Přejít na obsah

mir

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 033 zobrazení profilu

Oznámení mir

Nováček

Nováček (1/14)

7

Popularita

  1. mir

    Autobaterie

    Chce to tu baterku trochu hlídat, třeba voltmetrem v zásuvce zapalovače a když už tam je třeba 12,3 - 12,2V tak dobíjet. Co se týká té Varty, snad ti bude sloužit, ale jednou jsem taky koupil Vartu do Fabie 1.9 TDI na zkoušku a po půl roce kaput, skrat na článek, ale peníze nakonec vrátili i když se jim moc nechtělo, pak už jsem koupil Bannerku, ale co vím tak ty Exide vychází dobře v testech. Teď mám Exide EFB a zatím drží, tak další bude asi taky Exide, ale vemu tu lepší AGM. Škoda Fabia 1.2 Tsi.
  2. mir

    Autobaterie

    @LiveBomb, už se to tu někde psalo, že napojenou autobaterii nedobiješ do 100%, ale je jí třeba odpojit a pak při připojování až naposledy nacvaknout ten konektor na mínusovém pólu, aby to neházelo nějakou chybu, ale stejně ti ,, inteligentní '' nabíjení tu baterku vycucne na 80%.
  3. Mám ten sám telefon a ve Fábii r.v.2016 jsem to rozchodil, třeba si pohrát s nastavením telefonu.
  4. Jasně, ale já jsem to tak pochopil z reakce Aleš_BX, že to je něco strašného 0.2V, pro orientační měření, abych věděl jak je na tom baterka. Jistěže, vytažení konektoru je na zvážení, sám jsem to zkusil a jezdil s vytaženým konektorem asi měsíc, nic zvláštního jsem nepozoroval, akorát že teď při těch mrazech je baterie v lepší kondici což se loni nedalo říct, kdy na baterii bylo i 11.9V. Tím samozřejmě nedávám návod na vytažení konektoru, to ať si každý udělá na vlastní nebezpečí.
  5. @Aleš_BX, ale tady vůbec nejde o to, že ten voltmetr proměřuje +/- 0.2V, tady jde o to mít baterii pod kontrolou a podle toho se zařídit a na to mi volmetr do zásuvky zapalovače stačí, když už máme v autech tu ,,vychytávku" - nazvanou rekuperace a s tím spojené inteligentní dobíjení, které ti baterii nedobije. Kdybych měl cestu do Strakonic, tak bych tu rekuperaci pořěšil tam.
  6. Mám stejné zkušenosti, v létě jsem baterii nabil a odpojil konektor a dobíjelo to skoro konstantním napětím od 14,3V až 14,5V max., takže rekuperace vyřazena. Teď přes to mrazivé počasí, jsem konektor nacvaknul vymazal chyby, deaktivoval Start/Stop přes Caristu a dobíjí to 14.9V. Nejhorší je když někde stojím se zapnutým zapalováním to voltmetr v autě ukazuje i 11,7V, pak při jízdě nabíjí nejakou dobu 14,3V, pak to vyleze znovu na 14,8V až 14,9V a když přijdu třeba po dvou dnech k autu zastrčím volmetr, ukazuje 12,5V. Škoda Fabia 1.2 TSI 81kW.
  7. Jo jasně, díky. Hlavně jsem chtěl poradit ve které verzi ten HHC jde nakódovat na Fabii, protože už tu na něho padlo pár dotazů.
  8. Zdravím, tak dnes se mi konečně podařilo nakódovat HHC (Hill hold assist) s nastavením normal a nějaké drobnosti ve verzi Carista 3.7 beta-24 od sk0d@, ze stránky č.23. Na novějších verzích mi to nešlo, akorát mi tam teď ukazuje chybku. Škoda Fábia 1.2 Tsi 81kW r.v. 2016 ve výbavě Style. Nevíte někdo zkušenější co to znamená?
  9. No, kódováním kdo chce odstavit jenom Start/Stop, kdo chce vyřadit rekuperaci + Start/Stop tak odpojit konektor a baterii jsem odpojil abych věděl co to udělá, když jí budu chtít vzít domů nabít, ale už dost o baterii nebo dostanu kartáč :-).
  10. Dnes jsem přišel k autu po třech dnech, autobaterii jsem změřil voltmetr ukazoval 12.37v, pak jsem jel na zahradu tam jsem napíchl nabíječku Ctek MXS 5.0, přes zdířku zapalovače asi na dvě hodiny (více času jsem neměl), po odpojení nabíječky ukazoval voltmetr 12.6v. Pak jsem nastartoval, vypnul motor odpojil baterií, sundal jsem ten konektor z mínusoveho pólu, na radu člena zdejšího fóra - ski1961, o pár řádků výše, napojil baterii už bez toho zmíněného konektoru. Po nastartování bylo třeba nastavit hodiny, pak následovala cesta domů asi 12 km, se dvěma zastávkama, na maxidotu nesvítily žádné kontrolky, Start/Stop odstavený, rekuperace odstavená, na voltmetru v zásuvce zapalovače mi ukazoval při jízdě z kopce, do kopce, s vyřazenou rychlostí, hodnoty 14v, někdy 14.1v. Po příjezdu a zhasnutí motoru, voltmetr v zapalovači ukazoval 12.7.v. Tož tolik moje zkušenost. (Škoda Fábia 1.2 Tsi 81kW ve výbavě Style)
  11. Aha, díky za info, ale do Strakonic to mám daleko. Jde mi o baterii, protože v zimě moc nejezdím a když, tak krátké trasy po městě a myslel jsem, že potlačení rekuperace vyřeší problém s dobíjením jak tu někdo psal výše. No a ostatní funkce Start/Stop, HHC a pod., uměl by někdo ( F-M, Třinec ) ? Díky.
  12. Zdravím, chlapi je tu někdo ze Severní Moravy (F-M, Třinec), kdo by uměl poladit nebo potlačit rekuperaci přes VCDS na Fábii 1.2 TSI 81 kW (Style) 10/2016 ? Díky.
  13. @LaOctavia, díky za radu už to mám. Teď to nemám možnost vyzkoušet, tak nevím. @petous22, ok fakt jsem si nevšiml, že to tam je někde napsané, příště se polepším. 
  14. Ohledně Messengera, nemohu poradit, ale zkoušel jsem nainstalovat YouTube, podle zdejšího návodu, ale v nastavení mi to nenabídne Developer settings, pravděpodobně proto, že Xiaomi nemá mirrorlink. Možná by tady někdo dokázal poradit.
×
×
  • Vytvořit nový...