Jump to content

lubomir-14

Uživatel
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

lubomir-14 last won the day on October 14 2011

lubomir-14 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

2 Followers

About lubomir-14

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

561 profile views
  1. Zdravím, tak dnes jsem už vůbec nenastartoval. Začal jsem startovat a napsalo mi to , abych nastartoval klíčkem !! Včera auto při předjíždění hrozně cuklo , ale potom až do dnes nic , nemáte někdo podobnou zkušenost .
  2. Zdravím , mám úplně stejný problém, řešil jsi to již se servisem , mám i stejný motor , vyměněny zadní tlumiče i termostat ...tak bych rád i ten předek..
  3. tak to doufám, že né , už to kontrovali dvakrát... a v sekci O II je toho tam spousta ...
  4. Zdravím, mám pocit , že mi při jízdě pociťuji rázy do volantu , někdy při rozjezdu , někdy v zatáčkách , někdy při přejezdu nerovnosti , nevíte někdo , čím to může být ?? V autorizovaném servisu nic nepociťovali , jenom abych jim , při reklamaci mohl poradit .Podobné problémy měla O II , jak jsem se dočetl , mohlo by to být podobné ? Děkuji L.Š.
  5. Zdravím ,měl bych dotaz , kdo dělal zapojení , případně kdo zapojí ...Jediný kdo tady asi dělal , bohužel neodpovídá na zprávy ....a požádal bych reagovat jenom ty , kteří o tom opravdu něco vědí....děkuji L.
  6. Zdravím, mám dotaz , zda přední nárazník III RS má stejný konektor jako obyčejný nárazník , a u zadního III RS se řeší výfuk jak ? Díky L.
  7. Já jsem úplně klidný....o chytrosti to tu snad není.....to myslím ,ani ty neposoudíš... obrázek super , ale na O III k ničemu ..
  8. Když Tě tak hrozně zajímá důvod , je to změna barvy .... A na dvojkové Octavii přece každý ví ,že se daly vyměnit z venku .... takže jestli si do teď jezdil felicii tak to chápu. Jinak jsem se bál toho , že je to jenom zevnitř ...
  9. Zdravím , chtěl bych se zeptat , jak se vyměňují podélné střešní nosiče. Děkuji
  10. Dobrý den , mám dotaz ,jak a kde vezmu loga stanic do BOLERA , dík\ L.
  11. Či chcem mať pravdu ? Nuž pravdu mam - v práci ktorú robím ide racionalita ruka v ruke s matematikou. Racionalita + matematika výhodnosti tdi oproti tsi je hádam aj školákovi jasná ( neplatí pri motoroch PPD tam sa ekonomika prevádzky vytráca chybnými vstrekovačmi turbom + tých porúch by majitelia vedeli vymenúvavať do rána . Ak sa človek rozhoduje výhradne srdcom nech si kúpi hoc aj 15 ročnú S6 s 4.2 za pár tisíc eur. Ak má čo i len základné vzdelanie z matematiky a trošku sa rozumie v reči číslach musí zvažovať aj druhú alternatívu. Mám najazdené neaké tie km v oboch motoroch a ak ma niekto presviedča že s tsi jazdí za 7 - dynamicky - presadol buď to s traktora a či kolobežky a teraz sa mu každá rýchlosť zdá závratná . Videom som chcel poukázať že poruchy tsi a tdi ( tých CR ) sú na podobnej úrovni - obe majú turba čiže očakávať od oboch výdrž 700 000 bez poruchy je non- sens. A ak niekto nechápe základnú matematiku jednoduché plus mínus , krát a delenie s poľutovaním ho možem len vrátiť speť do ZŠ doučiť sa to. Nech zadávateľ témy zoberie tsi tdi podľa svojej chuti. Ak chce ušetriť tdi ak mu vadí rachot tsi ale ak lubomir-14 nerozumie jednoduchým číslam a a uprednosťnuje dojmy pred pojmami - musím na to reagovať - snažím sa len suplovať jeho učiteľa matematiky na ZŠ. Jenom ubožák tohle může napsat......úplný bludy a ještě tady někoho napadej zoufalý a hodně..
  12. Martine, ty chceš prostě dokázat "svou" pravdu :-) to video je hezké, ale co s tím? Každý má tu svou, jednu jedinou :-) Já jsem fakt neobjektivní -naftu nerad, ale kdoví, co bude za rok, třeba nebudu mít na benzín :-) a nerozčiluj se, nemá to smysl. Musím říct, že Tvé počítání je "nějaké divné" ale nechci dále přilívat olej do ohně. Mějte se hezky, chlapi. Ahoj, děkuji za Tvůj komentář.........píšeš přesně tak , jak to vidím já ........L.Š.
  13. Keď už reaguješ na príspevok skús ho necitovať celý . Ak by sme to tak všetci robili na 50 strane by bolo 4 strán citácii a pod tým jedna - bezpredmetná veta. Za seba a ostatných čitateľov ti z lásky ďakujeme. AMEN Ta citace je jenom na příspěvek na který reaguji.......a jsem moc rád za názor takového " odborníka " jako si Ty .........naprosto zkreslené výpočty a celkově neobjektivní hodnocení, a ještě mě zde na něco upozornuj ......
  14. Ano neuveríš ale šiel , a ak maš pocit že to tak nie tak po 1.skus si tú istú jazdu 2.0 tdi cr a 2.0 tsi ( to že s tsi dokážeš mať mimomesto 7 neznamená že máš priemer mix 7 a ak áno zbytočná kúpa 200 koňového auta ) po 2. pri následnom predaji auta sám uvidíš aký bude záujem o 2.0 tsi a po 3. Áno je to o prioritách niekto nemusí naftu iný benzín - ale tak ako nikdy nafta nebude znieť ako benzín a nebude sa točiť k 7 tis tak nikdy benzín nevyhraje v otázkach ekonomiky. Pre niekoho možno 100 tis KČ nič neznamená pre mňa áno ( 3 dovolenky zadarmo ) Pořád to samé do kola........nemá cenu se s Tebou dohadovat....
  15. Tak asi mame inu predstavu o slove jemne dynamická jazda Treba si skúsiť " testovaciu jazdu " za sebou tsi a tdi a okrem extrémov ( aj s tsi sa dá isť za 5 kdežto s 2.0 tdi cr sa pod 4 ísť nedá a naopak s tsi som viem ísť aj za 16 na trase 25 km a tá istá trasa s tdi max 12 ) je stále rozdiel plus minus 2 litre. Takže pre matematikov benzín 9x 1,5 eura je 13,5 eura / 100 km nafta 6,5x 1,4 eura je 9,1 eura / 100 km To sú 4 eura na 100 km - 4000 eur na 100 000 km - filter pevných častíc sa do 100 tis u CR nemení turbo ti može odýsť aj na jednom aj na druhom atď. Ďalšia vec je že rozdiel v nadobudacej cene je prinízky a treba sa skúsiť opýtať predajcov v autobazáre ako im idú na odbyt 3,4 ročné tsi a 3,4 ročné tdi. Prirodzene benzín je benzín má to o trochu lepšiu dynamiku , nechrochtá , má lepší zvuk. Ale aký koľvek pohľad do ekonomiky prevádzky prehráva ( spotreba , následný predaj a i ) A k tomu čo vydrží CR je na trhu už neaký ten 5 rok + bežne firemné autá maju na ňom nalietané 200 tis +. Pravdepodobne sa 500 tis bez problémov ako staré tdi nedožije ale myslim si že problémi starých PPD sú už dávno preč. A to čo píšu odborné časopisy je pekné - aj teoria je pekná najma keď servis + naklady + benzín neplatia ony. Všetci vieme že najlepšie by bolo jazdiť v 1 tonovom aute so silou 300 koní 8 valcami zadným pohonom - aby sme si užili radosť s jazdy. A potom do reality a ten či onen redaktor toho či onoho časopisu , webu a i potom čo dopíše článok sadá do svojho súkromného auta ktoré ma na zadku napísané tdi. Prečo ? Pretože radšej za usporené peniaze pojde na dovolenku. Ty jsi někdy jel s oběma auty ?? Ale tady čtu co píšeš , nemá cenu to rozebírat.......
×
×
  • Create New...