Ahoj, mam fabii 1.4 44kw rok 2002. Studena startuje v poradku, tepla hure. Musi se dele tocit, motor se dost klepe, pote na volnobeh se taky klepe, otacky kolisaji. Chyba na RJ motoru vyctena v autorizovanem servisu je:
16555 P0171 035
Rada valcu 1, system davkovani paliva
system prilis chudy
sporadicka zavada
Pohledal jsem na foru, poridil VAG, zahral motor na provozni teplotu a na volnobeh nacetl dle rad skupinu 030-034 hodnoty a kontroloval s DP:
030: prvni pole111 druhe pole 110 ( tipuju, ze to je v poradku )
031: prvni pole -0,991 kolisa az do 0,999, druhe pole stale -0,998 ( co to znamena? viz. dotaz nize )
032: prvni pole 3,9% druhe pole 0,0% (v DP na fabii nemam)
033: na benzin -7,4% druhe pole 1,45V na LPG prvni pole 3,1-3,5% kolisa druhe pole 1,48V ( je v limitu +-10%, dalsi pole neuvazovat )
034: prvni pole kolisa mezi 768-800, sruhe pole 336st.
Auto ma sekvencni LPG lovato, nicmene chovalo se stejne predtim i kdyz jezdilo ciste na benzin, nicmene jezdit s chudou smesi na LPG uz zavani podpalenim ventilu..a ted hlavni dotaz:
u pole 031 v DP uvazuji zobrazeni TRVALE nejakych KLADNYCH hodnot ci rozmezi. Co to znamena, kdyz jsou hornoty zaporny a navic kolisaji? Ostatni hodnoty se zaji ok - procenta. Pole 033 u oktavky ma byt udajne 1,6-2V. Tu mam jen 1,46 nevadi to? Znaci to spatnou lambdu? Jeste jsem se nekde docet o moznosti spatneho cidla teploty chladici kapaliny. Pomuze jeho odpojeni a nastartovani tepleho motoru pro kontrolu? Nebo jak ho zkontrolovat? V autorizaku me rekli, ze jsou vadne vstrikovaci ventily a ze nema cenu je menit vzhledem k jejich cene a provozu na lpg. Jenze "zavada" se projevuje i na LPG kdy se pouzivaji LPG vstrikovace. Proto se mi toto vysvetleni nezda. Navic auto ma relativne vysokou spotrebu? Pri ceste do prace 10km tam a 10 zpet prumerne cca 7,3-8L benzinu na LPG vic. Po dalnici pri plouzeni se do 115km/h tacho cca 6,3, pri rychlostech kolem 120-140 tacho mereno jen na plyn cca 9,5L, takze citam tak pres 8 benzinu. Poradite prosim nekdo co s tim? Diky.