Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Tonda-B

Uživatel
  • Počet příspěvků

    737
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

21 Výborná

1 Sledující

O uživateli Tonda-B

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Tonda-B

    Zvýšení výkonu / chiptuning motoru 2.0 TDI 110kW

    Tak to nejsi sám. Vyčítali i jiní. Pokud máš ve 130 na otáčkoměru 2600 otáček, patříš mezi ty, kteří dosáhli prodloužení zbytečně krátkých převodů až v září 2015. A do té doby kupovali radši s manuálem, který měl delší převody už od začátku.
  2. Tonda-B

    Zvýšení výkonu / chiptuning motoru 2.0 TDI 110kW

    Tak si kromě ceny benzínu (cca o Kč 0,85,- za litr dražší než nafta a někde dokonce za stejné peníze) spočti i placení v servisu. Třeba 4x Kč 8.000,- za repasi vstřiků, když nový benzínový je za 2.000,- a moc často neodchází. Nebo co stojí EGR, když na benzínu nebude. Myslím, že co ušetříš u pumpy, to v servisu doplatíš a ještě připlatíš...
  3. Tonda-B

    Zvýšení výkonu / chiptuning motoru 2.0 TDI 110kW

    A proč tedy TDI? Benzín bude výkonnější i bez chipu.
  4. Tonda-B

    Zvýšení výkonu / chiptuning motoru 2.0 TDI 110kW

    Tak to je jen dočasné. Jakmile si to vyzkoušíš a vrátíš se k normálnímu způsobu jízdy, vrátí se k normálu i spotřeba.
  5. Tonda-B

    1.8 TSI (118 kW)

    No vidíš. Vypadá to, že když do motoru naliješ olej, tak že budeš mít tlak oleje zpátky....
  6. Tonda-B

    1.8 TSI (118 kW)

    Já si myslím, že je to čidlo, které snímá jak hladinu, tak teplotu motorového oleje ve vaně. Asi záleží na výbavě, kódování a na tom, co si k zobrazení na displeji zatrhneš. Pokud je tam zkrat, nebo odpojený konektor, měla by ti to diagnostika říct. Pokud se karbonem a studenými kaly ucpou ty otvůrky čidla, nemusí to diagnostika poznat.
  7. Tonda-B

    1.8 TSI (118 kW)

    Ve vaně: https://www.autokelly.cz/Product/HE-6PR008079-071/8519085/39849642;39850140;7;14796;148785;34989189;34893678;32663695
  8. Tonda-B

    1.8 TSI (118 kW)

    Ta dřívější chyba může být vadným snímačem polohy vačkového hřídele, ale taky vytaženým rozvodovým řetězem, kdy nesedí synchronizace mezi snímačem polohy kliky a vačky. Ta pozdější může být vadným snímačem tlaku oleje, do kterého se dostává olej (a působí tam jako izolant, takže vyvolává alarm) nebo opravdu nízkým tlakem oleje.
  9. Tonda-B

    Výměna oleje a olejového filtru

    Olej odpovídá normě 505.00, takže vhodný je. Doporučím ti hlavně nepřekračovat 15 000 km mezi výměnami (ideálně 10 000 km) a v žádném případě nepoužívat olej specifikace 507.00. Vzhledem k negativní reakci kolegy nezbývá než věc detailněji vysvětlit. 1) Ještě nikdo neublížil žádnému motoru používáním 10ti nebo 15ti tisícových intervalů výměny oleje. Naopak to ale neplatí - studené kaly, oxidace ve styku se vzduchem a stále větší množství karbonu (který můžeme považovat za jakousi velmi jemnou brusnou pastu) snižují s uplynulým časem a najetými kilometry mazací schopnost oleje. 2) Oleje specifikace 507.00 jsou určeny pro naftové motory s filtry pevných částic. Protože přísady, které zlepšují mazací schopnost oleje, tvoří velmi mnoho pevných částic, obsahují jich tyto oleje minimum. Jinak řečeno - příliš dobře nemažou. To u těch motorů nevadí, protože jsou na to konstrukčně uzpůsobené - mají ve styku s vačkovými hřídeli vahadla s rolnami, kde je minimální tření. Motory s rotačními čerpadly (1,9 TDI 66 nebo 81kW) ovšem nemají vahadla. Vačky vačkového hřídele působí přímo na hydrozdvihátka ventilů, která při použití nevhodného nebo časem a kilometry degradovaného oleje probrousí. Ventil tak hydro bez tlaku začne otvírat prudkými nárazy, které časem ventil vystřelí do motoru. Než ho majitel stačí vypnout je plný šrotu. Když to shrnu - olej novější specifikace 507.00 je sice novější a možná i dražší, ale pro starší motory této konstrukce je zcela nevhodný.
  10. Tonda-B

    Cukání motoru 1.4 MPI

    V té době byl problém s daty v ŘJ motoru. Obvykle auto fungovalo s obrovskou prodlevou na pohyby plynového pedálu. Takže při rozjezdu přidáváš plyn a nic se neděje, ale protože současně pouštíš spojku, motor buď zhasne, nebo zase spojku zmáčkneš, ale protože motor konečně zareaguje, začne řvát ve vysokých otáčkách. Po přeflashování se obvykle situace zlepšila. Zkus autorizovaný servis Škoda. Měli by mít opravenou verzi dat k dispozici.
  11. Tonda-B

    Životnost motoru 1.8T

    https://www.autoscout24.cz/nabidky/skoda-octavia-1-8-t-combi-rs-benzin-stribrna-7827f87e-ba9f-9d38-e053-e350040a60d0?cldtidx=3
  12. Tonda-B

    Po vymene pruzin velmi tvrde perovanie

    To nevím. Ale myslím si, že podvozek pro špatné cesty má jiné přední tlumiče. A na nich jen spodní misky pro péra navařené na tlumič o 1,5 cm výš.
  13. Tonda-B

    Hluk od rozvodů po startování v kopci/náklonu

    Tak si naplánuj výměnu rozvodů a budeš mít klid.
  14. Tonda-B

    Po vymene pruzin velmi tvrde perovanie

    Myslím, že je to v těch podložkách. Když tam jsou tak zvýšíš předpětí pružiny. Ta potom reaguje jen na větší sílu, než jaké předpětí jsi nastavil podložkami, takže drobné nerovnosti nefiltruje.
  15. Tonda-B

    Je možné použít motor 1,2 CGPA namísto AZQ?

    Takhle to ale není myšleno. Mně nejde o to za každou cenu dostat do Fabie motor, který tam nepatří. Je to jinak - jak použít motor v dobrém stavu se známou historií místo vadného - i když tam nepatří. Koupit s motorem můžu zatím cokoliv, ale nevím co chtít.
×