Přejít na obsah

Zofre

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Zofre

  • Narozeniny 5.4.1977

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

907 zobrazení profilu

Oznámení Zofre

  1. Zdravím všechny a také uživatele sumsalka, po více než půl roce se mi podařilo s pomocí šikovných odborníků vyřešit ten problém s nefunkčním tlačítkem u řadící páky pro otvírání kufru. Celý zakopaný pes byl v kabelovém svazku mezi autem a dveřmi na straně řidiče! Pár přetrhaných vodičů, popraskané izolace...jsem se divil, že nefungovalo jen to tlačítko... V těch dveřích je umístěna jedna řídící jednotka, která má na starost právě i ten spínač kufru mimo jiné. Nakonec výměna celého originál svazku a vše funguje zase jak má. Nicméně ta samotná výměna toho celého svazku bylo něco...ale určitě do budoucna lepší, než jen opravit pár drátků a čekat kdy rupne další...
  2. Zdravím, měl bych dotaz či prosbu o radu na Vás všechny znalé a zkušené k tématu komfortního zavírání 5. dveřích u Superb Combi 2. V mém případě model 2013. Před pár lety mi jeden nejmenovaný a velice šikovný zdejší kolega ze Strakonic dokodoval k mé naprosté spokojenosti zavírání jak tlačítkem zevnitř tak i klíčem na dálku. Nicméně pár měsíců zpátky někdy v zimě mi z ničeho nic přestalo fungovat právě to tlačítko, spínač otvírání 5. dveří, které je uvnitř vozu u řadící páky. A to tak, že tím tlačítkem nejde kufr ani otevřít, ani zavřít. Prostě vůbec nereaguje... Všechny ostatní způsoby bez problémů normálně fungují, tj. tlačítkem přímo na kufru (5. dveřích) či pomocí klíčku na dálku. Všimnul jsem si jedné věci a to, že tomu tlačítku uvnitř přestalo fungovat i podsvícení... Zkoušel jsem už vyměnit celý ten spínač za jiný funkční z jiného Superba, ale výsledek je pořád stejný. Dále jsem zkusil i VCDS, které mi autoscanem našlo 1 chybu a to: Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-08x-09.clb Control Module Part Number: 1K0 937 087 AG HW: 1K0 937 087 AG Component and/or Version: BCM PQ35 H+ 111 0709 Software Coding: 40190AB8EC5AF1C040080080710089E4437100AE776D87F05C814000A040 Work Shop Code: WSC 33361 790 00999 VCID: 76E350D9C1C73AFAFF-8022 1 Fault Found: 02071 - Local Databus 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 122 Mileage: 120265 km Time Indication: 0 Date: 2015.06.04 Time: 11:55:19 Freeze Frame: Term 15 Off Voltage: 12.15 V OFF ON Term 50 Off OFF OFF Z toho jsem laicky pochopil, že tam byla nějaká chyba či přerušení el. obvodu... Nemá někdo zdejší podobnou zkušenost či případně by věděl, kde by mohl být zakopaný pes? Předem díky za jakoukoli radu či pomoc.
  3. Za tu Laurinku 2001 (model 2002) ještě jednou Martinovi moc díky!!! Je vážně profík! Precizně odvedená práce a zároveň i příjemné popovídání Mohu jen doporučit...
  4. Tak to byla tragédie s těma Švédama dneska... Ti naši neměli zřejmě svůj den, slušně řečeno...
  5. Přikláním se také k TDI 81kW. Velice solidní výkon za rozumnou spotřebu. Nemluvě o těch kotoučích vzadu. A cena jeté 66 a 81 se dnes příliš neliší. Něco jiného to bylo při koupi nové 81kW, tam byl kdysi tuším rozdíl +60tis. Kč oproti 66kW. To byl docela mazec...
  6. Chtěl bych poprosit, zda-li by někdo z majitelů O I nenašel v papírové či elektronické podobě cenik z roku 2002 ci 2003, kde je uveden i model Laurin Klement. Nezajímá mě ani tak cena, jako ale základní výbava tohoto modelu oproti třeba Elegance. V těch ceníkách to vždy bývalo uvedeno v takové přehledné tabulce ty rozdíly základní výbavy plus co bylo za příplatek... Už skoro týden to hledám různě na webu, ale bohužel marně...ani offic. stránky škodovky nezabrali...ikdyž možná jsem jen slepý:-) Švagr má možnost koupit právě Laurina a rád by porovnal co bylo papírově v základu. Předem díky...
  7. To michalbc: Kdyby se Ti povedlo zjistit něco bližšího o tom "Auto Kaufer", dej prosím vědět. Taky mě to docela zajímá, neboť švagr shání Octu I a tohle mu padlo do oka...aby taky ne. Obrátil se na mě, abych mu poradil...nerad bych, aby naletěl. I plánuji tam zajet, ale je to kousek z ruky:-) Jinak pakliže to vážně předělávají z těch Anglánu, tak to podle fotek vypadá na precizní práci. Jenže co české papíry, přihlášení, legislativa...? Předem díky...
  8. TO Jirik.DC: Ta N6131 funguje bez problemu, tzn. komplet to nacte seznam, atd... Ma ji moje pritelkyne, vcera jsem to vyzkousel, funguje to paradne. Mel bych ale jeste jeden dotaz pro "znale" a to lze-li nejakym zpusobem (zrejme v servisu pres kabel) kompletne vymazat, resp. resetnout tu ridici jednotku? Aby byla uplne cista bez sparovanych telefonu...
  9. Mohu potvrdit, ze na tom multi-volantu lze pomoci sipek na prave strane ovladat tel. seznam, nahoru i dolu, po skupinach. I presto, ze v manualu o tom nepisi... Osobne pouzivam k me velke spokojenosti
  10. Poradi nekdo jak vymazat nacteny telefonni seznam v BT jednotce v aute? Nacteny pri zparovani s telefonem... Po vymazani nekterych polozek v telefonu, tak HF v aute je stale zobrazuje. Diky
  11. Taky jsem ho marne hledal... U predchozi OI jsem ho docela vyuzival, jen se mi taky nezda tech 7-10 litru.
  12. Mel bych dotaz k tomu seznamu, jaka je presna kapacita? V manualu pisou 300 kontaktu? Povedlo se nekomu tam nacpat vice. Jinak mohu potvrdit ty same zkusenosti s odpojovanim po vypnuti zapalovani, popr. otevreni dveri, jak psal Diamant. Mam model. rok 2007, stari cca mesic a tu BT HF sadu dodatecne domontovanou, bez drzaku, ten bych tam ani nechtel... To vse se tyka ve spojeni s telefonem Nokia 6230i. Poridil jsem ale ted Nokii 6280, s nejnovejsim firmwarem a telefon se zacal pravidelne-nepravidelne odpojovat a pripojovat i za jizdy. Nema s tim nekdo nejakou zkusenost? Nemel jsem cas to jeste poradne otestovat, ale obavam se zda-li to nesouvisi s tim, ze v tom telefonu je cca 400 kontaktu, nevim... HF skoncila s nacitanim na 300, udelal jsem asi dva hovory, bez problemu, pak cca 10 min. klid a pak cca po 2 min. odpojeno-pripojeno a porad dokola. No zitra budu jeste testovat... K 6230i se vracet nechci Diky za pripadny zkusenosti ci rady.
  13. Nenech se odradit a jen ten servis poradne zmackni at kontaktujou primo Boleslav. Mne se to vyplatilo, sice jsem je musel dlouho presvedcovat, ze nejaky novy soft existuje a popohanet, koukali na me jako na zjeveni a ze jsem prvni, kdo ma takovy problem, ale cca po 14 dnech uz meli Cd s novym softem a dokonce se mi i omluvili, ze je Boleslav vubec neinformuje... Cely akt prehrani trval cca 20 minut a dokonce jsem byl primo u toho compu a videl jak to tam tlaci A pocukavani zmizelo, hura... Jen podotknu, ze se to udajne tyka pouze 1,9 TDi 77kW s oznacenim motoru BXE. Jinak to umi v okrese Domazlice, neni tam tech Skodaservisu tolik Abych nedel reklamu... Popr. na mailu.
  14. Sup do servisu a rovnou se domluv se servisakem, ze ho v tom provezes a ukazes mu kdy to dela... H. Mam stejny problem s 1,9 TDi 77kW, vyrobena kolem 20.9.2006. Nedela to ale porad, jenom nekdy a to zejmena na 3 pri pridani kolem 2 - 2,3 tis. otacek. Servisaka jsem uz za to posadil, nejdriv nechtel verit, ale pak uznal... Napichnul to na ten jejich komp, ale zadna zavada. Ze budou kontaktovat primo pana Boleslava, nebot zadne info, ze by byla nekde chyba u techto verzi 1,9 nemaji, ty drivejsi tam pry meli nejake problemy... Tak jsem teda zvedav.
  15. Zofre

    autohit 18/2006

    Dovolil bych si take poprosit o to PDFko. Dekuji pstverka@seznam.cz
×
×
  • Vytvořit nový...