Přejít na obsah

kukuraj

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kukuraj

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Díky za info! Samořejmě jsem postupoval špatně podle posledního příspěvku zde: Nebo zde http://www.skodaoctavia.cz/brzdovy-spinac-skoda-octavia Zvláštní je, že když teď hledám znova, tak nacházím i správné postupy z dílenských příruček a ne jen ten špatný postup, co jsem našel na mobilu v garáži
  2. Ahoj, mám na roomsteru originál tažné ( není dopsané do TP, ale je tam od výroby, takže tipuju, že zkrátka není dodělávané kdoví kde ) a má bohužel 13 pinovovou zásuvku. Půjčil jsem si vozík se 7pinovou zásuvkou, který je běžně provozován na Fabii I a je plně funkční, i když je asi 30 let starý, doma vyráběný. Vozík jsem připojil přes koupenou redukci. Hned po připojení nefungovalo na vozíku jedno zadní světlo a brzdová světla. ( i přes to, že den předtím na fabii fungovalo vše) Nicméně jsem to na asi 10km jízdu neřešil s tím, že roomster má brzdová světla dostatečně vysoko a jsou vidět. Po asi 3km se rozsvítila kontrolka EPC a následně jsem zjistil, že odešla pojistka brzdového spínače a samotný brzdový spínač. V čem hledat závadu? Je někde na vozíku zkrat, který elektronika fabky přežije a roomster už ně? Po peripetiích s výměnou spínače bych ho nerad zase odpálil, ale vozík bych potřeboval
  3. Ahoj, mám dotaz. Jak správně vyměnit spínač brzdového světla na roomsteru? Našel jsem popis, zmačknout pedál ( mačkal jsem vší silou na doraz), vsadit do otvoru pootočený spínač ( původní byl černý, nový zelený ), otočit až cvakne, pustit pedál, připojit drát. Po tomto postupu mě brzdová světla svítí, ale až je pedál sešlápnutý pakticky na doraz. Jak v prodejnách autodílů, tak v servise mě tvrdili, že se spínač musí nastavit. Samozřejmě nikdo nechtěl říct přesně jak. Buď to nevěděli prakticky, nebo říct nechtěli. Jaký je vlastně princip toho samonastavení spínače? Díky
  4. A mohl bys prosim zmerit tu adresu 031? Jestli tam mas kladny nebo zaporny hodnoty? V DP uvazuji jen kladny a jejich ruzne hodnoty znaci urcite chyby. O zapornych se nezminuji
  5. Prave o tom volnobehu jsem se kdesi docetl, ze to je vlastnost tech motoru, ale ze by se to melo dat spravit updatem SW v RJ. V servisu me rekli, ze uz vic to zlepsit nemuzou, ze pro mou verzi nic novejsiho neni. Hlavne me zarazi ty zaporny hodnoty, ale menit lambdu jen tak na zkousku pri jeji cene se me moc nechce Kdyz jsem byl na kontrole LPG po prvnich 1000km a stezoval si na spotrebu, zmeril me emise a na benzin i LPG byly udajne v naprostem poradku. Z toho usuzuji, ze lambda my mela byt ok, ne? Uz jsem z toho fakt jelen :/ Co jeste muzou znamenat ty horsi teply starty? Na filtr, svicky atp. se muzu podivat az o vikendu, tak jako na pripadne praskly gumicky kolem vstriku atp. Kontrolka "motoru" na palubovce nesviti. Takze nebyt toho, ze jsem auto predelal na lpg a zacal se o nej vic zajimat na to ani neprijdu. Najeto ma ( snad ) 97tkm
  6. Ahoj, mam fabii 1.4 44kw rok 2002. Studena startuje v poradku, tepla hure. Musi se dele tocit, motor se dost klepe, pote na volnobeh se taky klepe, otacky kolisaji. Chyba na RJ motoru vyctena v autorizovanem servisu je: 16555 P0171 035 Rada valcu 1, system davkovani paliva system prilis chudy sporadicka zavada Pohledal jsem na foru, poridil VAG, zahral motor na provozni teplotu a na volnobeh nacetl dle rad skupinu 030-034 hodnoty a kontroloval s DP: 030: prvni pole111 druhe pole 110 ( tipuju, ze to je v poradku ) 031: prvni pole -0,991 kolisa az do 0,999, druhe pole stale -0,998 ( co to znamena? viz. dotaz nize ) 032: prvni pole 3,9% druhe pole 0,0% (v DP na fabii nemam) 033: na benzin -7,4% druhe pole 1,45V na LPG prvni pole 3,1-3,5% kolisa druhe pole 1,48V ( je v limitu +-10%, dalsi pole neuvazovat ) 034: prvni pole kolisa mezi 768-800, sruhe pole 336st. Auto ma sekvencni LPG lovato, nicmene chovalo se stejne predtim i kdyz jezdilo ciste na benzin, nicmene jezdit s chudou smesi na LPG uz zavani podpalenim ventilu..a ted hlavni dotaz: u pole 031 v DP uvazuji zobrazeni TRVALE nejakych KLADNYCH hodnot ci rozmezi. Co to znamena, kdyz jsou hornoty zaporny a navic kolisaji? Ostatni hodnoty se zaji ok - procenta. Pole 033 u oktavky ma byt udajne 1,6-2V. Tu mam jen 1,46 nevadi to? Znaci to spatnou lambdu? Jeste jsem se nekde docet o moznosti spatneho cidla teploty chladici kapaliny. Pomuze jeho odpojeni a nastartovani tepleho motoru pro kontrolu? Nebo jak ho zkontrolovat? V autorizaku me rekli, ze jsou vadne vstrikovaci ventily a ze nema cenu je menit vzhledem k jejich cene a provozu na lpg. Jenze "zavada" se projevuje i na LPG kdy se pouzivaji LPG vstrikovace. Proto se mi toto vysvetleni nezda. Navic auto ma relativne vysokou spotrebu? Pri ceste do prace 10km tam a 10 zpet prumerne cca 7,3-8L benzinu na LPG vic. Po dalnici pri plouzeni se do 115km/h tacho cca 6,3, pri rychlostech kolem 120-140 tacho mereno jen na plyn cca 9,5L, takze citam tak pres 8 benzinu. Poradite prosim nekdo co s tim? Diky.
  7. OK, diky za uklidneni. Ja si prave rikal jestli to tam netleje, neucpe odtoky nebo neco a nepotece pak voda treba dovnitr. Za zasterkama je bordelu fest, ale docela dost se ho da vyplachnout wapkou, kdyz strikam do spary pred dverma. Nicmene jak jsem je montoval, za plastovym podbehem to bylo jak v bazine
  8. Zdravim, pritelkyne ma fabii I a stve me na ni jedna vec, snad me poradite jak se s tim vyporadat Ma moznost parkovat jen pod stromy a listi z nich padajici se dostava pod kapotu a zapadava do dutin kolem pantu predni kapoty. Neda se tam poradne strcit ruka a listi vyndat, a mam dojem, ze se dostava i docela hluboko az pod plastovou listu s ostrikovaci a steraci. Mam strach aby po case vlhke listi drzici se v techto mistech nenapachalo nejakou vetsi skodu na aute. Da se s tim neco delat? Moc nechapu toto konstrukcni reseni, protoze i moje 20let stara mazda ve svych utrobach zadne listi neshranuje :/ Zatim jsem listu s ostrikovaci nesundaval abych zjistil jak to tam pod ni ve skutecnosti vypada, takze bych byl vdecny, kdybyste me nekdo poradil jestli se s tim da neco delat. Predem diky za relevantni informace.
×
×
  • Vytvořit nový...