Přejít na obsah

kukinop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kukinop

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ja neviem presne či je to remeň alternátoru, ale znie to tak....a frekvencia zvuku nezávisí od zaradenia rýchlosti, alebo vytočenia otáčok motora. Preto sa domnievam, že by to mohlo byť tým remeňom. Ono to kľudne môže byť aj nejaká napínacia kladka remeňa. Ten zvuk sa objavuje dosť sporadicky, neviem vo výskyte zvuku nájsť nejakú pravidelnosť. A mal som tam remeň asi 12 tis. km a potom mi v original servise menile rozvody a zmenili aj remeň aleternátoru, ktorý ma teď maximálne 8 tis. Tak mi ho je ešte lúto meniť. Ale díkes za radu.
  2. Ahoj, Skús skontrolovať indukčnú (zapalovaciu cívku) a kabely k nej vedúce, bez nej nedochádza k naindukovaniu dostatočného prierazného napätia, ktoré by bolo schopné preskočiť medzi svorkami sviečky.
  3. Ahoj, ďakujem za radu....zapalovaci civka nemala trhlinky, ale priamo diery...Ako asi bola stará, tak sa silne roztiahlo púzdro a muselo sa tam dostať vlhko. Zajtra skúsim namontovať tú novú cívku a uvidím. ďakujem za radu. Ešte sa spýtam.....mám pocit, že mi niekedy píska remeň alternátoru. Dá sa to nejako odstrániť, napínacia kladka sa španuje automaticky... Pridávam fotky starej cívky. ďakujem a zdravím.
  4. Ahojte, Ahojte, Mohli by ste mi prosím poradiť. Vždy keď vonku huste prší, tak mi chcípne motor. Následne musím približne čakať 20-30 minút a prebere sa a nerobí problémy. Čím to môže byť, čo by som mal skontrolovať??? Dnes mi to v strašnej búrke chcíplo pred Táborom, po 30 minútach čakania sa mi to podarilo nahodiť, motor sa asi 2 minúty cukal, sekal sa v chode, ale potom sa to v pohode rozbehlo. Keď som sa pozrel do motoru, takmer celý motorový priestor bol mokrý. Je pravdou, že som predtým šiel asi 3 km po vyjetých kolejách, kde bola voda...a striekalo to všade. Už sa mi to stalo 3x. Octavia, 97, 55kw, 1.6 benzín ďakujem za Vaše rady. Ináč sviečky, palivový filter majú najetých tak 10 tis. km,
  5. Tak nakoniec bola závada úplne inde. Bola prasknutá palivová hadička. A po výmene vlnovca sa úplne roztrhla, tak som ostal s autom stáť. Ale aspoň som si dal dokopy celé výfukové potrubie. A len pre zaujímavosť. Auto bolo na diagnostike v Prahe a jedinú závadu, ktorú zistili bola diera vo vlnovci...... Myslel som, že za diagnostiku, ktorú platím sa technik pozrie celkovo na auto, nie len na výpis z logu z PC.....
  6. Ešte doplním: Octavia r.v 97 1.6 55 kW Ani VAG naposledy nič neukázal. Napadlo ma toto riešenie, Po otočení klúčika do polohy I. je počut v tichom prostredí ako sa zopne elektronika v motore ( palivove čerpadlo... ) tichým bzučaním. Mám poxit, že toto tiché bzučanie je omnoho dlhšie pri studenom motore pri minusových teplotách. A možno, že ak naštartujem motor pred tým ako sa dokončí bzučanie tak ŘJ možno kôli vzduchu v palivovom systéme vyhodnocuje zmes ako chudobnú a divoko natočí škrtíci klapku. Neviem, či to tak môže byť....len som si to všimol a snažím sa nájsť nejaké logické vysvetlenie.
  7. Mám podobný problém, Štandardne pri naštartovaní mi otáčky vyletia tak na 1200-1100 a postupne to klesá až do 800 ot/min. Predpokladám, že tak to má byť. Ale niekedy sa mi stane, že mi to pri naštartovaní vyletí na 1500 a nechce ísť ani za svet nižšie. Časom to síce klesne, ale trvá to veľmi dlho. Ak po naštartovaní a 1500 ot miernem pridám plyn, tak otáčky vyletia na kludne na 2500 a oscilujú tam a nechcú zliezť nižšie. Pomáha, keď to vypnem a zapnem. Neviem čím by to mohlo byť, teplotné čidlo vymenené ( originál škoda ), termostat vymenení, škrtíci klapka ( prečistená ale je tomu už 15 000 km ). Robí to vždy len za studeného motoru ak auto dlhšie stálo. ( za posledného pol roka sa mi to stalo asi 3x ). Máte niekto podobné skúsenosti?
  8. Octavia I, rok vyr. 97, 1.6, 55 kW, benzín
  9. dobrý deň, Minulú nedeľu v noci mi tesne pred Prahou na nízkych otáčkach zhasol motor. Asi 30 minút som nemohol naštartovať. Potom sa mi to podarilo, prešiel som asi 15 km a pri volnobehu mi to zase zhaslo. V servise diagnostikovali dieru vo vlnovci a s tým súviasiace problémy. Nič viac. Mne sa to zdá ale dosť divné, aby kôli diere vo vlnovci mi zhasol motor a potom aby som ho nemohol nahodiť. Čo si o tom myslíte? ďakujem,
  10. Dobrý deň, Prešiel som celé fórum. Našiel som mnoho vlákien, kde sa diskutovalo o otáčkach ale nenašiel som nič podobné tomu, čo sa mi deje pri mojej octavii I. 55 kW, 97. Cez leto som vymenil teplotné čidlo a termostat. Auto sa rýchlo zohreje, všetko vyzerá byť v pohode. Ale stále sa mi stáva nasledovná vec: Motor je v zábehu, napríklad na 3000 ot. Stlačím spojku a otáčky prirodzene rovnomerne klesajú až do hodnoty 1500, tam asi zostanú na sekundu vysieť a potom pokračujú v klesáni. Neviete čím by to mohlo byť. Zároveň sa mi pri studenom motore dosť často stáva, že keď preradujem z 1. stupňa na druhý, takmi to nepreradí pekne, ale počujem zvuk podobný tomu, ako keby som radil a nemal stlačenú spojku - zvuk ako keď chytíte zúbky. Zatiaľ sa mi to vždy stalo za studeného motora. Napadajú Vás nejaké rady, námety... vopred ďakujem, kukinop
  11. Taky mám to samé u mojej octavky, ale nepovažujem to za závadu. Príde mi to normálne :-) dokonale tvrdý zdroj neexistuje a bol by aj omnoho drahší...
  12. Ahoj mal som rovnaký problém + nejaké ďalšie, ktoré súviseli s čidlom teploty. Po výmene čidla teploty sa mi to už nikdy nestalo. Preto si myslím, že nejaký podiel na to malo aj čidlo teploty.....
  13. jj, Tak snáď ti to pomôže. Len pre zaujímavosť....mne sa vysoké otáčky po naštartovaní vždy objavili pri teplom motore ( 90 C ). Typická situácia z minulého týždňa. Vraciam sa po D1 do Prahy. Asi na 80 km zastavím na odpočívadle. Motor zohriaty, tichý, všetko v poriadku. Na neutrále má okolo 850 - 900 ot/min. Motor vypnem...Za cca 10 minút štartujem..Naštartujem a otáčky vyletia na 3000-3500 ot/min. Trvá to odhadom asi do minúty a potom to samo klesne. Skúšal som vypnúť a zapnúť motor a nepomohlo. Tak som len počkal a samo to kleslo... Spočiatku ma napadlo, že som nepočkal pri štartovaní na to ako zhasnú všetky kontrolky, lebo aj keď mám benzínový motor tak podľa zvuku sa pred naštartovaním musia zopnúť niektoré obvody a podobne. Nikdy som sa s týmto problémom zatiaľ nestretol pri studenom motore, alebo za vlhkého počasia. Ale zas na druhú stranu za 3,5 mesiaca sa mi to stalo len 2x.
  14. Už 2x sa mi vyskytol tento vyžšie opisovaný problém. zajtra pojde auto do škodováckeho servisu. Myslíš, že keď dám premerať snímač otáčok na klukovom hriadeli, že diagnostika na niečo príde? Predpokladám, že diagnostika by na niečo prišla, len v prípade ak by sa problém s držaním vysokých otáčok objavil pri premeriavaní. Ale pre istotu dám premerať váhu, klapku, teplotné čidlo, termostat, sviečky ako aj palivové čerpadlo. Snaď na niečo prídu.
  15. Ahoj, Riešenie tvojho problému je možno veľmi jednoduché. Pred tým ako naštartuješ tak otoč klúč do polohy 1 a počkaj kým zhasnú všetky kontrolky. A až potom začni štartovať. Musíš dať motoru trocha času pred tým, než sa rozbehne štartér. Stalo sa mi totiž to samé čo tebe, ale stalo sa mi to len keď som nepočkal. Daj vedieť či tento postup funguje.
×
×
  • Vytvořit nový...