Přejít na obsah

joejog

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení joejog

  1. jsem ten stejný případ, v Golfu jsem to měl a občas ve vedru používal, ale tady to neni, ani nikde v menu. Ale takových věcí tady oproti Golfu chybí víc, například chlazení schránky spolujezdce, štěrbina na parkovací lístky přímo v palubce (tady musíš otvírat přihrádku spolujezdce), těsnění mezi předními a zadními dveřmi, to na spodní hraně dveří taky nic moc, plno věcí si musíš dokoupit -třeba bezpečnostní šrouby ke kolům (v Golfu byly) atd atd. A ten Golf byl před šesti lety o skoro 200 papírů levnější 😞
  2. neřekl bych, že to bude tento případ , auto mám 1 měsíc, tak předpokládám, že tam bude SW celkem nový, nevím jaká je aktuální nejnovější verze- může to sem někdo hodit, ale já tam mám SW 0324. Tohle nejsou chybové hlášky nebo restarty, ale hlášky typu "opruz", takže toto asi SW neopraví.
  3. já jsem si objednal zamykání páky řazení (mechanická převodovka) hned při koupi auta, je to Construct. Trochu vada na kráse je to, že by ten zámek byl lépe umístěný více v předu, takhle musí být sedačka spolujezdce odsunutá dost dozadu, aby se to dalo vůbec zamknout. Ale chápu, že to asi jinak nejde vyřešit s ohledem na přihrádku pro telefon a USB konektory. Samozřejmě to trochu nabourává systém Kessy, když stejně musím vytahovat klíč na odemknutí řazení, ale pro ten klid na duši, že je to o něco lépe zamčené za to stojí. Navíc, měl jsem to ve všech autech, tak jsem na to zvyklý.
  4. Ano, pokud máš rozpoznávání značek a navigaci. Ani jedno já nemám. Číselně zobrazovaná rychlost je taky o ničem, ergonomičtější je analogové zobrazení, je to stejné jako digitálky vs. ručičkové hodinky. Jasně zvyknout se dá na ledacos (viz francouzský auta a přístrojovka uprostřed nebo nad volantem), ale já jsem holt ze staré školy.
  5. No , ani 10" displej neni žádná hitparáda, ciferníky jsou poměrně malé (oproti analogovým) ručička je titěrná, 50km/h není nijak červeně označená jak je zvykem. A přesto, že to jde všelijak nastavovat (měnit vzhled), tak jediný pro mě použitelný je klasický vzhled, ale jak píšu , na Analogový budíky to v přehlednosti nemá.
  6. Ten infotejment online je jen pro zlost, samé ortavné hlášky po každém zapnutí zapalování typu "Vaše aktuální nastavení datového přenosu je: ....." Hláška celou jízdu nezmizne a jediná možnost jak se jí zbavit, je kliknout OK nebo nechávat zapnutý displej. Myslel jsem, že se toho zbavím registrací škoda-connect, ale je to z louže do bláta. Nejen že téhle hlášky jsem se nezbvavil, ale přibyly další, jedna z nich je ta co máš na obrázku , po převzetí to přenastaví všechno možné a můžeš znovu procházet nastavení a vše si poupravovat znova. Jenže ouha ikdyž jsem to jednou udělal, za nedlouho se to objevilo znova. Další opruz je výzva k zadání S-PINU, zadáš ho, zaškrtneš aby si ho pamatoval, chvíli to opravdu v paměti udrží, ale objevilo se to tam znova. Další hovadina je problikávání hlášky "Vítejte ..." . Takže nazdar bazar, vše jsem zrušil a musim se naučit žít s tou první debilní hláškou, že mám nastavený nějaký režim přenosu (mimochodem , ať nastavíš režim soukromí na cokoli, tak se to tam objevuje pokaždé. A to jsem se ještě nezmínil o otravném pípání, když otevřeš dveře a je zapnutý zapalování nebo nastartováno, opravdu to musí být slyšet až na druhou stranu parkoviště ?
  7. Značky jsem dostal 31.7. a teď už se blížím 1000km. Tak skutečně auto začali vyrábět cca měsíc od objednávky a do půlky června bylo hotové. (většina dílů na autě má datumy z tohoto období. Jinak první postřehy a porovnání s VW, který jsem měl před tím. Má to méně těsnění okolo dveří a zadní dveře vyloženě špatně utěsněné. Jede to slušně, ale také to o něco více papá (to si snad po zajetí sedne. Provozní hmotnost je cca 1400kg (byl jsem na váze ve sběrném dvoře 🙂 ) , plus řidič a drobnosti , takže pohotovostní přesně 1500 kg . Auto trochu hlasitěji pípá na vše možné (Golf byl kultivovanější) než by se mi líbilo. Displej infotejmentu se docela dost hřeje a jsou tam i nějaké nelogičnosti. DCC v Praze na kostkách v režimu komfort funguje dobře i v porovnání s Golfem , kde jsem měl vzadu víceprvek a ten žehlil nerovnosti hodně dobře.
  8. to cilda1 : napsal "odmáčknout páčku", nutno doplnit jak, je to směrěm do stran od přihrádky za kterou je nutné trochu tahat, nejprve odjistit jede a pak druhý záchyt. Poté jde vytáhnout i z brzdiče pohybu na pravé straně. K filtru se pak dostane odjištěním směrem dolu tří páček na horní straně a opět taháním za víčko (rádo se to zase zaklapne ještě než odjistíš všechny tři.)
  9. Já koupil tohle https://www.obautodily.cz/led-osvetleni-interieru-zavazadloveho-prostoru-osvetleni-nohou-a-kapsy-pristrojove-desky-einparts-1-ks-14976cz3290/ a funguje to bezvadně. Svítí to o 200% líp než původní "světýlko. Aby taky ne, tohle je LEDek plný a v originále je jen jedna jediná. Pasuje to i do přihlrádky u spolujezdce, kde je zase pro změnu v originále jen obyč žárovka (taky nic moc). Původněš jsem do jkufru chtěl jednu přidávat, ale takhle svítí tak, že to ani nebude potřeba. Je to patrně to samý na co si dal odkaz na tom ALI. Jo a "odmontovat"- jen se to vydloubne tenkým šroubovákem, je to tam jen nacvaklé.
  10. Bolero- zajímavý bug. V autě MR2023 mám v USB-C flashku a skladba je zastavená (pauzlá). Pokud se nechá na displeji MENU a vypne se zapalování a zamkne se auto, tak po odemknutí a zapnutí zapalování se pokaždé na chvíli hudba spustí a hned zase vypne. Lze to eliminovat jen ztlumením hlasitosti na nulu. Stejný nesmysl je při puštěné navigaci Waze otočením hlasitosti na displeji se sama spustí pauznutá hudba z flashky To auto mě nepřestává překvapovat.
  11. no ono to bohužel není napsané v konfigurátoru, ale na faktuře u paketu PK4 mi to napsali "PK4 Paket pro špatné cesty (+15mm)", takže buď škoda špatně informuje nebo nepodává relevantní informace, na infolince taky tvrdili, že je to o 15mm zvýšené. Ona je otázka jak tu světlou výšku měří, jestli pod rameny, tak to opravdu může být stejné, nebo dokonce měně, ale pokud tam dávají vyšší pružiny, tak to zvedne jen karoserii, a to se nikde nedozvíš. Jinak auto když porovnám s videi na YT, tak se mi zdá o něco vyšší, hlavně to porovnávám podle mezery mezi koly a blatníkem, Měřil jsem i celkovou výšku auta, apodle papírů má mít cca 160 cm a já naměřil cca 162cm, ale zase, nevim jak to měří, jestli jen po střechu nebo i s nosníky.
  12. Ta hláška v prvním příspěvku se mi objevuje i u nového auta (tak jak je z prodejny) a to při jakémkoli nastavení úrovně soukromí, tedy ve všech možnostech. Informační hlášky (události) tam nemám žádné a objevuje se to při každém novém zapnutí zapalování (při vypnutém infotainmentu - při zobrazených hodinách). Pokud nechám infotainment zapnutý a vypnu zapalování, tak po novém zapnutí zapalování se hláška neobjeví. V jiném vlákně se popisuje, že ani zřízení účtu škoda connect toto neodstraní, tyto otravné hlášky mě docela štvou. Další otravná hláška je na displeji mezi budíkama (virtual kokpit) , že mám zapnout světla a nejde to nijak odstranit a to ani v případě, že stojím ve své garáži a je tam jen trochu šero. Toto jsou věci co mě na těch nových autech prolezlých elektronikou štvou.
  13. i v novém autě 06/2023 mi to tam při každém novém zapnutí a nastartování vyskakuje a to jsem ještě ani žádný účet škoda connect nezřizoval (auto je ve výchozím stavu). Měl jsem za to, že když si zřídím ten účet, tak to zmizne, ale jak vidím, tak ne. Takže si ani žádný účet zřizovat nebudu 😞. Je to jen další opruz po Stop/start tlačítku ještě klikat na tohle
  14. Já jen nechápu, proč tu gumu na okraji dveří uřízli takhle blbě a nenechali jí až do konce oblouku nahoru, mám auto pár dní a občas prší, takže ani u FL nevyřešeno a stejně blbě to těsní. Budu objednávat plasty, ale mám sportline bez lemů a na na tom to o trochu více odstává. Každopádně toto řešení je od ŠA špatné a muselo jim být jasné , že se tam bude dostávat bordel....... prozatím, jsem to vyřešil silikonovou hadičkou ze staré sprchové hadice (ta kovová opletená). Ta hadička uvniř se přesně vejde dovnitř oblouku těsnění , které je na bladníku a doléhají na něj dveře. Na horním konci je v něm otvor, hadičku stačí trochu namazat silikonovým olejem a strčit dovnitř až dolu (je to 57,5 cm). Efekt to má takový, že těsnění je pak o něco pevnější a dveře lépe těsní.
  15. Ten odhad jsem měl podobně 42 týden, můj odhad je, že nějaký měli vyrobený do foroty a jen doplnili díly co jim chyběly. Zatím čekám na montáž Construct, snad příští týden bude doma.
×
×
  • Vytvořit nový...