Přejít na obsah

harius

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení harius

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Opravdu se nechci přít, ale všechny nokie, které jsem zkoušel, měly jako příslušenství head set s tlačítkem pro příjem hovorů, přesto v pohodě fungovaly jak se sluchátky tak s propojkou. Jediný způsob jak zkusit funkci je praktická zkouška.
  2. Tak to je možné, osobně mám nokii z řady Xpress music a E52 a obě fungují s obyč. 3,5jack jak na sluchátka tak do autorádia. Už jsme zkoušeli i nějaká HTC (přes redukci i typ co měl jack 3,5 přímo v těle telefonu), nějaké Ericssony a další typy. Vždycky je to potřeba vyzkoušet, opatrně a s citem. Pokud možno nejdřív na nějakém fosilním a postradatelném audiozařízení:-) Ale je pravda, že všechny zkoušené typy byly relativně nové modely. A také je pravda, že to v autě normálně nepoužívám neboť mám USB vstup.
  3. Hm, toho IT bych docela rád potkal...náfuka jeden. Místo aby ti vysvětlil, že si máš, jak píší kolegové, pořídit kabel 3,5 jack samec-3,5jack samec a normálně to propojit, tak machruje. Někdy se za "takykolegy" z IT dost stydím. Takže, vše už víš, jen nastav hlasitost (přehrávače) na telefonu na nízkou úroveň, než to zapojíš, aby sis případně neodvařil zesilovač na rádiu. Některé telefony mají ještě volbu, která se zobrazí po připojení konektoru, s dotazem, co k tomu telefonu chceš připojit, takže zvolíš něco, co bude připomínat slova jako vnější zdroj, zesilovač nebo externi reproduktory a tak.
  4. No hlavně bych sledoval, jestli má ten který olej koncernovou specifikaci shodnou se specifikací uvedenou v papírech od mého auta. Mám 1,4, ta má, kromě jiného, VW 502.00 pro pevný interval výměny (pak také 501.01 a 504.00),nevím, jestli je to pro 1,2htp stejné, ale to už si lehce zjistíš. Co se týká Shell Helix, tak specifikaci 502.00 mají 10W40 (moc tzv. polosyntetik specifikaci 502.00 nemá, ale Shell jo), 5W40 a 5W30, možná ještě i ty vyšší, ale ty už jsem nezkoumal. Z výroby jsem měl Shell Helix 5W30(potvrzeno výrobcem), teď mi tam při prohlídce nalili Castrol Edge 5W40 a před odjezdem na dovolenou tam půjde zpátky Shell Helix, asi 5W40. Castrolem to nechám jen trochu propláchnout:-)
  5. Tak Corrida combi 07/2008 po zimě jedna prasklinka v zádní čísti pravého žlábku, jinak čisto...chjo.
  6. No SONY by mělo mít (a to moje má) anténní konektor DIN, ale když se zeptáš prodejce tvého rádia, měl by to vědět. Navíc já měl u rádia SONY přibalenou redukci na anténu DIN-ISO. Ale určitě se zeptej, za to nic nedáš. Ale vážně pochybuji, že tak příbuzné modely autorádia jako je ten tvůj a můj budou mít jiné konektory.
  7. Já si koupil k SONY CDX-GT31U, což je velmi podobný model, jako ten tvůj, tohle: http://www.autoradio-prodejce.cz/prislusen...t-konektor-din/ Pro anténu je to již uzpůsobené, jen spojíš anténní kabel, který trčí z auta pod záslepkou s kabelem, který vede od té redukce, splést to fakt nejde. MOST konektor propojíš s konektorem, který je v autě, opět pod záslepkou a mělo by to chodit, ale bude to možná chtít odladit napájení, aby ti rádio drželo pam읡, to je na tom to nejtěžší. Pokud nebudeš nic zkoumat a spojíš to jak to je, rádio bude hrát, ale nemusí držet nastavení. Ale pokud vůbec nehovíš elektrice, měl by sis to nechat zapojit v odborné dílně nebo u někoho, kdo hoví. Projdi též toto: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...9767&st=125 Dráty, které budou trčet mimo a nebudou zapojené, řádně zaizoluj, každý zvlášť a dále je neřeš. Je to tak nejjednodušší. Pak bys mohl také táhnout kabel k pojistkám, aby ti to dávalo spínané plus, ale na to se vykašli. Rámeček je v pořádku.
  8. Já mám prodl. záruku objednanou dodatečně a mám ji napsanou v servisce vedle těch kódů s výbavou a mám u toho štempl a podpis prodávajícího. A mám pocit, že je tam taky připsán propiskou kód té "výbavy".
  9. Hele, to už jsem jednou viděl...snad se ani neptej na jakém autě , ale dělalo mi to přesně tohle. Dusil se startér a když už to chytlo, tak to chcíplo. Když si k tomu přišel za pět minut, tak to naskočilo pomalu dřív, než jsi otočil klíčkem. Vydrželo to dva dny a zase. A baterku jsem musel dobíjet co týden. A pointa, pozor, když už jsem k tomu dokopal autoelektrikáře, tak po chvíli měření a odpojování drátů vysypal pár nepublikovatelných slov, vytasil nářádí a ven šel alternátor a spínač světel. Spínač přinesl nový a na alternátor jsem čekal 14dní než přišel nový ze SSSR:-) Pak už to jelo a elektrikář pravil, že byl v hajzlu altík stran vinutí a následně usměrňovače a ve spínači světel že byl takový jako kraťas, přes který se vybíjela baterka, ale ne tak moc aby to vyrazilo pojistky. A je fakt, že za dobu užívání zmíněného vozidla jsem ten světelný spínač měnil asi pěktrát, byl to děsný šunt, mechanicky i elektricky. Jo a autorádio v tom autě nebylo, zato vysílačka a pár divných přístrojů na měření radiace a chemického zamoření:-)
  10. harius

    Řazení

    Ty jo, taky mám F2 1,4 63kW a mám to přesně opačně. Jediné, co jde trochu ztuha, je ze 3 na 4.
  11. To se mi zdá hned několik pitomostí najednou...proč by ti nemohli říci, proč se to stalo ? Osobně bych trval na vysvětlení, byť třeba cestou přímé komunikace s fabrikou. Stejně tak s tou zárukou, to je divné, okamžitě bych psal do Škodovky.
  12. Nemá tlaky ? Takhle najednou ? Ani na jednom válci ?
  13. harius

    Spotřeba

    Mám na 1,4 16V najeto 10tkm a mám to mezi 6,2 až 6,9, podle toho, jak moc velké jsem na dálnici čuňátko (rozuměj, zda jedu 130 až 140 tacho a nebo jestli se kochám při 120 tacho)
  14. Však píšu, že bych to nejraději oplastoval celé, všude jsou dobytci, nejenom u vás v ulici...
  15. Hm, tak to má někdo štěstí, mě to provedli buď ukáčka nebo dědkové v klobouku. Kdo se u nás postaví na parkoviště a nemá boční lišty, je blázen...jeho vůz bude omlácen jak píšťalka. Osobně bych nejraději zaplastoval celý bok
×
×
  • Vytvořit nový...