Přejít na obsah

Fofrik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Fofrik

  1. Ja som tiež takto jazdil vyše roka a nič sa nestalo, našťastie. Ale žralo mi to olej. A tiež súhlasím s Informatorom že za "novy" agregát to nieje zle viem že bude pokoj na 100K verím, a auto je krásne, rozleštené navrhnutý polep a na vrch keramika. Posúďte sami
  2. Ahoj, konečne po 2,5 mesiacoch auto opravene a o 1900€ ľahší. Nemám dobru správu... Čapy v piestoch sú zo zlého materiálu a opotrebujú sa, je to chyba týchto motorov, takto mi to bolo prezentované a videl som aj tie ryhy v nich. Klepanie pochádza z ojničných ložísk, ja som robil komplet GO motora- nové piesty, čapy, krúžky, rozvod komplet, ojnice repasovane, hlava prebrusena, brúsené sedla ventilov, nové gufera a vahadla, cez výfukové ventily mi pálilo olej takže aj nové sviečky snáď som na nič nezabudol. Ak to budete ignorovať, tak vám piesty rozbijú cely blok. Práve zabieham motor, mám už 400km a žiaden problem.
  3. Tak filter mením pravidelne. A objednal som a vymenil tu cievku a žiaden rozdiel. Som z toho na prášky ale snažím sa na to nemyslieť a pokiaľ nedostanem niekto tak to už neriešim čakám na ďalšiu vymenu oleja čo je na rok a uvidíme čo uvidíme po zhodný olejovej vaňe. Už som uvažoval aj nad tým či to nemôže byť spojka zotrvačník napr...
  4. Ďakujem skusim to a ešte otazka, prejavovalo sa to aj trhanim škubanim motora na voľnobehu, take jemne škubkanie, vynechavanie ale veľmi jemne.
  5. Ďakujem, vo februari idem na vymenu oleja takže zhodime vaňu a skontrolujeme ojnične ložiska ojnice aj kľuku, ale čomu davam veľku nadej jed reťaž na olejovom čerpadle, že by bola ta voľna... a ak tamto bude všetko ok tak vymenim zapalovaciu cievku lebo čital som, že veľa ľudi s ňou malo problem. Pretože, mne nie len, že klepe ale aj tak jemne trha škube s motorom na voľnobehu, niekedy škubne viac a to su nove sviečky a aj hydroštely dokonca aj hydroštel na čerpadle, takže neviem... Zlomil som nad tým palicu jazdim až kým mi nenaskoči nejaka kontrolka.
  6. mam presne ten isty problem... vymenil som hydrosteli a aj sviečky a problem pretrváva. Asi dalšie na rade budu kable, cievka, vstrekavacie čerpadlo a ak nepomože to tak vahadla a vačka. Ak nepomože ani toto tak už asi podpalim to auto! :/
  7. Zistili ste čo bol problém? Ďakujem za odpoveď.
  8. Po výmene oleja sa to ne zlepšilo a daval som original filter plus som kontroloval či tam neostala gumička zo starého. Na 100% je tam iba jedna gumička takže filtrom to nieje... Video to určite neskresluje je to presne ako na videu pretože mam natočené aj kolegove a vo videu nieje vôbec počuť to klepanie. VID_20230210_124935.mp4
  9. To važne? Cez 200 ludi sa na to pozrie a nikto nič... Prejdem cele forum neviem čo to može byť... Na niektorých temach su taky "odborníci" a tu neviem nik ani napisať. ACH JAJ... Je to strašne, tato dnešna doba, veľmi smutne.
  10. Ahojte, obraciam sa na vás, pretože nič podobne som na fore nenašiel. Jedná sa o Fabiu II, 1.2TSI, 63kw, kod motora CBZA, 61K najazd, ročnik 2012. Pridavam video s problémom: Neviete čo by to mohlo byť? Pri naštartovani klasika retaž na sekundu dve sa ozve a po cca minutke začne klepotanie. Zvažujem vymenu hydroštelov... pomôže to alebo hľadať problem niekde inde?" Rozvody boli menené ževraj pri 55K to neviem potvrdiť. Bojim sa či to nieje ventil. Ďakujem za akúkoľvek radu. P.S.: Piati kolegovci maju ten isty motor CBZA a ani jednemu to tak "neklopka, necinka"
  11. Zdravím... Mohli by ste obnoviť video na youtube? Mám asi podobný problém, ale bez vypočutia to nebudem vedieť potvrdiť.
×
×
  • Vytvořit nový...