Přejít na obsah

nadvora

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

795 zobrazení profilu

Oznámení nadvora

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Fabia I 1.9TDi, motor ATD, r.v. 2005: Víte někdo, co je toto za kabel? Dvoupólová svorkovnice se nachází pod motorem, když koukáte ze spodu na znak VW na převodovce. Kablík vychází ze svazku a za svorkovnicí mizí nahoru někam nad nosník pod baterkou. Objevil jsem při výměně oleje, že je za svorkovnicí "střižený". Barva kabelů je: modrá a zeleno/oranž (možná zeleno/hnědá) Pozice: ležíte pod motorem, nohama před auto, levá strana u převodovky Auto jede, na palubce svítí kontrolka (záměrně neřeknu jaká) - třeba s tímto nesouvisí Díky za odpovědi. Doplněno: tak je to vedení k jednomu z čidel pro ESP. Opraveno.
  2. 19586-System zpetneho vedeni vyfukovych plynu regulacni mez prerocena P3130 - 35 - 10 - Sporadicky víc tam není, ještě pořádně zkontroluju ty hadičky.
  3. 2005. O tom jsem četl, že u některý motorů se musí deaktivovat i v jednotce, spíše mě udivuje, že kontrolka motoru se rozsvítila i před zaslepením (po výměně turba, vyčištění EGR a je měněn i mezichladič /asi o měsíc pozdějc/). Pak jsem zaslepil, kontolka svítí stále. Trochu jsem se přikláněl právě k váze vzduchu, že třeba s novým turbem (jiné tlaky) tak odešla... zatím jezdím s kontrolkou (možná pozoruju vyšší spotřebu)
  4. Díky za info, i když trochu pozdě. Jezdím stále s rozsvícenou kontrolkou motoru. Měl jsem podezření, že třebas váha vzduchu by byla KO. Hadičky jsem prohlídl v podstatě hned, jak se kontrolka rozsvítila, ale nenašel jsem nic vadného (aspoň dle pohledu). Turbo je nové a navíc se měnil mezichladič(nad ním je taky nějaký čidlo, nebo?). Tak nevím. Zaslepení EGR nemělo na rozsvícenou kontrolku vliv. Po vymazání chyb (kdy to hlásí chybu na ventilu zpětného vedení spalin /EGR?/) se kontrolka po několika km zase rozsvítí. Je fakt, že při testu akčních členů, jsem fyzicky neviděl, jak EGR chodí.
  5. zdravím, mohl by někdo zkouknout můj log? Výměna turba, vyčištěný (po rozsveceni kontrolky motoru) zaslepeny egr. Motor ATD. LOG-01-003-010-011.csv díky
  6. problém trvá, jezdím dál :/
  7. Zdravím, po výmněně turba (+intercooler) a čištění EGR mi svítí kontrolka motoru... udělal jsem LOG, tak někdo zkušenej z toho třebas něco vyčte. EGR jsem zkusil i zaslepit, ale nepomohlo (jestli se teda nemusí deaktivovat přes VAG). Log je se zaslepeným EGR, do kopce na 4.st pod plným) Fabia 2005 1.9TDi ATD 74kW LOG v příloze, nebo zde: https://www.dropbox.com/s/831u87kh9j9e73i/LOG-01-003-010-011.csv?dl=0 motor jinak jede vcelku normálně (vstřiky jsem koukal jsou mezi hodnotami 0 a +1) díky LOG-01-003-010-011.csv
  8. Ahoj! Tak jo, světýlko se mi rozpadlo asi před třemi lety a od tý doby leželo v šuplíku. Teď jsem si řekl, že ho dám do kupy, ale prostě nemám šajna, jak tam tu pružinku nastavit. Jestli to dobře chápu, ta pružinka převádí proud (spíná), ale jak ji mám předpjatou nasadit, nebo tam prostě jen plandá? To ne, ne? Z těch fotek a výše popsaného návodu jsem to stejně nedal dokupy. Ještě jednou, je tam pružinka nějak předjatá, nebo se tam jen tak šmrdlá? Díky
  9. Zdravím, tak se vám mohu konečně svěřit s pocity s novýmy silentbloky. Mám Fabii Combi 1.9TDi. Koupil jsem ty ze Seat Ibiza Cupra a nechal v servisu namontovat, prý je to trochu těžší práce tam vrhnou zpět rameno, než s origo (ze Seatu jsou předci jen tvrdší - plné). Ale mám je tam. V otáčkách nižžích, dejme tomu do 1500 se od motoru opravdu přenášejí vetší vibrace než dříve, ale 1600 a výše (tedy standardní provozní otáčky) je vše OK. Řízení je o poznání přesnější a lépe raguje, vzhledem k počasí jsem neměl možnost ozkoušet pevnost v zatáčkách, ale myslím, že výměna za tvrdší je jen ku prospěchu věci. Pocity vibrací mohou být samozřejmě velmi individuální, ale tyto jsou mé. Já jsem spokojen (cena práce - ne Škoda servis - 3100 i s výměnou oleje)
  10. nadvora

    Fólie na okna

    Na Březový dělá jeden týpek autofolie (za Fabii Combi si řeknce cca 4500) nedávno jsem se u něj informoval. http://www.autofolie.us/
  11. Zuzko to má asi každý, ale mě jde o to, aby se srovnala podlaha se sadačkami, když je sklopíš a nevznikal tam žádný schod. (Přesně jako v Octávii)
  12. Zdravím, nezkoušel jste někdo modifikovat dvojité dno z Octavie do Fabie? Nebo si vyrobit vlastní? Díky za rady, nápady....
×
×
  • Vytvořit nový...