Jump to content

Petr L.

Uživatel
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Petr L.

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,435 profile views
  1. Dej to do servisu kde ti jsou schopni ten tlak mazání změřit, a podle toho to řešit dál. Ještě by bylo dobré vědět co máš za motor a kolik má najeto.
  2. Pokud tam to čidlo nebude, tak bude třeba změřit jestli jde z ŘJ napětí na motorek.
  3. Předpokládám že pojistku jsi kontroloval.
  4. Jo, máš pravdu, špatně jsem se podíval.
  5. To není stará Škodovka, do lampičky jde +12V, OV a +12V spínaných přes ŘJ od signálu otevřených dveří.
  6. Ty 2 okruhy můžeš oddělit diodama, signál otevření dveří bude asi nejjednodušší vzít ze stropní lampy.
  7. Nekde se to teplo ztrácet musí, pak jedině do velkého okruhu. Druhá možnost je jak psal Medal411, že by neprocházely spaliny přes EGR, tím pádem by se nepodílel na ohřevu vody a motor by se pomaleji ohříval, ale těžko říct, jestli by tu udělalo takový rozdíl jak píšeš.
  8. Právě při teplotě 65°C by se měla připínat vodní pumpa, tím pádem je větší průtok vody, jde to i přes chladič převodovky a k určitému poklesu teploty dojde.
  9. Koukal jsem se do dílenské příručky a systém chlazení je poměrně složitý a měnit věci jen tak se poměrně prodraží, není lepší vzít třeba 2 teploměry, vytipovat si měřící místa a tam postupně měřit, kde teplota utíká?
  10. A když maš zapnuté zapalování tak kontrolka funguje správně? Jinak to může být vadná spínací skříňka (zůstává sepnutý jeden z kontaktů), budíky, nebo se ti na vstup do budíků pro kontrolku odněkud dostává napětí.
  11. U automobilek nastává velká zěna, vždycky se zaměřovaly na mechaniku a věci okolo ní. Elektronika, resp. SW byl až na druhé koleji, nyní se to obrací a automobilky na to nejsou opimálně připravené, vývoj se musel urychlit a je to bohužel znát.
  12. Nejdřív bych si ověřil, že tlak mazání je OK, pokud ano, muže to být vadné čidlo, kabeláž, budíky... ABS napoj na diagnostiku, řekne ti co je špatně.
  13. Petr L.

    Autobaterie

    Pokusím se ti odpovědět: Podle tvého popisu pracuje nabíječka správně, je to celkem známý výrobce, takže budu předpokládat, že dělá pro akumulátor to nejlepší možné. Rekuperaci vypnutou nemáš a to podle mě akumulátoru nesvědčí.
  14. To je potom problém, základ je mít faktury od opravy, reklamační list, zkusit se s nima rozumně domluvit, pokud to nepujde tak pohrozit medializací, soudem. Vždyť cena staršího funkčního motoru "se zárukou" se ani zdaleka nepřibližuje ceně opravy.
  15. Myslel jsem na kolik tlakuje mazání oleje. Dát tolik peněz za opravu motoru 1.2 HTP je opravdu hodně, za ty peníze by to měli řešit co nejrychleji.
×
×
  • Create New...