Přejít na obsah

will83

Uživatel
  • Počet příspěvků

    86
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 420 zobrazení profilu

Oznámení will83

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

13

Popularita

  1. Zdravím, osobně jezdím se "starším" 1.0 TSI 85 kW v OIII, které má zalité kovové (litina?) vložky v hliníkovém bloku. S motorem vůbec nemám problém, výkon je víc než dostačující. Ale nové verzi EVO nějak moc nevěřím, právě kvůli té slaboučké vrstvě tvrdokovu v hliníkovém válci. Matně si vzpomínám, že s něčím podobným měl problémy Mercedes (nebo BMW?) - vrstva praskala. I soudržnost dvou různých materiálů při takovém zatížení, zejména u turbo litru může být problém. Nemá někdo info o testech těchto motorů? Díky.
  2. Jsou to zřejmě emise, objemnější motory splňující nejnovější emisní normy jsou záměrně elektronicky utlumené. Průběh akcelerace, různé prodlevy apod. Sice větší objem, ale vstřik množství paliva v daný moment tak, aby vycházely emise a ne nejvyšší možný výkon, nevím. Např. staré 2.0 TDI 103 kW na mne působilo živěji než nové 110 kW.
  3. Posílám porovnání pružnosti motorizací a hodnocení motoru po 4 letech. Sice v modelu A3, ale měl by to být stejný motor. Zdrojem je Svět motorů. Porovnání hodnot nevyznívá špatně, i když rozsah dobře použitelných otáček je u litru menší.
  4. Připomínám, že dnes vyšel Svět motorů s 11ti stránkovým popisem zkušeností a rozborky po 100 000 km. Až na zakarbonování sacích ventilů (pokles výkonu o cca 6%) téměř bez opotřebení. Odhad životnosti přes 300 tis. km jako normální atmosféry. Byl to motor 1.0 TSI 81 kW v Rapidu.
  5. Pdfko už je tady :-(, vždyť to dneska přišlo do schránek a do obchodů, nechávejte tomu alespoň dva týdny odstup, vždyť chlapi v redakci SM nebudou mít co žrát...…..takový práce s tím, prachy si zaslouží.
  6. JJ chvíli jsem si na to musel zvykat, necpat tam za každou cenu nejvyšší stupeň. Jezdím často stejnou 80 km dlouhou a poměrně členitou trasu. Zkusil jsem variantu s využíváním 6ky na rovinkách (časté řazení) a var. nechat jen 5ku. U druhé varianty vychází o něco málo lepší spotřeba a o dost větší pohodlí, pružnost a plynulost jízdy, navíc je to lepší pro motor, dvouhmotu..... Bavíme se o běžných okreskových rychlostech 80-110 km/h.
  7. Po 20000 km s tím jezdím bez soustředění se na spotřebu za nějakých 5,5 l. Když má člověk lehkou nohu, jde to o litr míň, ale je to nuda a spíš podtáčení.
  8. will83

    Zástěrky

    Tak já dávám kompromis a sice jen dopředu. Máme tu asi 15 km úsek silnice I. třídy, kde se sype inert a pokud můžu porovnat, jiná auta zde bez předních zástěrek, mají po pár zimách počátek prahu za předním kolem bez laku a ty starší i rezavý. Vzadu to neřeším, tam je plast. Pokud jedete kolem 90 km/h na inertu, dost to auto trpí.
  9. Po cca 20000 km: - nejčastěji využívám otáčky 2100 - 3500 - 6. st. používám jen na dálnicích, rychlostních komunikacích (na okreskách I. třídy jen při řídkém provozu) - pokud řadím 6. st. musím jet alespoň 110 km/h - pokud se jede v klidu do 110 km/h motor se cítí lépe na 5. st. a spotřeba je stejná jako na 6. st. (dlouhodobě mám 5,6) - pod 2100 ot./min motor nedusím, duní a nemá kW ani Nm (při koupi mě prodejce upozorňoval, ať motor zbytečně nepodtáčím) - na ukazatel řazení a sbírání zelených lístečků kašlu, řídím se sluchem a pocitem
  10. Zdravím všechny, mám dotaz, mám OIII (níže uvedenou) model 2017 po FL. V autě mám rádio Swing - nový model s velkým barevným displejem. Dokupoval jsem komfortní volání. Ale na Smartlink jsem nějak zapomněl. Na rádiu mám tlačítko APP/o)), ale když ho stisknu, objeví se hláška abych se obrátil na svého prodejce. Existuje nějaká cesta, jak tuto funkci aktivovat? Našel jsem jen tohle: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/Vnitrni-vybava/smartgate-octavia-iii-5e0063218x/118/6/24/43/1001 Ale nějak mi tam nesedí ty roky aut, do kterých to jde použít a také je u toho HW k zabudování. Podobná dotaz je zde, ale odpověď jsem nenašel: Není ta aktivace jen otázkou softwaru a kabelu, a umí to někdo? Děkuji mnohokrát za odpověď.
  11. Cesta ze severu Itálie přes Švýcarsko, Rakousko a Německo 2 dospělí + 2 děti + zavazadla - Ø 99 km/h, 5,3 l/100 km, totéž změřeno i dotankováním. Motor najeto 9000 km. Nejčastěji 140 km/h tacho.
  12. 18lubi81 : Díky za vyčerpávající podklady.
  13. will83

    Komplet brzdy

    Zdravím, problém s vibracemi od přední nápravy u mne po osmi letech vyřešen. Příčina byla v přidřeném kloubu pravé poloosy (strana u převodovky). Kloub byl vadný již z výroby. Auto vibrovalo nejdříve mírně při brždění a později více a i když se nebrzdilo. Závadu jsem řešil opakovanými výměnami kotoučů, výměnou náboje+ložiska a silentbloků ramen. Po výměně kotoučů i silentbloků se situace vždy zlepšila, ale jen na chvíli. Vysvětluju si to tak, že vadná poloosa postupně komponenty nápravy jízdou namáhala. Mimochodem, zadní silentbloky doporučuju plné a tvrdší z Audi TT - auto sice trochu ztvrdne, ale přední náprava není tolik poddajná nerovnostem na vozovce, auto je stabilnější při brždění a náprava dokáže potlačovat různé vibrace lépe. Originální silentbloky jsou z gumového bláta a ještě s otvory.
  14. Jojo91: Zdravim, razeni mám stejne jako Zdenek tiche, bez pazvuku. Snad to bude prkotina.
×
×
  • Vytvořit nový...