Jump to content

KarelM

Uživatel
  • Content Count

    537
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

90 Excellent

About KarelM

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,183 profile views
  1. Mě kdysi pomohlo čekat, další verze VCDS již potřebné soubory pro novou jednotku obsahovala.
  2. Na S3 mi to taky nefunguje...
  3. I nové se mohou zdeformovat, kotouče mají při brzdění vysokou teplotu, pak stačí najet do pořádné velké kaluže a problém je na světě. Pokud se to přenáší do volantu, mělo by to být s velkou pravděpodobností od brzd.
  4. Deformace kotoučů předních brzd, stává se to, měl jsem totéž, po výměně kotoučů a destiček vše OK.
  5. Pokud myslíš ten zvuk cca v půlsekundových intervalech, tak ten se kryje s jednou otočkou rozvodového řemene. Nedrhne náhodou o kryt? A ještě poznámka: Mě kdysi měnili na OII kladky a řemen a i po výměně to mělo stejný periodický zvuk, po čase to přestalo.
  6. Rozvodový řemen, frekvence tomu napovídá.
  7. Já jsem nekodoval nic a jízdní režim si to pamatuje.
  8. Spotřeba může klesnout, ale jednoznačně to můžeš posoudit až dlouhodobě a raději ne podle PP.
  9. Podle jeho reakcí zde na foru to tak mnohým nepřipadá (jsem zvědav jestli od něho chytnu další mínus 😊). Ale třeba se pletu.
  10. Pokud myslíš "řasy" u denního svícení, vyzkoušej toto: 09 - Centr. electr. 16- Login: 31347 10 -Adaptace: (8)Leuchte17TFL R BLK ......... C17, not active→Daytime running lights (Tagfahrlicht) (10)Leuchte17TFL R BLK ......... CD17 0→100 % (8)Leuchte16BLK SLB ......... C16, not active→ Daytime running lights (Tagfahrlicht) (10)Leuchte16BLK SLB......... CD16 0→100%
  11. KarelM

    S3 odlehčení

    jsi zkrátka šikula 😂
  12. Záleží na tom, jestli to chceš trvale nebo jen při daném zamknutí. Už to bylo tady rozebíráno. Stačí hledat.
  13. téměř na všechny otázky najdete odpověď v sekci "Motor 2.0 TDI / Filter pevnych castic"
  14. Pokud myslíš žaluzie, tak to je v 01-Motor.
×
×
  • Create New...