716 Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 4.2 °C IDE07718 Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota -40.0 °C IDE07725 Snímač teploty chlad. kap. 1: řada 1 na hlavě válců: hr.hodnota 3.0 °C IDE07729 Zp. vedení výf. plynů: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota 0.0 °C IDE07807 Snímač teploty paliva 1: řada 1: hrubá hodnota 2.2 °C IDE07916 Sonda lambda řady 1 za oxid. katalyzátorem: tepl.výfuku vypočt. 9.5 °C IDE07928 Sonda lambda řady 1 před oxid. katalyzátorem: tepl.výfuku vyp. 5.5 °C IDE08064 Měřič hmotnosti vzduchu 1: řada 1: snímač teploty:hrubá hodnota 5.0 °C Udělal jsem výpis teplot, auto stojí v garáži kde je jsou 3°C, zkontroluje mě to někdo? Hlavně IDE7712 75°C a IDE7718 -40°C. Díky
  5. Z čeho usuzujete že mám problém s DPF? Zaplnění je momentálně 40g z celkových 80g. To by mohlo odpovídat nájezdu 134tkm nebo ne? takže by mohl vydržet celkem cca 250tkm? Jak se projevuje přicpané DPF?
  6. Aplikace se jmenuje VAG DPF, mrkněte na video: https://www.youtube.com/shorts/KMsb4Ee1qEY zapíná se automaticky po zapnutí zapalování.
  7. Na sledování regenerace používám aplikaci Vag dpf a mobil na stálo v autě, takže vím o každé regeneraci a vždy ji dokončím. Nechápu co mám porovnat s budíkama? Jaké budíky?
  8. Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250NM, 110HP, 4x4 a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil typka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo. Nahrál mě chip na 320Nm a 130koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat) Naměřeno bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip vůbec nešel. A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla, kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat. Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji Edit: najeto 134 tisíc, r.v.2016
×
×
  • Vytvořit nový...