Zdar chlapi, ja mam podobny problem. Mam 1,2 47kw 2003 a pred dvoma dnami bolo vsetko vporiadku. Rano som isiel do prace a uz som nenastartoval vobec. Starterom ani neotocilo, vsetky kontrolky vporiadku, central otvoril dvere. Bolo jasne, ze je bateria vybita. Nastartovat auto islo cez kable vpohode. Tak som potom vybral bateriu a dal nabijat. Nabijala sa 5 hodin. Nahodil som ju a znova neotocilo. Takze bateria je uplne znicena, uz ani central nesiel. Bola tam este origo od vyroby auta...takze vydrzala 7 rokov....slusne nie? Kupil som novu Vartu black ale len 56Ah, origo bola 60Ah...to nie je az taky problem nie, ked je slabsia? Startovanie na prvy krat. Tak som bol spokojny. Rano idem do prace a zase nic...no teraz aspon obcas potocilo a na 4 krat chytilo. Z prace akosi to slo, ale zvuk sa mi nelubil. Ta chyba sa stala zo dna na den Dnes som to napichol na VAG a pise:
17925 - hlavni rele ( J271 ) El. zavada v obvodu
P1517 - 35 - 10 --- sporadicky
Je mozne, ze ak sa poskodilo rele, tak sa poskodila aj bateria? Alebo sa poskodilo rele a poskodila sa aj bateria? Co napaja to rele vsetko?
Ak mate dake rady...prosim piste....