Přejít na obsah

Lukas52

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lukas52

  1. Servisní regeneraci spouštím, zkontroluji ještě kat. Díky
  2. Ahoj, vyřešil jsi to nějak? já mám při regenaci přes diag max teplotu 160°C.
  3. Ahoj, Již jsem bezradný a proto se obracím na vás s prosbou o radu. V ostatních vláknech jsem zaznamenal podobná témata, ale žádné se mu nevěnuje (aspoň jsem si nevšiml). 130k km. Motor 110kW, 2018, CRM. Rozsvítilo se mi DPF + kontrolka motoru a blikající žhavení. Shodou okolností se mi do motoru podívala ještě kuna, ale to je již vyřešeno. Přes diag pouze chyba DPF. Stav zaplnění 75% (diag VCDS) 34% (diag Delphi) A těd k řešení. chtěl jsem vynutit regeneraci jízdou, ale nepovedlo se. Poté jsem auto připojil na diag a spustil servisní regeberaci, ale teplota se dostane max na cca 146°C před Delphi a na 160 přes VCDS. nestoupnou ani otáčky motoru, jen se pomalu zvedá teplota (trvá to cca 30 min se dostat na tyto hodnoty) a poté začne zase klesat. Nějaké nápady kde by mohl být problém? 5188 - Filtr naftových cástic - zanesení sazemi príliš vysoké P2463 00 [175] Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 132095 km Datum: 2023.01.03 Čas: 06:24:01 Otáčky motoru: 1788.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 45.9 % Rychlost vozidla: 48 km/h Teplota chladicí kapaliny: 89 °C Teplota nasávaného vzduchu: 30 °C Okolní tlak vzduchu: 970 mbar Napětí svorky 30: 14.760 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Čítač doby regenerace filtru částic: 44.70 s Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 622627 m Filtr částic: měřená hmotnost sazí: 1.05 g Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 40.01 g Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: dyn. ofset: 0 hPa Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...