Přejít na obsah

mirek99

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mirek99

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, ty bulinky to je nesmysl, je otázka času kdy nenastartuješ. Už jsem to tu psal, pokud vyměníš palivový filtr a bublinky jdou z filtru do čerpadla i nadále je to divné. Jediná možná závada je plovák v nádrži, taky se mi to stalo. Hadičky z nádrže k filtru jsou všeobecně známo nesmrtelný, leda že by si je prorazil na tankáči :-D Vyndej plovák pod zadní sedačkou je tam nádobka (aby když ti dojde nafta v nádrži tak aby jsis nezavzdušnil celou soustavu) a sítko hrubý, nečisti jen to sítko ale tu nádobku otevři jsou tam tři caplíky, na dně nádobky je dírka a tam je zdroj problému, usazuje se tam sliz (jak když tam leze slimák) :-D Až to vyčistíš nezapomen nalit palivový filtr naftou po okraj (rychlejc nastartuješ) Je možný že i ted nenastartuješ, nejspíš ti vlítl vzduch i do vysokotlakých trubic z čerpadla k válcům, potom stačí povolit dva vstřiky..... jen povolit! a kámoš at startuje a až z nich začne téct nafta utáhni ale nedorvávej je na krev, a to samý opakuj u dalších dvou válců. A musí jet potvora :-D
  2. Jasná záležitost, nejprve vyměn palivový filtr i s gumičkama potom vytáhni plovák pod zadní sedačkou je to bílá nádobka, rozebrat (je plná nafty, aby ti to nechytlo luft když dojde nádrž) vylej to a vypucuj na dně je dírka a ta bývá zalepená slizem. Potom nainstaluj zpět. Může se stát že ti vlítne vzduch i do vysokotlakých trubic od palivového čerpadla k válcům, pak stačí povolit mírně dva vstřiky začít startovat a až začne téct nafta utahnout (ideální pro dva člověky :-D no a potom při startu klidně druhý dva válce zvopakovat postup a soustava se ti už odvzdušní sama :-) a musí to valit.
  3. Díky za rady pánové, se to už vyřešilo :-D Tak kdyby se tu někomu stalo něco podobnýho tak bude vědět :-) Prostě při vykvaltování to chytlo tolik vzduchu, že to vlítlo i do vysokotlakých trubiček z čerpadla do válců. (velmi pravděpodobně palivový filtr) Jediný způsob jak to odstranit asi, je povolit dvě trubky k válcům škrtnout starterem a to samý u dalších dvou válců nafta vylítla utahlo se a vrrrrrmmm :-D Fakt by mě tohle nenapadlo, známej mi ještě přes booka poladil špatný teplý starty a je to ok. dal sem mu kilo a sem zas spokojenej, jen jsem měl velký štěstí že se mi tohle stalo přímo při dojezdu k baráku
  4. Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda tu někdo neví co s mým problémem. Mám Skoda Octavia 1,9tDI 66kw čiplá. Při jízdě jsem vykvaltoval auto chcíplo a už neožilo. řešil jsem tedy naftu byly tam ty bublinky jak jsem se tu dočetl, vyměnil jsem filtr palivový i s těma dvouma gumičkama černá modrá, zkoušel jsem zda saje čerpadlo z kelímku, to sosá úplně v pohodě, vstřiky jsou na tom dělaný cca rok a žhavení funguje, relé to teda není. Tak mě napadá už jedině čerpadlo. Nevíte někdo co s tím? Nebo případně nějakou metodu jak můžu zjistit zda funguje správně? taky mě napadla ta klapka v sání vzduchu ale ta je odpojená už od doby co sem to auto koupil, fakt už nevim, do servisu nechci. Když by někdo věděl budu rád za každou radu, díky. :-)
×
×
  • Vytvořit nový...