Zapalovací modul také vyměněn i řídící jednotka naštěstí mám dobrého kamaráda ve škodě auto takže poradí pomůže přinese z práce ale stejně nic. V nějakém škodováckém systému se jim objevila stejná závada ale ta byla vyřešena výměnou toho cvakajícího ventilu. U mě nic
Mě to dělá taky a hlavně když je velké teplo tak i po zastavení cca 20 min nestartuje . Proházel jsem kde co z tátové 1.6 a pořád nic už jsem to docela vzdal. Půjčil jsem si čerpadlo škrt klapku svíce filtr nový ale bez zlepšení. Mě se stále ukazuje hláška chyba hlavní relé motoru i to jsem koupil hláška po smazání za pár hodin naskočí opět.
Já ho jakoby vylomil do strany a ono vyskočilo. Pak jsem sundal tu segrovku převlíkl přes tu kuličku zrcátko nacvakl zpět a opatrně šroubovákem navlíkl ségrovku zpět do zrcátka
Pánové také přihodím něco k diskuzi. Jsem vyučenej jako letecký mechanik na Aeru Vodochody dělal jsem u řemesla asi jen 3 roky a pokud to co se dělalo na Vodolce se běžně dělá i u cestovních letadel tak pak se není čemu divit. Na každou hovadinu norma pokud trubička nesedí tak zpět na toho kdo to vyraběl ten vzal ohnul přes koleno a šlo to do mašiny. A spousta dalších věcí. To jen tak na okraj
Také bych řekl že těsnění mě to dělalo taky nekouřila ale když jsem stál na volnoběh a auto se ohřálo pak začlo kouřit nejdřív bíle pak i černě udělal jsem těsnění a vše v pohodě
Čau Davide nedělal ti to nějakej týpek z Kladna? Takhle dopad můj kamarád přesně na Kladně nějakej člověk cana snad jen 4 tis a presně to a samy ale peníze vrátil a vše dal do původního stavu. Dnes už auto jezdí normálně
Také bych byl rád kdyby už někdo něco vyřešil já už jsem z toho unavanej a také už to stálo docela dost kaček a nic. Prostě stále v teple nestartuje jedině s plynem. Dost lidí mi říkalo o těsnění pod sáním, že se odfoukne tak jsem vyměnil a nic nestartuje
Jako první bych vyřešil tu spojku opravdu to může být tím že nedochází k hladkému přenosu sil. To že jde ztuha a skřípe bude tím že ložisko vydřelo ten měsíček přítlačáku což je u feldy uplně normální. A brzdy bych si nechal určitě zkontrolovat desky kotouče jsou docela za hubičku
Ano ano přesně jak říká Ekkar_z_Bastlírny tak bych to viděl. I když ja měl opačný problém neuchladil jsem ji na místě ale za jízdy Ok. Voda mizela pomalu malinká dírka v těsnění a jelikož jsem neměl čas voda tekla ke šroubu a ten pak nešel povolit. pak jsem ho udolal i se závitem z bloku takže bych doporučoval řešit opravdu rychle