Co se tyce motoru, tak ten se mi do 10km neohreje. Protoze tam ma dlouhy tahly kopec dolu, tak nez sjedu dolu, tak jsem zase klidne na 50.
Co se tyce tepleho vzduchu v kabine, tak to je lepsi, protoze to zajistuje PTC. Pro auta stredoevropska a severnejsi jsou klimatizace vybaveny elektrickym pridavnym topenim (neni to westbaco). Ti co si dovezli auta z jiznich kraju maji smulu. Ale nekde ve formu je nekdo kdo to umi dodelat, ale uz nevim kdo. Na diagnostice se to tvari jako zarizeni 7D. Nebo v motorovych pojistkach na boku je pojistka 100A zhruba uprostred.
Jak to funguje? Jednoduse, pokud mate manual, tak musite mit nastavenou teplotu na MAX. Potom je topeni zaple a bere zhruba 80A (700-1000W). Pokud mate klimatronic, tak musite mit vypnute ECON. (Ja stary setrilek jsem setril kompresor a tak zbytecne mrznul).
Co se tyce zakryti masky, tak pro OI to taky pouzivam a je to skvele. Na OII jsem si to zatim netroufnul dat, kvuli tomu, ze OII ma intecooler pred chladicem a ne jak OI v pravem blatniku. Takze pri delsi jizde Vam to nemusi chladit a jde Vam zbytecne teply vzduch do sani. A jeste k tomu se bude ohrivat intercooler od chladice a nedej boze aby se zapnuly vetraky.