Přejít na obsah

Morboj

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

514 zobrazení profilu

Oznámení Morboj

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. O kulanci servis žádá, ale nerozhoduje. Mě rovnou řekli, že to nejspíš neklapne, ale že to alespoň zkusí. Před opravou mi jiný technik řekl, že snad alespoň materiál zaplatí. Údajně se se mnou nebude nikdo bavit. Jezdil jsem s tím i po záruce do škodovky, dodržoval jsem intervaly, dával jsem tam výhradně jejich předraženej olej. Opravdu by mě zajímalo, jak se součástka, která by tam měla vydržet "navěky" nebo alespoň "dlouho" může pohnojit po 100 000 a způsobit další škody za desítky tisíc. Tohle přece není běžné opotřebení. Podle mého názoru to je konstrukční chyba a měla proběhnout "svolávací akce". Nebo by si obhájili, že těch poruch není zas až takové množství ? Kolik jich vlastně je ? Pokud servis s kulancí neuspěje, budu to řešit sám. Podle článku v auto.cz z r. 2012 VW kulance rozšířil na 200 000 tisíc a 6 let - nevíte o tom něco ? Neví někdo jaký je přístup k zákazníkům v Německu ?
  2. Díky všem za reakce. Po "zatlačení" na technika a vyslovení slova "kulance" to možná bude jenom ta práce.... Smutné je, že jsem měl prodlouženou záruku do 60 000 a motor už jevil na forech velmi dobře popsané symptomy při najetí kolem 30 000. Nechci povrchně soudit z balastu na internetu, ale podle mého skromného laického názoru se jedná o konstrukční chybu. Opravdu by mě moc zajímal názor erudovaného právníka.
  3. Zdravím tohle forum, čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik.
  4. Mám najeto 50 000, pocukávání při rozjezdu jsem řešil zkoušením nejrůznějších benzínů a motor prakticky necukal s obyčejným naturalem na shellce. Bohužel se opět objevilo při používání tohoto nového benzínu. Někdy se ale zdá, že za to trapný pocukávání může i počasí ?! Vysrážená voda někde v trubkách nebo tak něco ?
  5. Díky za zajímavé odpovědi ohledně čipování, ale ruku na srdce - kdo z vás do toho před ukončením záruky půjde?! Najde se tady vůbec někdo, kdo s tím má zkušenost? Dnes jsem se při servisní prohlídce v jedné relativně velké pobočce ptal servisáka a ten se na mě tvářil poněkud prapodivně a že to ještě neviděl a proč taky, jede to přece pěkně...Mimochodem opravdu by mě zajímalo jak z toho firma sportmotor dostane 120kw, to jako jenom softwarem? Stejně to ale láká...Měla být 1.8 TSI
  6. Taky si dovolím krátké ohlédnutí po roce užívání 1.4 TSI v OII facelift - jeden jediný problém s motorem je popisované cukání prvních 100 metrů na 2 i 3 při určité venkovní teplotě. Uklidnilo mě, že o tom tady píše spousta lidí, tak to asi bude "normální". A taky jsem se chtěl zeptat jesltli už má někdo nějakou zkušenost s chipnutím tohoto motoru ( sorry jeslti se to rezebírá někde jinde ), na "bezpečné" předjíždění do kopce po okreskách tenhle motor stačí jenom tak akorát
  7. Po přechodu z Renaultu je řazení v OII naprostá paráda...kéž by se nikdy nevyběhalo
  8. Sledování spotřeby u novýho auta je v celku přirozená věc,člověk se potřebuje ujistit, že koupil to, co chtěl. Ono to každýho stejně brzo přejde...co se týče toho sledování maxíka tak máš pravdu, jednou jsem takhle sledoval a málem to nedopadlo dobře...
  9. Pravda, nejvyšší čas přestat sledovat spotřebu a zvuky. A začít s novým autem normálně jezdit
  10. Na tom něco je...jak ted furt sleduju spotrebu- doufám, že mě to brzo omrzí nebo to nedopadne dobře tak je pravda, ze pokud ty otacky clovek trochu neudrzuje, tak případné sešlápnutí něco stojí. ( na druhou stranu, asi tak stejně jako tento motor ve vyšších otáčkách ) Nemyslím si , že tento motor je "vysokootáčkovej" a že se mu líp "daří" ve vyšších otáčkách. Nechci pitvat kraviny, navíc rozhodně nejsem odborník, ale tento motor má v podstatě stejný chrakteristiky jako diesel. V tom článku v angličtině, co je tady k dispozici se to nakonec i píše.Říct, že je to "diesel na benzín" je asi kravina, ale díky podobné křivce má podle mě i tu relativně nízkou spotřebu. Taky ostatní motory mají s automatem většinou spotřebu vyšší, ale konkrétně u těchto včetně 1.8 TSI je nižší...Takže se zdá, že poučit se z automatovýho řazení není až taková blbost.
  11. Známej čeká na golfa 1.4 TSI 90kw už tři měsíce a nedávno mu řekli, že to ještě další tři měsíce potrvá a možná bude i dražší
  12. Když je takto nastavenej automat, tak nevidím důvod proč by se podobně s motorem nemhohlo jezdit manuálem. Ledaže by mi odborník vysvětlil, že to je trochu jinak .To se jako zadře a odejde dřív? Není to přesně naopak? Zkoušel jsme ho trápit do kopce na 4 v nízkých otáčkách a žádný nepatřičný zvuky jsem neslyšel. Tenhle motor je přece zpřevodovanej podobně jako diesel.
  13. Ještě tak tušit co je to blow of ventil Kmarád dělá pro škodovku boční crash testy, slíbil, že se zeptá "motorářů", jestli neexistuje v češtině i nějaká "populární verze" manuálu k 1.4 TSI pro technicky méně zdatné. Už mě ale zajímá jenom pár věcí ze zvědavostii - je jasný, že tohle už velkej praktickej význam nemá 1/ kdy to turbo začíná pracovat a kdy končí 2/ kdy řadit ( někde jsem četl- možná tady... ), že automat řadí už kolem 2000 otáček a má nižší spotřebu 3/ do kolika tisíc otáček to má smysl točit - ten konec křivky mi není moc jasnej
  14. Taky můžu potvrdit, je to skutečně "tichošlápek", trochu pak chybí zvuková zpětná kontrola, ale to je asi jen o zvyku. Porovnat s 1.6 MPI můžu, zkoušel jsme kamarádovu - je to prostě o něco živější, co se týče otáček - dieslu svým způsobem podobný motor, samozřejmě krom zvuku a dalších věcí. Bohužel se mi ještě nepodäřilo identifikovat ten popisovaný zvuk turba, možná jsme hluchej, jediný co je téměř pořád slyšet jsou pneu Bridgestone 16.
  15. Tak to jsi me uklidnil, stejne ale po ostřejší jízdě chvíly počkám než motor vypnu Nejsem sice fanda do aut, zajímám se o ně cca tři měsíce, ale docela by mě zajímalo jestli by se nedal někde sehnat soubornej clanek o funkci 1.4 TSI v cestine. Ne že bych neuměl amglicky,ale překládat po večerech dostupný ( všeho všudy dva ) mě nebaví. Kdybyste na něco narazili, tak bych byl vděčnej.
×
×
  • Vytvořit nový...