Nazdar!
No je asi pravda, že jsem hodně náročnej. Možná by se nad tím nidko z vás nepozastavil. Ale jednoduše řečeno, přeskočím do fabie I. nebo oktavky II., najeto cca shodně okolo 100tis a obě ty auta se prostě chovají líp na nerovnostech. Nemůžu si pomoci. :-) Ještě by to mohlo být tím, že Superb je prostě generačně starší, ale to jen oproti oktávce a to mi přijde jako laciná výmluva.
Co se týká té palubky, netuším, co mi s ní dělali. Jen vím, že se v ní hrabali i skrz sklápěčku. Ale někde jsem tu četl rady, co s tím. Každopádně to hodně pomohlo. No ale jak teď přituhlo, než se auto ohřeje, vrže mi zase středovej tunel okolo popelniku a páky!!! Hoši, je to možný??? Začínám ztrácet trpělivost. Ale vždycky jsem toto auto chtěl, tak to s ním nějak přežiju. Jen mi tyto maličkosti (vrzání interiéru) přijdou podivný na takový auto..
Docela ulítávám na starých a starších BMW. Měl jsem 635CSi, brácha má 728i z roku 86. Neuvěříte, jak to auto plave po nerovnostech, jako jsou koleje!!! Jako na létajícím koberci! Opravdu, mám svůj Superb rád, ale když porovnám pohodlí a kvalitu na nerovné silnici, je to jako porovnávat hrušky a jablka. I přes ten věkový rozdíl!! :-) A to je BMW odladěno spíše do sportovna. Co takhle S-kláda??
No, takže tak.. :-) Možná bude nejlepší, když se v tom mým autě sklouzneš? Odkud jsi? - jo že by Pardubky? :-)
Teda jestli ho dovezu ready o víkendu na přezutí do Brna, v takovým počasí.. :-)
Honza