Přejít na obsah

Matesangello

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Matesangello

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Děkujeme za Typ kouknem na to
  2. Dobrý den. Chci poprosit o radu nebo zkušenost. Máme problém na Octavia 1, 74 Kw, motor AKL. Při přejetí nerovností na silnici ,se z pravé zadní části interiéru ozývá takové umělohmotné chrastění. Se synem jsme demontovali tapecírung z pravých zadních dveří, boční tapecírung před zadním oknem, tapecírung stropu u antény , zkontrolovali upevnění umělohmotných pacek, případně opravili jejich upevnění, vše namontovali zpět, ale chrastí to dál.Dokonce jsem si po demontáži tapecírungu sedl na zadní sedadlo a při jízdě poslouchal ,odkud se ten protivný zvuk ozývá, ale místo jsem nenatypoval.Syn,který s autem jezdí říká,že chrastění je čím dál tím větší ale už nevíme co by jsme zkontrolovali. Prověřovali jsme i kufr na pravé straně ale i tam vše drží jak má,kamarád řešil tento problém taky, ale po nějaké době se mu chrastění ztratilo, rozebíral tapec jako my, ale marně. Nemáte prosím někdo typ co tam může chrastit? Tapec je upevněn řádně, kabely taky.Už nevíme kudy kam. Děkujeme za případné zkušenosti.
  3. Ahoj omlouvám se za první nedokonalou odpověď,trochu jsem to tu nezvládl, snad se administrátor nebude zlobit. Ale k věci. Mám to samé auto, řešil jsem ten samý problém, byl to velkej průser. K těm vysokejm otáčkám na volnoběh-měl jsem je taky, pak mi to občas volnoběh neudrželo, občas to vůbec netahalo, normálně to jelo a najednou ze ztratil výkon motoru,nebo se motor sám vypnul v režimu jízdy , ohřátý na provozní teplotu. Jednou v garáži po nastartování a přidání plynu, abych jako vyjel z garáže ven se ozvala obrovská rána,a motor chcípnul,otevřel jsem kapotu a málem jsem dostal infarkt, všude modrej dým. Napojil jsem to na Wag a jeden problém za druhým. - váha vzduchu, snímač teploty nasávaného vzduchu, horní doraz lambda sondy. Vymazal jsem chyby a auto dojelo s velkejma trablema na druhej den k mechanikovi. Bylo tam tejden, chyby se za provozu objevily znovu, vyměnil tedy váhu vzduchu, vyčistil klapku nasávaného vzduchu,nakonec skusil dát jinou,vyměnil lambdu,čidlo teploty chladící kapaliny na hadici nahoře na motoru, Hallovy snímače na klice a na vačce a pořád auto nejezdilo, nedrželo volnoběh, dokonce wag zjistil že se ztratily hodnoty z lambda sondy. Konečný ortel: řídící jednotka motoru. Po její výměně auto začalo normálně jezdit. Repasovaná se dá sehnat údajně za 12-14 tisíc,nová 20tis.Kč. Na tento motor se řídící jednotky prý schánějí velice obtížně ,měl půjčené dvě,stejného typového čísla a byly špatné. Nezbylo mi ,než sehnat repasovanou. Chlapíkovi věřím že to bylo tímto,už mě tahal ohledně poruch auta z jiných průserů - roztržení diferáku v převodovce a pod. Myslím si tedy že Vám nezbyde nic jiného než se poohlédnout po řídící jednotce motoru. Já mám najeto 208 000Km a je to prý jedna z častých závad vzhledem ke kilometrům a typu motoru-AKL- No držím Vám palce.
×
×
  • Vytvořit nový...