Přejít na obsah

Petr L.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    487
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3 536 zobrazení profilu

Oznámení Petr L.

  1. Předpokládám, že pokud dojde třeba k aktivaci airbagů, tak auto odpojí vše nepotřebné a nebude zjišťovat jestli má v akumulátoru dost energie nebo ne.
  2. Mohla by být ještě přicpaná trubka mezi hadičkou a jednotkou ABS, brzdovym válcem.
  3. A měření tlaku ve válcich proběhlo, s jakým výsledkem?
  4. 1. Podle mně by to mohla způsobovat. 2,3,4. To co je za katem a lambdou by to už nemělo ovlivňovat, jedině že by byl výfukový systém přicpaný. 5. Preventivně bych tlaky ve válci nechal změřit. Obecně bych dal auto do servisu, kde jsou schopni i něco změřit, ne jen měnit díly.
  5. Anebo dát někomu původní BCM opravit.
  6. Když se ti spojily ty 2 piny v zadním světle, tak se ti vlastně spojily T6a/5 - plus, ale riadeny BCM jednotkou s T6a/3 - dverny spinac, riadeny BCM jednotkou a mohl odejít spínací prvek v BCM (pokud to tam není nějak proti nadproudu ošetřené).
  7. Petr L.

    startér zlobí.

    Ano, ale tipuji vadnou spínací skříňku.
  8. Petr L.

    startér zlobí.

    A není vadná spínací skříňka, napětí z ní na startér jde?
  9. Dělá to i při zapnutém zapalování? Někde je zkrat, nebo velký odběr, zkus postupně odpojovat pojistky.
  10. Petr L.

    Autobateria

    Pokud se rozsvecovala kontrolka baterie, tak pravdepodobne alternator nedobijel.
  11. Ideální by bylo změřit jestli se ohřev fyzicky zapne hned a kolik amper při jakém napětí to bere.
  12. Kdyby byl přerušený obvod za relé, tak se nezvedne spotřeba.
  13. To bohužel nevím, zkus pohledat v podobných vláknech, kde měli podobný problém, nějaké odkazy na kabely tam taky byly, popř jestli máš nějakého známého elektronika, tak ti může kabel vyrobit (návod jsem dával do vlákna od Scaly).
×
×
  • Vytvořit nový...