Přejít na obsah

Schizo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

853 zobrazení profilu

Oznámení Schizo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. No tak koukam, ze tady se dveře netrhnou . Zatím snad vyřešeno. Po telefonické dohodě jsem se objednal do značkového servisu Autostyl Trutnov, velice příjemné jednání a celková péče o zákazníka, konečně jsem si někde v servise nepřipadal jako někdo , kdo vysírá, votravuje. Po cca 2,5 hodinách mi volal servisák, že je to s největší pravděpodobností spínací skříňka a i nějaké proudové relé, říkal něco jako klasická 15ctka ? Prej ho tak označují . Po dohodě zda souhlasím s výměnou daných částí to opravili, zaplatil jsem bratru 3 353 kč, auto krásně umyté, dostal jsem zdarma i hotovou geometrii a vypis s diagnostiky, poděkoval jsem jim, popřáli mi tastnou cestu a já odfrčel . Zatím vše OK, ale to i před tím jsem o té závadě třeba půl roku nevěděl a pak mě vytrestala 5x za hodinu . Když si vezmu, že jsem měl auto u třech servisů, celkem zaplatil ZA NIC, protože se závada nikdy neodstranila cca 4 000 kč a trestal jsem se s tim prakticky rok, tak si rvu vlasy z hlavy
  2. Zdravim, mam O1 combi 1.6 75kW , AVU , rv. 2003, najeto 209 000 LPG ( mantaz při 180 000km ) a celkem zapeklity problem. Nekdy se stane, ze při otoceni klicku do pohotovostni polohy na kontrolky, sice kontrolky naskoci, ale nezacne hrat radio a ani ventilator nesepne . V ten okamzik vim, ze pokud nastartuju, nic se nestane. Nejen ze nezacne tocit starter, ale všechno zhasne, kontrolky, radio a vynuluje se jak počet najetych km, tak i hodiny . Nic ani necvakne, kotva nepritahne, jindy se z palubky ozyva takove cvakani jako TR-TR-TR...něco jako když cvaka relátko. Pak staci auto dalkacem zamknout a zase odemknout a normalne nastartuju a odjedu ?? Auto bylo u autoelektrikare, který tvrdi, ze pokud se mu zavada neprojevi, není schopen s tim cokoliv udelat, na diagnostice nic není .. presel pry veskere spoje na starter, udelal se repas starteru, nejaky objímky svorky...pul roku nic a ted během tydne 3x za sebou. Jsem z toho fakt spatnej, tyhle zavady nezavady jsou fakt k posra.... Nekdy se zase stane, ze při vyhrivani sedacek zacne cvakat relátko v palubce, jako by nemelo dostatecny napeti a při intervalu sepnuti, spinalo, ale nedokazalo sepnout , nebo pohasina při jizde, spis se jako vlni podsviceni radia a DOTu... Mam podezreni na spinaci skrinku, nevite nahodou někdo co by to mohlo byt ?Není nekde v palubce nejaka hlavni patice, která je napajena primo z baterky, nebo spojena se spínačkou, která by mohla byt zaoxidovana, nebo vadna, nebo nevim Nejaky typ, nebo radu, pokud se s tim někdo setkal. Diky za kazdou odpověď.
  3. Zdravim, Mám Octavia combi 1,6 75kW, rv 2003, prestavba na LPG . Pri otoceni klicku v zapalovani do pohotovostni polohy se normalne rozsviti kontrolky na palubce, ale pote, kdyz chci zastartovat, tak NIC ! Nic netoci, ani necvakne . Nekdy se stane, ze se dokonce vymazou hodiny, najete km a i radio skoci do SAVE modu s kodem 1000. Palubka ale normalne sviti, ty kontrolky co maji ??? Pote ale normalne nastartuju a odjedu !! Nekdy se tohle objevi 1 x za rok, minuly tyden mi to udelalo 4x behem jednoho dne ? Jsem uplne zoufalej, manzelka jezdi autem do prace a predstava, ze ji to nekde vykysne na krizovatce je desiva .Diagnostika nic neukazuje vse je OK. Nekdy jsem ze zoufalstvi vyndal a zase dal zpet hlavni pojistky na baterce, ale podle me to nema vliv. Uz jsem presel vsechny kontakty v pojistkove skrince, na baterce a tak, prostrikal kontaktolem, ocistil...NIC, zadna zmena. Mel jsem to u servisaka a rekl mi, ze pokud se mu ta zavada neprojevi, nic s tim nenadela. Vyzkousel jsem i druhy klic a ac si myslim ze je to blbost, zatim mi to neudelalo .... Diky za kazdou radu.
  4. Tak konecne klima funguje . Nakonec to byl kompresor, coz je teda ranec . Ale sehnal jsem celkem levne HELLA za 4 300 kč, komplet i se spojkou . Ted uz jen doufam, ze auto bude jen slouzit .
  5. Tak svorkovnice byla pry uplne zoxidovana, ted uz jde na kompresor plne napeti, ale stejne nechladi. Vse jede , ale nechladi . Zitra jedu k chladarum na doplneni a zkousku tesnosti, no doufam, ze je to konecna a dozvim se co a jak...
  6. Zdravim, nehodlam zakládat nove vlakno a tak to dam sem. Mam O1 combi 1,6 75 kW BFQ 2003 . Když jsem auto kupoval, tak Climatronic nechladil. Byl jsem v servise, doplneno 500 g media a bylo mi receno, ze vse je OK a chladi. Druhy den opet nechladila a to bez rozdilu AUTO, nebo LO, proste vse bezi, obe Sahary, spojka sepne, kompresor toci, nikde nic neunika, ventilátory v kabine všechny smery funguji, ale NECHLADI - na VAGu ZADNA ZAVADA Včera jsem byl u autoelektrikare, z pocatku mel podezreni na kompresor, prej sice toci, ale nedava dost, po cca 1/2 hodine napojil kompresor NATVRDO na 12V na baterku a svete div se, CHLADILO TO DOKONALE Pak to promeroval letmo co a jak a zjistil, ze na svorkovnici před kompresorem je jen 10,5 V. Ještě se zkousela kostra, protože je to tam rezaty jak liska, ale tou to udajne není . To bylo vse, omlouval se, ze je to nadyl a ze ted nemá cas, takze : Nemate někdo podobnou zkušenost ? - Je tam teda nekde něco, co zere napeti, nejakej prechodovej odpor, rele, zarezla svorka, kabel.... - Nebo muze mit spojka uz omlete lamely a sice sepne kompresor, ale nedostatecne ? Jsem v koncích a v tech vedrech je to teda vopruz Snad pristi tyden bude mit chvilku cas a mrkne na to, ale pokud někdo resil něco podobného budu vdecny za jakoukoliv radu . Diky . ( ještě pro sichr udelam odpoledne samodiagnostiku jak radi eauto1.cz, ikdyz si myslim, ze tam zadny problém není ).
  7. Takze mame stejnej problem , ale co stim ? Resit to, ale mam obavu, aby to pak slapalo na plyn jak ma ( ikdyz plyn ma svoji ŘJ ) , nebo se na to vykaslat a nechat to tak .
  8. Tak jsem vymenil spinac spojkoveho pedalu, cena 284 Kč. Je neuveritelny jak moc to pomohlo pri rozjezdech, uz nic nechcipe, nemusim pridavat zbytecne otacky, je to nebe a dudy . Jen ten chod motoru za studena, to je des, jak sleze venkovni teplota pod 15°C klesaj otacky, automatickej sytic jakoby nevedel co ma delat, chvilku to skoro chcipne, chvilku to zase leti do otacek, pak uze je vsechno OK a motor si jen sevely, ja nevim, asi se na to vybodnu a necham to bejt
  9. No jestli nebude problem v tom, ze to ma kolega leta...protoze dnesni prestavby u profesionalu prinesou majiteli jen pozitiva. Prakticky nelze poznat jestli jedu na LPG, nebo benzin. Kdyby mi nezhasla dioda na ukazateli pohonu a neslysel jsem drobounke cvaknuti v nadrzi, nepoznam to. A to jak pises, ze se mu na aute furt neco sere, je typicka veta zavistivyho čecháčka. To " neco " ma pojmenovani a reseni, je to sice kus od kusu a muze se stat, ze clovek bude potrestanej neustale, ale vsechno mareseni. A co se tyce placeba, sam jsem vyzkousel a vim, ze opravdu doslo ke zlepseni, bohuzel ne k uplnemu napraveni ty prasarny z vyroby .
  10. Neda se s tim naucit jezdit, neda se na to zvyknout, mam ji 4 roky a mam AVU, ani po 50 000 km si na ty rozjezdy nemuzu zvyknout a pokazdy, kdyz couvu a nechci aby to rvalo jak krava, tak to chcipne .To samy pri dojizdeni ke kruhaci, nebo do vesnice. Dojizdim na zarazenou rychlost, jenze kdyz tam pak chci dat 3jku, nebo 2jku, nejde jen pustit pomalu spojkovej pedal, ale clovek, pokud to nema cuknout, musi jeste laborovat s plynovym pedalem !! U CIMBU jsem byl a doslo k prehrani SW ŘJ, je fakt, ze se rapidne zmirnila takova ta " DIRA ", kdy pri plnym plynu date nohu z plynu a pak na nej zase slapnete. Pred tim to bylo jak kopanec, ted se to da. Ale stejne je to absolutne nesrovnatelny s klasickou lankovou 74kW. Opravdu nechapu demenci inzenyru, kteri to takhle dojebali .Doufam, ze se budou smazit v pekle . Fakt by me zajimalo jestli vymena toho cidla spojkoveho pedalu pomuze, je to sileny, pri samotny jizde nevadi, jinak spokojenost motor vykonove dostacujici, diky kratkejm prevodum do sily to ma i slusnej odpich. Dal jsem ji vloni na LPG, takze i spotrebu neresim, ale za tohle bych vrazdil.
  11. Schizo

    Kontrolka ASR

    Zdravim, mel jsem velmi podobnou zavadu. Octavia Combi 2001, 1,6,75kW .Kontrolka ASR se mi rozsvitila a uz nezhasla. Diagnostika hlasila 3 zavady : Vyhrivani LAMBDA sondy : Porucha ridici jednotky : Vaha vzduchu Auto neproslo emisema na STK, pro volnobehu vse OK, ale pri pridani na 3 500 ot/min to ukazovalo 10x vic CO2 nez byla norma. Taky spotreba se zvedla cca o 0,5l / 100 km . Odjel jsem domu a uz se krizoval kolik, ze to jako bude stat. Nastesti servisak nebyl pako jako u SKODA autorizovanyho servisu a prolezl a promeril auto . Byla to pojistka u baterie, korunova zalezitost, chyby jsou pryc a ASR uz zase maka jak ma
  12. Tak závada vyřešena , STK i Emise OK !! Včera to stájový servisman odhalil, nakonec to opravdu byla pojistka, ale né v pojistkové skříni. Jedna z těch pod krytem baterie !! Když si vezmu, kolik stresu jsem si prožil a jak jsem už pohřbíval další prachy ( a servisáka, že odfláknul opravu Lambda sond :'> ), kvůli takový blbosti . No hlavně že je to už v pořádku a mám snad na dlouuuho klid .
  13. Zdravím, dneska jsem jel na emise a STK v domění, že v pohodě projdu. Jedná se benzín, 1,6 75 kW, rv. 2001, combi .Ale chyba lávky . Při měření emisí na volnoběh bylo vše OK, ale po zvýšení otáček to hned hnalo nahoru a hodnoty byly v červeném poli, dle slov technika 10x vyšší než je limit !! Po 3. pokusu jsem požádal technika ať už to auto netrápí. Píchnul to na diagnostiku a sdělil, že to hází 6 chyb, po smazání zůstaly 3. : Váha vzduchu, a žhavení obou lambda sond. Ty sondy jsem měnil před dvěma měsíci, protože byly v tahu . Olej to nebere, spotřeba je v normě, výkonově mě to nepřijde, že by byl problém, byl jsem z toho dost v šoku. Takže jsem poděkoval, vrátili mi peníze a prej až to bude v cajku, ať se stavím . Myslíte si, že váha vzduchu může dělat takový problémy s emisema ? Je fakt, že cca před měsícem se mi rozsvítila kontrolka ASR a už nezhasla, na VAGu to házelo vždycky několik chyb, ale po vymazání byly pryč ? Váha vzduchu je celkem ranec, teda pro mě, chtěl bych mít jistotu, že je to ono, a je možný, aby obě lambda sondy zase odešly ?
  14. 1.1.1999 - 22.12.1999 VÚ 7214 Čáslav-Chotusice Starší OPERÁTOR světlometu na ZILu První 3 měsíce přijímač BRNO - Slatina, můžu říct, že jsme se teda nenudili, jako jinde. 14 dní na letišti ( sloužila se tady Ostrá hotovost - dva MIG 21 střežili území ČR ), tam to prostě muselo klapat. Pak 14 dní na letce, no tam to byl KOPR, ale jinak vzpomínky super
  15. Myslím, že se pořád vyplatí. Pokud to dotáhne někdo komu se dá důvěřovat a hlavně hned z Německa zavolá jakej je skutečnej stav a né co je na foto, protože to se může diametrálně lišit. Já sám jsem vloni v červenci hledal 1,6 75kW Combi. r.2001, tady naprosto nedostatkový zboží, když už byla, tak realita v bazaru naprostá tragédie. Servisky (v lepším případě ) většinou jen do první kontroly a pak nic, nebo se jako ztratily . Auta v zuboženým stavu a to jak motorově, o interiéru nemluvě. Byl jsem z toho tak znechucenej, že jsem si na www.mobile.de našel tu svou. První majitel, 2001, Ambiente + klima, najeto 108 000km ( no přišlo mě to k smíchu, ale fotky vypadali super ). Ve středu jsem volal známému,dal jsem mu 20 000 kč zálohu, ve čtvrtek dopoledne volal z Německa, všechno bylo jinak. Auto je z Itálie a překupník ho v Německu poze prodává a hlavně je dokola poškrábaný. Všechny doklady sedí, serviska vedená až do 11/2008 stav 98 000 km, motorově i interiér perfektní. Pokud ji vezmu, dá vše dokupy a to za stejnou cenu ( něco prý uhádá za rozdíl proti foto ) . Hlodalo ve mě svědomí, ale po přislíbení, že pokud ji nechci, prodá ji jinam, že za to stojí, jsem kývnul. Ve čtvrtek odpoledne stála Octa na dvorku a já se měl definitivně rozhodnout co a jak. Byla fakt poškrábaná a to kolem dokola, ale nic zásadního, projel jsem se, prohlídnul si ji a plácli jsme si . Zatýden byla v laku a na CZ papírech a to včetně značek . Za 135 000 kč v tomhle stavu a se 109 000 km v ČR nesehnatelná !!! Shrnutí : Pokud se dá věřit tomu co to dotáhne , je to naprosto jasný plus pro dotažení. Vidět auto ve skutečném stavu a pak se rozhodnout je k nezaplacení !! Auta jsou v lepší výbavě a hlavně míň zhuntovaný.
×
×
  • Vytvořit nový...