Přejít na obsah

lasut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lasut

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Také přidám svou zkušenost. Fabia combi 1.2 tsi 63kW r.v. 7/2010, takže taky jeden z prvních kusů. První rozvody měněny v cca 17000km, kdy se ozýval rachot. Auto bylo ještě v záruce a zcela jistě jsem zbytečně plašil s výměnou a mohl jsem počkat. Nicméně od té doby jsem to začal sledovat a věděl jsem o limitu 74mm. Takže od té doby jsem každý rok poctivě nechal při každoročním servisu v autorizáku přeměřit řetěz. No a loni v červenci mi při kontrole naměřili 75mm. Najeto jsem měl cca 75000km, tzn. řetěz se vytahal po cca 60tis. km. Samozřejmě mi doporučili výměnu a jelikož jsem věděl o možnosti kulance (pokud bylo auto pravidelně servisováno v autorizovaném servise) tak jsem se "připomenul". Vzhledem k tomu, že na kulanci není nárok, tak servisu to musí schválit škodovka. Samozřejmě nebyl problém a nakonec jsem za výměnu zaplatil 1500,-Kč.
  2. U mně je to víceméně podobné jako u Dandisana. Řetěz měněný 1x v 17000km, teď mám najeto 41000km. Rachtá to nepravidelně, řetěz přeměřen letos v únoru a je v limitu.
  3. Motor u mně zní stejně, takže můžeš být v klidu.
  4. To víš zřejmě slušný oddíl Autodružstvo F-M.
  5. Tak u mě trvala výměna 1 den, včera jsem rano odvezl auto do servisu a dnes mi volali že si ho můžu vyzvednout.
  6. To Pawouk: no jo, musím se přiznat , něco už jsem si cucnul a ta sobota taky , mam totiž dovolenou a nějak jsem ztratil pojem o čase. Ale zpět k tematu, mě se fakt zda zbytečna hysterie okolo tsi, mam najeto cca 13500 a okolo turba nechčije, starty normalni, spotřeba dlouhodoba 6,1. Na druhou stranu je divne že ve dvou atorizovanych servisech v mem blizkem okoli tvrdi každy něco jineho. V jednom řkají že svolávačka na rozvody je a ve druhem že neni.
  7. Nic proti debatě, ale některé příspěvky jsou pěkné ( čti: blitky). Ale co nebudem si kazit sobotní večer, jdu si dát štamprli.
  8. Bože můj to je zase debata tady . 1.2 tsi je normální motor, který má úplně stejný poměr poruchovosti vúči bezproblémovým kusům jako každý jiný v dnešní době používaný "výrobek". Tady se zas dělá z něčeho celonárodní debata a problém jako u "legendárního" HTP. P.S. potvrzuju to co piše maverick, ja mam auto vyrobeno v 7/ 2010 a ESP vypnout nejde, vypnu jen ASR.
  9. Nelze to vše paušalizovat, prostě je to náhoda, akorát tady na foru to vypada že každe druhe auto s motorem tsi je nahovno a odchazi všechno od turba až po znak na kapotě. Těch koncernovych aut s tsi motorama jezdi mraky, tak zbytečně neplašte.
  10. K těm otáčkám jak se píše výše, mám "to" úplně stejné, v zimě 650 až 700, nad 15 stupňů to skočí na těch 1200. Ale třeba dnes jsem stál celý den na sluníčku a po nastartování to šlo hned jen na těch cca 600, teploměr ukazoval 33 stupňů.
  11. Tak dneska ráno jsem se dozvěděl, že kolegovi skočil řetěz u yetiho 1.8 tsi. A dokonce by měla být svolávačka, ale nevím konkrétně jestli jen motory 1.8 tsi nebo tsi obecně. Aktualizace: svolávačka se týká pouze yetiho s motorem 1.8 tsi, s přesně daným postupem - kontrola rozvodů, v případě zjištění přeskočení řetězu se kontrolují tlaky jestli nedošlo k potkání. V případě že tlaky budou špatné mění se celý motor.
  12. Zas až tak hrozivé to nebude, myslím že se to tady zbytečně nafukuje. A něktří jsou strašně důležití.
×
×
  • Vytvořit nový...