Přejít na obsah

dibarbora

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení dibarbora

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Ono to treba vidiet tak, ze aj BMW tlaci na jednej strane cena a na druhej strane obratkovost tovaru. Len na 2l hlinikovych naftakoch to urobili tak, ze to treba menit po nejakych 200 - 250 tis km, za cca 1200€. Na benzinovych 1,6 (spolupraca s PSA) sa im to sype po trosku lepsom km vykone ako pri koncernovom 1,2TSI. Holt casy benzinovych stvorvalcov z rady E21 a E30, kde sa na rozvod nebolo treba pozriet skutocne celu zivotnost (pokojne aj 500 tis km) su nenavratne prec.
  2. Vykonnejsi alternator moc nepomoze, lebo narast prudu nebude dostatocny vzhladom na kratke trasy a z toho vyplyvajuce nizke otacky. Na kratkej trase sa baterka nestihne spamatat zo startovania, ked jej davas este zahul muzikou tak uz vobec pravidelne externe dobijanie ta neminie . Pohasinanie ti vyriesi bud kapacitor, ale este druha baterka pripojena do systemu, sam vidis ze jedna evidentne nestaci. Druha moznost je ist do prace a z prace ako clovek, setrit si usi(mas len dve), muziku pouzivat vo vhodnejsom okamihu ako na kratkej trase. Ono ked si spocitas, ze v spicke ti koncak berie radove desiatky amper, tak na nakrmenie treba altik vytoceny vyrazne viac ako je na motore bezne zvyknuty.
  3. V prvom rade si odmeraj aky mas stav napajania na konektore pre radio. Pokial tam najdes pri zapnutom kluci na dvoch miestach 12 V (zaloha + hlavne napajanie) tak mas problem v radiu, to uz musis dat do lepsich ruk pokial si na elektroniku netrufas. Ak napatie na konektore nenajdes, tak hladat poistky, poistka dobra na prvy pohlad nemusi byt vobec dobra aj na druhy pohlad.
  4. Vymena motora je teoreticky samozrejme mozna, ale administrativne nezrealizovatelna. Po vymene problem na STK..... . Skor by som to videl, ze majitel ani nevie co predava, resp. snaha o nalakanie zakaznika. Stava sa to dost casto. V kazdom pripade treba byt obozretny aby to nebola nejaka zvarana buracka z X - aut alebo legalizovana corka (prevarene cislo).
  5. Pokial ten olej bude splnat normu vw 5xx.xx, ktoru predpisuje vyrobca pre tebou spominany motor tak tu 10w40 mozes pokojne pouzit. Spotrebe oleja by to teoreticky pomoct mohlo, lebo pri studenom motore je ta 10w hustejsia ako 5w.
  6. Vzhladom na tebou spomenute pouzitie auta si podla mna vybral primeranu motorizaciu. Z tvojho postu mam ale pocit, ze si v automobilovej technike zaciatocnik bez skusenosti, kvoli tomuto by som Ti odporucil zobrat na obhliadku auta niekoho, kto sa tomu viac rozumie a bude vybaveny aj diagnostikou. Aj tieto motory maju svoje muchy, ktore sa prejavuju pri prevadzke ale ako zaciatocnik to nemusis vobec zistit. Urcite treba pri kupe urobit skusobnu jazdu podla moznosti vo vsetkych rezimoch. Odporucam trvat na tom aby sa skusobna jazda zacala so studenym motorom (overenie studeneho startu a prevadzky za studena, za kazdych okolnosti musi motor nastartovat a ist pravidelne), motor zohriat a potom aj poriadne prevetrat (zohriaty motor musi ist tak isto pravidelne bez pazvukov). V ramci toho treba zistit v akom stave je podvozok (tlmenie, pripadne pazvuky a stabilitu vozidla). Urcite treba overit funkcnost elektrospotrebicov a servoriadenia. Co sa tyka zmeny majitela, tak pri zmene v ramci okresu to vybavis s byvalym majitelom priamo na inspektorate a znacky Ti ostanu. Pri zmene okresu´Ti byvaly majitel auto u seba odhlasi a posle uz opeciatkovany technicak od policajtov, pricom Ty potom musis do 8 dni od odhlasenia vozidlo prihlasit na seba (odovzdas stare znacky a dostanes nove). Pocitaj, ze pri prihlaseni potrebujes mat podpisane predbezne PZP.
  7. Urcite do auta nepotrebujes nutne castrol su aj ine a urcite minimalne porovnatelne znacky. V autorizaku tiez leju to co maju momentalne skladom. Pozri si aku vw normu VW 5XX.XX potrebujes pre svoj motor, kup si nieco co ti je financne dostupne s nejakou znamejsou znackou a mozes jazdit dalej.
×
×
  • Vytvořit nový...