Přejít na obsah

rupert

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení rupert

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny, neporadil by někdo jaké mikrovlnné čidlo koupit k alarmu. Akorát aby bylo dvouzónové se dvěma výstupy s napájením na 12V. Aby se daly vypnout jednotlivé zóny a taky aby se daly nastavit citlivosti zvlášť. Máte nějaké pozitivní / negativní zkušenosti ? Zkušenosti prosím sem, kde se instaluje apod. Uvažuju ho dát do sloupku pod rádio. Mám v merku senzor, viz. příloha. Díky moc, Rupert
  2. Presne, pokud prijedou pro tve auto s nakladakem, tak ti nic nepomuze... Dokonce jsem slysel, ze nekomu ukradli auto i kdyz mel vypnute cerpadlo. Ze pry s tim dojeli k nejakemu nakladaku co byl opodal a pak ho nalozili. Mozna je to kec a nekdo chtel byt zajimavy :-). Takze zkombinovat cerpadlo jeste s nejakym jinym trikem. Cau
  3. Je to v podstate alternativa k tomu co pises.. To uz si myslim ma smysl, i kdyz nerikam ze to je 100% ochrana pred kradezi. Jinak ty klicky se mi libi, jeste se musim juknout do nejakeho planku jestli se k tomu nejak pujde dostat. Nechci se v aute moc hrabat, ale uvidime.. Dik za tip!
  4. Jo, odpojit imobilizer za jizdy... Tim jsem myslel to, ze aby nikdo nemohl zamknout auto za jizdy, pac by to mohlo udelat nejakou paseku. Muzes to zamknout jen kdyz to je vyplnute, to podle me dava smysl.. Tot vse :-)
  5. Takovy tajny vypinac za 30kc mi prijde k hovnu.. :-) Priklad: Nejcasteji se odpojuje palivove cerpadlo. Podle me najit a premostit takovy vypinac neni moc velky problem :-). Podle me staci vytahnout draty z vhodneho mista, ustrihnout, a premostit primo vodicem mezi cerpadlem a danym mistem. Ja mel na mysli imobilizer, tzn. dumyslnejsi zarizeni. Samo sebou nechci rikat vsechny detaily. Ale je to zalozeno na: - klici (ke kteremu ovsem nepovedou vodice ktere se maji propojit) - odpojeni nejakeho (i vice okruhu najednou) okruhu ktery je ukryt pod palubovkou (tj. ne lehce pristupny) apod. - umisteni prvku na vhodnych mistech, ktere nepujdou premostit To za 30kc neporidis, ale rozhodne to vyjde levneji nez bezne imobilizery, ktere jsou ovsem natolik zname, ze jsou temer zbytecne. Samozrejme zadny imobilizer ti neochrani auto, kdyz pro nej prijede napr. odtahovka :-) Je to spise doplnek.
  6. Ahoj, jeste vsemu nerozumim ohledne Octavie, nevim kde vsechno najit, ale laik uplne nejsem, lecos znam ohledne sbernice CAN, ktera tam je a o autech i neco vim. Rozhodne se nepoustim do neceho sloziteho. O co mi jen jde mit informaci o tom, ze auto bezi a tudiz vypnout funkci imobilizeru za jizdy... Neni problem si neco zmerit, ale doufam, ze tady narazim na nekoho znalejsiho veci (vic hlav vic vi...). Kazdopadne dik za radu, zkusim se podivat na to cidlo mazani. Poradne to hodlam predem otestovat pred nejakym zasahem :-)
  7. Ahoj, planuji si ubastlit vlastni imobilizer a potreboval bych poradit. Mohl bych si to sice zmerit, ale zaprve jsem se k tomu jeste nedostal a za druhe si myslim, ze by mi nekdo z vas zkusenych mohl dobre poradit. Chtel bych poprosit o nasledujici radu. Nevite, kde v elektrickem okruhu (mam Octavii I, AVU) je vodic, na kterem je napeti (12V nebo 5V) az po nastartovani, tedy behem chodu motoru. A naopak na kterem napeti po vypnuti motoru klesne na uroven kostry ? Napadlo me, ze by to mohlo byt nekde u alternatoru, ale ani nevim, jestli v aute vubec alternator mam ;-). Kazdopadne potrebuji, aby to bylo spolehlive (napr. aby napeti nekolisalo behem jizdy apod.). Dale by to nemel byt kriticky obvod - nechtel bych do takoveho zasahovat. Diky!
  8. Ahoj, jeste se vracim k tematu... Mam AVU a nekdo tady psal, ze tyto motory maji elektronicky termostat. Dale jsem se docetl, ze pry u techto typu motoru je teplota chladici kapaliny vyssi... Mohl by to jeste nekdo potvrdit ? Je mozne ze ta louze pod autem souvisi s hladinou vody v nadrzce ? V servisu mi totiz prilevali a pokud je tam vice, mohla by se timto zpusobem regulovat. Horni hadice k chladici je horka... Spodni byva zpravidla jen tepla... Ale i ostatni hadice okolo motoru jsou horke. Toto bylo divne i majiteli servisu... Rikal mi at to sleduju a eventualne at prijedu na prohlidku. Diky za pripadny tip...
  9. Ahoj, mam octavii 1.6 75kW, r.v. 2001 a nasledujici problem: Prehriva se mi chladici soustava. Rucka teploty motoru ukazuje cca 90˚, coz je predpokladam v norme. Kdyz ale otevru kapotu a sahnu na trubky tak jsou horke. Kapalina po otevreni vyrovnavaci nadrzky bubla - vari se a kdybych rychle viko nezavrel tak vytece. Dale vidim kazde rano pod autem louzicku pod kolem u ridice (i za nadrkou je neco vytekleho). Dival jsem se dolu jestli tam neni neco praskleho a vypada to, ze tam je nejaky ventilek. Trubky vedouci k chladici jsou po jizde horke - dolni i horni trubka. Nevite nahodou v cem muze byt problem ? Nesetkatli jste se s timto please ?? Mohl by to byt TERMOSTAT ?? Dale jsem si vsiml, ze takova trubicka pod zlabkem pod celnim sklem je asi v pulce obalena chladici kapalinou (maly unik..) Diky za radu a eventualne jestli nevite kde je umisteny TERMOSTAT... nejlepe obrazek... Musim sundat nejaky kryt ??
  10. Ahoj, tak snad uz to muzu napsat... Po uvedenem servisu a mesici jezdeni auticko uz tuto zavadu nehlasi :-) Pricitam to netesnemu sani, mozna skrtici klapkce... Bohuzel se mi objevil dalsi problem a to s prehrivanim chladici soustavy, takze zitra jedu opet do servisu. Kdyby jste nahodou vedeli moznou pricinu, budu vdecny za radu... Diky za pozornost :-)
  11. Dik za namet, prave jsem se vratil ze servisu s tim ze nechavam: 1. vycistit skrtici klapku (prece jenom vidim, ze tady to dela skoro kazdy a asi je to uplny zaklad - pod privodem jsem nahmatal docela nanos nejakeho humusu) 2. pretesnit sani (na motoru je videt prosakly olej a to po celem obvodu motoru) 3. nechavam vymenit cidlo teploty/tlaku oleje (na diagnostice tam byl nejaky problem - pry to neni velka investice) 4. zkontrolovat zadni lambda sondu (majitel servisu mi vsak rekl, ze ta 2. sonda je kontrolni - nevim) Orientacni cena 3K coz mi pripada jako slusne... Cili jeste jim zavolam aby zkusili vymenit rele palivoveho cerpadla... Pak budu reportovat vysledek... Horsi je ze ted asi chvili budu bez auticka :-( Zatim diky
  12. Jo jinak abych reagoval jeste na ty vase odpovedi... Rozhodl jsem se ze se zitra podivam trochu do motoru. Podivam se na tu skrtici klapku, na celkovy stav, jestli nejsou nekde nejake netesnosti. Mrknu na kontakty atd. Zkusim udelat nejakou udrzbu a uvidime. Jinak ovsem vubec nevim, ktera bije a je mi jasne ze to muze byt cokoli. Pokud budu schopen, tak bych mohl koupit a vymenit lambda sondu (to snad zvladnu) a mozna se podivat na ten olejovy senzor. Nevite nahodou jak zjistit objednaci cisla (jedna se o sondu cislo 2 - zadni) a kde by se ten olejovy senzor mohl vyskytovat ? Preferoval bych znackove dily.. Diky
  13. Ahoj, dika za odpovedi.. Podival jsem se jeste do diagnostiky (kterou mi vyjeli v servisu skoda jeste predtim nez k tomu problemu poprve doslo). Zarazeji me tam dve veci. Za prve je problem lambda sondy. Ve skodovce mi sice rekli, ze to nema na provoz auta zadny vliv (pry jen na emise), ale prece jenom si rikam, ze by to mohl byt problem souvisejici s davkovanim paliva. Za druhe je problem snimace teplty/tlaku oleje (viz. prvni strana diagnostiky uplne dole). Je pravda, ze po startu auta obcas poblikava mazani a to jsem nedavno menil olej (neujel jsem od te doby ani 1500 km). Obe dve zavady jsou tzv. sporadicke tak nevim jestli to je dobre nebo spatne. Kazdopadne nevite co ten protokol vsechno rika ? Ja se v nem moc nevyznam... A vubec nemate nekdo zkusenosti s diagnostikou ? Potreboval bych zjistit za provozu auta co nejvice dat. Myslim si, ze by bylo dobre mit nejakou on-line diagnostiku, z ktere by navic bylo videt, ktera zavada je nahlasena jako prvni atp... Pak bych snad mohl vedet, co je pricina a co je sekundarni porucha. Prikladam naskenovane listy z diagnostiky.. Zatim Dikes
  14. Zdravim vsechny, mam docela velky problem. Nedavno jsem v bazaru koupil model 1.6i - Kombi, Ambiente, 2001, AVU. Cca 140 tis. km. Po cca 1 mesici provozu se z niceho nic objevila nasledujici porucha. Nastartuji v pohode ujedu cca 15 km a najednou z niceho nic motor nahle vysazuje, skube a ztraci vykon (z prostoru za volantem se ozyva cvakani nejakeho rele - podle toho poznam, ze se objevil tento problem a dale sviti kontrolka ASR). Pote jiz nedojedu, musim nechat auto chvili stat, pak nastartovat (nekdy to jde nekdy ne) a hodne mu pumpovat benzinu aby vubec alespon trochu jelo (takto jsem schopen maximalne dojet nekam do servisu, na parkoviste apod.). Tento problem me zastihl jiz nekolikrat. Po navsteve servisu se problem docasne ztratil (cca 1 mesic pote jezdilo v pohode) vymenou teplotniho cidla na chladici soustave a vycistenim el. rozvodu (doufal jsem, ze se to tim definitivne vyresilo). Problem se projevuje jakoby motor nasaval nekde vzduch a nebo palivove cerpadlo neprivadelo palivo (ale muze to byt docela neco jineho). Diagnostika pote ukazuje snad vsechny chyby, vcetne chyb na hlavach valcu, vstrikovacich ventilech apod. Navic jiz neukazuje problem cidla (nevim jestli tam ted vubec je :-). Podle servisniho technika se ve vetsine pripadu jedna spise o dusledky nejake 1 priciny. Dale jeste odpocatku ukazuje problem Lambda sonda. Problem se zatim objevil vzdycky pri horkem letnim pocasi (ale pak uz to delalo porad :-( Prosim, nemate nekdo za sebou podobny problem, vubec nevim co s tim, s timhle autem se neda normalne fungovat, pri praci apod. :-( Je mozne ze by to delala Lambda sonda, nejaka netesnost motoru, olejove vany apod. ? Budu vdecny za kazdy namet...
×
×
  • Vytvořit nový...