Přejít na obsah

Romejn

Superb Klub
  • Počet příspěvků

    243
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    193-773-594

Návštěvy profilu

1 850 zobrazení profilu

Oznámení Romejn

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ono to zní jednoduše vyměnit spojku.já jsem ted nedávno měnil olej tak jsem ze spodku na to koukal jak vytáhnout kompresor,Si říkám no ty bláho už jen se dostat ke kladce abych povolil řemen je ze spodu totál na houby.Vubec nemám ponětí jak se to rozdělává ta spojka.U V6 je stím místem v motoru je trochu prekérka.
  2. Nezbude mi nic jiného než pořídit novej nebo repas kompresor hmmm pěkný teda.Už jen ho vytáhnout to bude mazec u V6 motoru.
  3. Tak jsem dnes ten konektor co vede ke kompresoru rozpojil a při zapnuti Klimy jde do kablíku napětí,když jsem pak ještě zkusil na přímo spojit kompresor a baterka tak nic,takže zřejmě bude něco v kompresoru.Ty odpory na tom nosníku mají něco společného s tím kompresorem? Já vůbec nemám představu kde je hledat.
  4. Tak napojit to na přímo od baterky to jsem nezkoušel,tak zítrá se o to pokusím....to je dobrej nápad to mě nenapadlo.Zítra vyzkouším a řeknu co a jak.děkuji.
  5. Ten klima kompresor nespíná a pořád nevím proč,má někdo nějaký nápad proč?kde je chyba?Je možnost že je po něm?
  6. Musím změřit jestli tam de do něj proud, nechce se sepnout.
  7. Ano, to vím že se stím spina kompresor,ale de mi oto jestli vtom není pojistka, proč je to tak dlouhej ten konektor.
  8. Ještě se zeptám....co je to zelené na tom kabliku u klimakompresoru?není tam pojistka taková ta skleněná jak je třeba u autorádia?
  9. Takže jsem se chvilku tomu zase věnoval a napojil na VAG napsalo to 2 chyby ta první je už známá 00792 ten tlak.spíč. a druhá je 01341 comfort can (J285) ale to bude tím že jsem měl odpojenej ten Tlak.spínač aby se mi netočila pořád vrtule,chyby jsem vymazal a zustala tam stale ta 00792 tak jsem dal na zpět ten puvodní Tlak.spínač a VAG bez závad a vrtule se roztočí až se nastartuje motor a vypne se když přepnu na ECO.Několikrát jsem vypnul motor a nastartoval VAG už nepíše žádnou chybu ale klima stále nechladí.Takže muj názor je že Tlakový spínač je vadnej ale ten novej je jinej když ho tam dám na zpět tak okamžitě naskočí chyba 00792.Přikládám foto strý Tlak.spínač a nový.
  10. Klima je na 100% plná ted jsem před hodinou přijel ze servisu kde mi to plnil tou mašinou,Mašina nehlásila žadnou poruchu ani uník takže je to plné.Ted se pujdu podívat na ten ventilek odšroubuju ten tlakovej spínač a zkusím jestli je tam tlak.Taky mě napadlo že ten novej tlakovej spínač muže být vadnej.
  11. Tak klima naplněná do plna a stále nefunguje,ventilátor se točí popřád jak steklej a VAG píše stale 00792.Má ta klima někde svoji pojistku nebo něco takového? Už nevím kde by mohla být chyba.
  12. Takže problém bude že je tam málo chladiva,ale tomu borcovi se tam víc nepodařilo nacpat jen těch 450..a to jsem to měl totálně prázdné měnil jsem klima chladič...Asi to chce pořádnou mašinu aby to tam nacpal.
  13. Ahoj,chci se pozeptat,přestala mi fungovat klimoška tak jsem zajel na doplnění borec tam nacpal jen 450 z 600 a víc tam nedal protože se nesepla klima,tak jsem to napojil na VAG a napsalo to chybu 00792-A/C Pressure Switch (f129) tlakový spínač klimatizace tak jsem ho koupil vyměnil jenže chyba se stále ukazuje a nejde vymazat a pořád se točí přídavný ventilátor.Poradtě mi prosím kde muže byt chyba.
  14. Má někdo zkušenost s výměnnou radiátoru topení?je to moc velká operace na vytažení ven z auta?Auto stále netopí a blíží se zima co se týče servomotorků tak ty choděj jak mají.
  15. Tak auto po 2 měsících opraveno,začali tryskami vstřikovací a nic tak čerpadlo ven a na repas a tam se zjistilo že je prasklá nějaká membrána.Zatím ho mám doma den ještě jsem to ani pořádně neprojel ale po cestě ze servisu to jelo dobře tak uvidíme časem,mám na to záruku tak jsem zvědavé.
×
×
  • Vytvořit nový...