Přejít na obsah

Petr Kr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Petr Kr

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nic se nepokazi, jen je o nepoznatelne trochu nizsi vykon, ale zato teplo Jinak to s tim climaticem jsem nekde cetl., ale pravdou je ze podle schematu to zapina ridici jednotka topeni.
  2. Provadej jsem nasledujici test: Auto stalo venku , bylo -5. Pripojil jsem diag. na zarizeni 7D(PTC) s merici skupinou 1. Coz je Topim/Netopim, Volty, Ampery, Vykon (W). Kdyz byl ECON zaply, tak PTC bylo vyply, a naopak. Testoval jsem to tak 2-3 min. Tak mozna pri zaplem ECONu se klima rozhodne pozdeji, ze to neutahne bez nej, a zapne PTC. Fakt nevim. Ale ted to delam tak, ze vypnu ECON a az si vsimu ze se pohne rafika teploty, tak to zapnu.
  3. Co se tyce motoru, tak ten se mi do 10km neohreje. Protoze tam ma dlouhy tahly kopec dolu, tak nez sjedu dolu, tak jsem zase klidne na 50. Co se tyce tepleho vzduchu v kabine, tak to je lepsi, protoze to zajistuje PTC. Pro auta stredoevropska a severnejsi jsou klimatizace vybaveny elektrickym pridavnym topenim (neni to westbaco). Ti co si dovezli auta z jiznich kraju maji smulu. Ale nekde ve formu je nekdo kdo to umi dodelat, ale uz nevim kdo. Na diagnostice se to tvari jako zarizeni 7D. Nebo v motorovych pojistkach na boku je pojistka 100A zhruba uprostred. Jak to funguje? Jednoduse, pokud mate manual, tak musite mit nastavenou teplotu na MAX. Potom je topeni zaple a bere zhruba 80A (700-1000W). Pokud mate klimatronic, tak musite mit vypnute ECON. (Ja stary setrilek jsem setril kompresor a tak zbytecne mrznul). Co se tyce zakryti masky, tak pro OI to taky pouzivam a je to skvele. Na OII jsem si to zatim netroufnul dat, kvuli tomu, ze OII ma intecooler pred chladicem a ne jak OI v pravem blatniku. Takze pri delsi jizde Vam to nemusi chladit a jde Vam zbytecne teply vzduch do sani. A jeste k tomu se bude ohrivat intercooler od chladice a nedej boze aby se zapnuly vetraky.
  4. Tak se to potvrdilo pres VAG-COM, ze detekce nefunguje. Nemate nekdo skutecne zapojeni zamku? Jak to ze svetilko ve dverich se rozina pri otevreni dveri, ale RJ to neregistruje? Zadny kabel mezi RJ ve dverich , spinacem v zamku na zapadku tam neni. Kdyz propojim kablikem piny 7 a 8 na konektoru zamku, tak sviti svetelko ve dverich, ale interier nic. Zadny kabel mezi RJ ve dverich a zamkem neni, pouze mezi svetelkem ve dverich a konfort. jednotkou pod palubovkou. ze svetelka do jde do zamku na mikrospinac z nej zpet na kostru. Tak nevim, ze ktereho vodice bere RJ informaci, ze jsou otevreny dvere. Mam to ted slozene, ale pokud prijde nejaky rozumny navrh, tak to rozdelam. Diky.
  5. Tak se to potvrdilo pres VAG-COM, ze detekce nefunguje. Nemate nekdo skutecne zapojeni zamku? Jak to ze svetilko ve dverich se rozina pri otevreni dveri, ale RJ to neregistruje? Zadny kabel mezi RJ ve dverich , spinacem v zamku na zapadku tam neni. Uz se mi to potreti nechce JEN TAK rozdelavat.
  6. Ostatni dvere OK. Známá chyba: "vadný mikrospínač na západku ve dvěřích" !! TAK TEN JE PRAVE OK !! Svetlo (cerveno bile) funguje OK. Jiz provedene testy a cinnosti: 1. Proměření všech mikrospínačů v zámku, přepájení případných studeňáku na tistaku zamku. 2. Vyčištění konektorů ve dvěřích. (prošpíchnutí) 3. Proměření kabeláže zámek - RJ zamykání a stahovani oken. 4. Proměření kabeláže RJ zamykání a stahovani oken - sloupek. 5. Ručni propojení pinů na konektoru zámku. (odpojení konektor, propojení pomocí kablíku). Vse je OK. Bohuzel nevim, jak konfort. jednotka urcuje otevrene dvere. Podle zapojeni to vypada, ze kdyz vodicem pro napajeni svetelka ve dverich tece proud, tak jsou otevrene dvere. Na nic jineho jsem bohuzel neprisel. Nebo nejake podrobnejsi schema nez v knizkach Jak Na to, .... Da se nejak pres VAG-COM urcit v jakem stavu si Konfort. jednotka mysli, ze jsou dvere otevreny? Potreboval bych to vyresit, protoze zapominam rozsvicena svetla, dvere se mi zamykaji po 30s, ... Diky za jakykoliv napad.
×
×
  • Vytvořit nový...