Přejít na obsah

stepanzeleny

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení stepanzeleny

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, máte nekdo odkaz na V12 mapy pro Amundsen+/RNS315?
  2. Dekuji Clouseau za pomoc při aktualizaci.
  3. Nyní karta zformátována / odemknuta na Nokis C6-00
  4. Tak mě to dělala podtlakova banka na naklapění klapek. Nová + štelování + číštění EGR a sání a zase jezdí jako drak
  5. Ahoj, potřeboval bych poradit se svoji Octavkou. Při zátěži ( 4 r.s. okolo 3000 ot) spadne motgor do nouzáku. Na VAG to píše: 17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadická 18062 - prectete pamet zavad kombinovaneho pristroje P1654 - 35-00 - - Hledal jsem různě na fóru a vyměnil jsem ventil N75 + hadičky k němu. Dále jsem dal nový vz. filtr. Vagem jsem zkoušel akční členy na pozici 4 (ventil N75) - je v něm slyšet cvakání a mění se otáčky motoru. Z toho usuzuji, že hadičky, kabely a ventil je OK. Ještě jsem koukal na podtlakové ovládání turba - při podtlaku se "páčka" posunuje dolů. Můžete mi někdo poradit co dál? Zkusit vyčistit turbo? lopatky? Díky
  6. VYŘEŠENO. Takže vše podle návodu nahoře a poté: Návod na dokončení " Jízdní test aktivován " 1. Nastartovat 2. Sešlápnout brzdu - rozblíká se ESP 3. Jet rovně 20m 4. prutce doleva až na doraz, udělat kolečko, pak do prava udělat kolečko 5. kontrolky zhasnou
  7. V chybách je pouze "jizdní test aktivován" Kroužek a jednotka je z vozu kde vše fungovalo.
  8. Zdravím, Mám OII před face. potřebuji poradit jak dokončit základní nastavení ESP. Měnil jsem podvolantovou jednotku a kroužek kvůli MF volantu (taky předface) Nyní mám jednotku 1K0 953 549 B a kroužek 1K0 959 653. To by mělo spolu fungovat. Zkoušel jsme základní nastavení jen kroužku a nic tak jsme spustil celé základní nastavení ESP. Nyní mi svítí ABS - v diag píše jízdní test aktivován. Vše funguje MF, ESP, ABS. Otázka zní jak tedy dokončit ten jízdní test? Zkoušel jsme spoustu návodů na internetu ale neúspěšně. Prováděl jsem: 1. nastartovat motor 2. rychle stisknout brzdu - rozbliká se ESP - tento krok jsem zkoušel i vynechat 3. zatočit volantem úplně doprava a pak doleva ( zkoušel jsem i obráceně) 4. srovnat volant do roviny ujet cca 20m do 20km/h 5. zkontrolovat v měřených hodnotách hodnotu snímače natočené volantu ( v rozmezí -1,5 - 1,5) 6. bezpečnostní přístup 40168 7. zakladní nastavení - skupiny 060 - start 8. v druhém okénku je OK a pak hodnota -1,5 - 1,5 9. ukončím komunikaci, vypnu diag a vypnu klíček. ale po zapnutí klíčku a ujetí pár metrů zhasne ESP, ale ABS stále svítí. CO TEDY DĚLÁM ŠPATNĚ??? MÁM PROVÉST JEŠTĚ NĚCO? MÁM UDĚLAT ZÁKLADNÍ NASDTAVENÍ VŠECH SNÍMAČŮ? V JAKÉM POŘADÍ?
  9. Kajman: Díky za super návod. Už jsem odhalil příčinu. ( Kostra v konektoru spolujezdce) Fukguje díky!
  10. Jednotka je uchycena pod sedadlem spolujezdce. Ma na sobě čtyřhraný výlisek, který nacvakneč do spodku sedačky a pootočíš. Je to na starně u řadičky hned zepředu.
  11. Ahoj mužete sem někdo hodit to schema zapojení na OII? Díky
  12. Jednotka je u levého zadního pásu. Typ je stejný jako přední tedy 1Z0 959 772.
  13. Čau kluci, mam problem s vyhřivanými sedačkami na OII r.v.2007. Když zapnu potenciometr na levé nebo pravé sedadlo tak se nic neděje. Na VAGu jsem zjistil že po nastartování jsou sedačky aktivní cca 8s pak se "vypnou". Stejně tak při testu akčních členů. Zkoušel jsem proměřit konektory. Ty se zdají v pořátku, 12V jsem na nich naměřil jen nevím jestli na správných PINech Měřil jsem i odpor sedáků ale nevím kolik tak má být. Můžete mi nějak poradit??
×
×
  • Vytvořit nový...