Přejít na obsah

Lumek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Lumek

  • Narozeniny 18.2.1982

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení Lumek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj, pokud se ti po 7000 km zvlnily kotouče, tak bych tipl , že jezdíš jak prase :-D (nic ve zlým) ,taky mám FRS a toto se mi zatím nepovedlo. Jak tady víš někdo psal, že je máš jít reklamovat,tak to je podle mě nesmysl,spíš bych se zamyslel nad stylem jízdy. Kotouče se dají doporučit cokoliv vrtaného nebo drážkovaného jak Brembo tak Zimmerman hlavně pokud je cena kolem 1500,- tak to nebude žádná hitparáda. S cenou kolem 2500,- 3000,- za kotouč (mám doma vrtaný Zimmermann asi za 2900,-/ks) by to měl být nějaký zlatý střed. Desky doporučuju FERODO DS Performance (mám namontovaný a zatím i s neorigo kotoučem FEBI brzdí hodně dobře).
  2. Na válcích ABS odzkoušet nejde. Pokud se ale nepletu bude k té nápravě potřeba jestě nové lanovody ruční brzdy,ale to je asi známo.
  3. Četl jsem to tu celé a viděl jsem,že zatím se všichni perou s tím, že při výměně pouzder většinou vytahují držák a pouzdro lisují ve svěráku a pak do něj třeba pomocí svěrek lisují i rameno. protože se mu tam na autě vůbec nechce-do Cupra bloku od Saetu to nehrozí vůbec. Koukněte na to jak to řeším já : Vyřezaný závit je M12 (není potřeba nijak předvrtávat-jan vyřezat závit), přes podložku stačí našroubotat šroub M12*asi70mm a šroubovat. Šroub vtáhne rameno do pouzdra úplně hladce. Potom je potřeba šroub vyšroubovat asi 30mm(víc nejde-málo místa) a uřezat ho flexou nebo pilkou na železo, sundat podložku a kombinačkama vyšroubovat zbytek závitu uřezaného šroubu. A je hotovo. :-)
  4. Ty pouzdra od Powerflexu nekupuj !!! Jsou k ničemu. Mám je doma a nejsou to celé pouzdra,ale jen vložky do stávajících origo pouzder. Taky jsem za ně dal 1200,- ale za 1 kus ! Na autě to není poznat a 2500,- v tahu. Navíc to do stávajícího pouzdra nedostaneš a budeš muset dát pouzdro nové (opět origo protože se to strká do mezer v pouzdru-škoda že to nemám vyfocený) nebo aspoň vytáhnout rameno, protože se tam tomu vůbec nechce.
  5. Každý diesel se musí rozjet bez plynu. Nepočítám motory co už jsou po smrti.
  6. Laserovou geometrií to bylo měřeno 3x. Dnes je auto na rozvodech a opět na geometrii ve škodovce tak uvidím odpoledne.
  7. Mě se taky sjíždí na př.nápravě Fabia RS) gumy zevnitř,ato docela dost (silentbloky už mám ze seatu asi rok). Geometrie dělaná za 3 roky asi 5-6x + kontrola ve škoda servise a nic nenalezeno.
×
×
  • Vytvořit nový...