Ahoj,
Již jsem bezradný a proto se obracím na vás s prosbou o radu. V ostatních vláknech jsem zaznamenal podobná témata, ale žádné se mu nevěnuje (aspoň jsem si nevšiml).
130k km.
Motor 110kW, 2018, CRM.
Rozsvítilo se mi DPF + kontrolka motoru a blikající žhavení.
Shodou okolností se mi do motoru podívala ještě kuna, ale to je již vyřešeno. Přes diag pouze chyba DPF.
Stav zaplnění 75% (diag VCDS)
34% (diag Delphi)
A těd k řešení. chtěl jsem vynutit regeneraci jízdou, ale nepovedlo se. Poté jsem auto připojil na diag a spustil servisní regeberaci, ale teplota se dostane max na cca 146°C před Delphi a na 160 přes VCDS. nestoupnou ani otáčky motoru, jen se pomalu zvedá teplota (trvá to cca 30 min se dostat na tyto hodnoty) a poté začne zase klesat.
Nějaké nápady kde by mohl být problém?
5188 - Filtr naftových cástic - zanesení sazemi príliš vysoké
P2463 00 [175]
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě: Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 132095 km
Datum: 2023.01.03
Čas: 06:24:01
Otáčky motoru: 1788.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 45.9 %
Rychlost vozidla: 48 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 89 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 30 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.760 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Čítač doby regenerace filtru částic: 44.70 s
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 622627 m
Filtr částic: měřená hmotnost sazí: 1.05 g
Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 40.01 g
Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: dyn. ofset: 0 hPa
Děkuji