Ahoj,
tak jsme v pondělí "skoro" dojezdili.... v pátek nám po ráno při vlhkém počasí začal pískat řemen pro dobíjení alternátoru... typický zvuk, který každý zná a většina lidí mu nevěnuje pozornost.... to se sklidní až se zahřeje, to chce jen promáznout, nic se nemůže stát.... omyl.... bohužel jsme neveděli že u 6-ti válce to je jinak.... v pondělí ráno jsme dojezdili... seklo se to , mrkla na nás kontrolka do servisu dobíjení a do servisu už jsme dojeli na baterku.... Dle technika jsem měli štěstí v neštěstí... řemen se nám roztrhal a někam namotal... jak nám bylo řečeno, u 6-ti válce to znamená někam do rozvodů či motoru.. supr... už druhej den ho mají v servisu, včera jsme se na něj byli podívat... na zemi ležel řemen na 3 kusy, potrhanej, popraskanej rozškvařenej a na stole několik rozflákaných a uškvařených dílů... oprava... 14 tis jen za díly bez práce...naštěstí to nechytlo nic na motoru a na rozvodech, které jsme nechali měnit před rokem za 25tis!... Takže tolik zkázy po maximálně 50km od prvního písknutí řemene... rada pro Vás kdo má 6-ti válec.. první písknutí a okamžitě do servisu.