Přejít na obsah

Torontik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Torontik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, ve Fabce 1,4 MPI 44Kw byl motorový olej "Castrol TXT 5W40". Čím ho nahradit? Díval jsem se na "Castrol MAGNATEC 5W-40 C3" a "Mobil SUPER 3000 X1 5W-40". Co znamená poznámka, že "za touto normou VW nesmí být uvedeno datum starší než 1/97"? A specifikace ACEA A2 nebo A3-96? Dík
  2. Zdravím, můžeš tu dát fotku plošného spoje? Máš tam jen fotku ze strany součástek. Budu muset si to nějak vyškrábat. Dík
  3. Zdravím, koupil jsem Fabii 1, 2000, 1,4 MPI. Taky mi začal občas svítit oranžový volant a všimnul jsem si mihotání světel při volnoběhu, když jsem stál před vraty a nehýbal volantem. Kolega mi přečet z diagnostiky nějakou sporadickou vadu snímače. Snímač jsem prozatím odpojil, už mám jiný, ale píše se tu, že je dobré snímač přestříkat bezbarvým lakem. Tady https://forum.skodahome.cz/topic/147488-oprava-vypad%C3%A1vaj%C3%ADc%C3%ADho-senzoru-nato%C4%8Den%C3%AD-volantu-mo%C5%BEn%C3%A1-na-v%C4%9Bky/ někdo radí omotat snímač teflonovou páskou. Omotané by to bylo jen zvenku a některé vývody co jsou na té části u výřezu by byly nechráněné. Lakem se to stříká dokola zvenku? Protože mezi těma dvěma plošňáky je nějaký kov a ten asi lakovaný být nemůže, ne? Jenže kdo ví, jak ty plošňáky na den kov dosedají - nemůže se voda dostávat i tam? Nejlíp by bylo celý ten snímač zalít nějak do epoxidu. máte s tím nějaké další zkušenosti?
  4. Zdravím, můžete poslat foto toho omotaného snímače? dost dobře si to neumím představit. Jsou tam dva plošňáky a mezi nimi nějaký kov. Když to bude omotané, tak mezi ty plošňáky se vlhkost stejně dostane.
  5. Tak měl jsem nějaký vadný multimetr. Profi elektrikářský naměřil 14,2 - 14.4V takže předpisové hodnoty.
  6. Zdravím, koupil jsem ojetou Fabii 1,4 MPI 44KW, po výměně provozních náplní a drážkového řemene pořád světla a palubovka mění intenzitu světla. Občas se rozsvítí oranžový volant... Takže budu objednávat snímač natočení volantu. Dostal jsem se k nádržce servooleje. bylo tam asi deci oleje navíc, tak jsem jej odsál, ale asi to nijak nevadilo v provozu protože v servisní knížce o nějaké výměně oleje nebyla zmínka. Pak jsem náhodou změřil napětí nabíjení. Při volnoběhu i vyšších otáčkách tam bylo 15,2V. Nějak moc, že? Tak jsem se díval na regulátory a jsem z toho zmatený. Jsou tam regulátory 12V, 14V, 14,5V a 14,7V. U regulátorů 14V je ještě nějaké jmenovité napětí 14,5V. Tak který regulátor vlastně vybrat? Dočet jsem se, že baterie se nemá dobíjet vyšším napětím než 14,4V. Tak proč jsou v prodeji ty 14,5V a 14,7V regulátory? Předem děkuji za vysvětlení a radu.
  7. Tak při sešlápnuté spojce a přidání a ubrání plynu žádné hvízdnutí není slyšet. Řemen je taky v pořádku. Cukne mi to jenom za jízdy při úplném povolení plynu. Když pedál povolím jenom mírně, tak se nic neděje a motor přibržďuje. Když ho ale povolím úplně, tak to vždycky jednou cuklo a pak to brzdilo taky bez problémů a bez dalších zvuků. Poslední měsíc to sice cukne menší intenzitou, ale přitom něco hvízdne. Když jedu na dvojku, tak to cuknutí jde cítit víc, ale mírně to cukne a hvízdne i při pětce. Když mám otevřené okýnko, tak to jde slyšet víc.
  8. mam feliciu r.v97 1.3MPi 40Kw a to cukání mi začlo dělat po seřízení motoru (prý jsem měl vůli na ventilech jak prase... - ale to s tím určitě nesouvisí). Kolega říkal, že mu to po seřízení taky dělalo, ale časem se to prý zpravilo samo. Otáčky na volnoběh jsou pravidelné a nízké (nevím kolik, ale oproti předchozímu stavu - paráda), po půlroce cukání se to opravdu zlepšilo, ale místo cuknutí se objevilo "hvízdnutí". Mám strach, že začíná prokluzovat spojka. Ten chlapík u kterého jsem to měl na seřízení říkal,že na tom nic nevidí a že to budem řešit, až to bude něco vážnějšího. Myslím, že změním servismana.
×
×
  • Vytvořit nový...