Přejít na obsah

esorimmer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení esorimmer

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím,nevíte někdo kolik otáček točí 1,0TSI 70kw,na pětku,při rychlosti 120km/h?Měl jsem na projetí pouze 1,0TSI 81kw,ten točí na šestku při 120km/h necelé 2000ot./min.Jinak pocit z motoru vynikající.Pouze při rozjezdu poznáte tříválec,pak jede krásně.Měl jsem 1,2TSI 66kw,ale 1,0 TSI je určitě lepší.Uvidíme,co vydrží.
  2. Ať tam dáš jakou koliv rychlost,pořád překáží,nejmíˇn překáží snad 5.
  3. Už jsem to vyřešil,je potřeba odbrousit aku vrtačkou s kamenem,část výlisku na šroubu,který má účel podložky,cca20% obvodu,aby šel protáhnout pod kulisou.Jinak k vůli startéru sundat spodní kryt motoru,horní kryt,vyndat baterii,rozebrat a vyndat kaslík na baterii,který se mimochodem skládá z pěti dílů............,tady se škodovkáři překonaly.
  4. Můžete mi prosím poradit,jak mám vymontovat startér z 1.2HTP,když hlavní šroub ,horní nejde vytáhnout,protože je asi 20 cm dlouhý?Jde vystrčit tak na polovinu a pak hlava šroubu narazí na kulisu řazení?To se asi ve škodovce dalo pár chytrých hlav dohromady.........Díky za odpověď.
  5. Poradte mi prosím,kde najdu teplotní čidlo na fabii 1.2.HTP 40KW,zase to blbě startuje,klepese jako mrcha a zap.cívky jsou OK.Díky
  6. Zdar,když je motor studený,chytne a chcípne.Klidně pétkrát po sobě.Když náhodou vydrží volnoběh,tak je nízko,že se motor chvěje.Diagnos.nic neříká,já to tipuju na teplotní čidlo.Nevím ale kde je a jek vypadá.Poradíte mi,prosím?Dík.Jinak po pár metrech vše OK.Tak ,připojil se i nepravidelný vilnoběh,výměna cívky nepomohla,tak dnes 23.2.10 jsem to nevydržel a dol to do servisu.Hned jsem dal změřit tlaky ve válcích.Podle technika to jsou ventily,to je prý normální,najeto 98.000km.Dřív jsem měl citrona ZX.Tam jsem měnil těsnění pod hlavou ve 250.000km a byl jsem nasr.Tak jsem si koupil novou Fabii,a nenajel jsem ani polovinu a už se hrabou v motoru.To je síla.Večer dám vědět,jak to dopadlo,zdarec. Tak je 15.3oh a je to jasné.hlava jde dolů,jsou to ventily v prd..Kdo máte velké chvění na volnoběh,hůř chytá,je to hajzlu.Jako první si nechte změřit tlaky ve válcích.Takový věci jako čidla,zap.cívky atd...utopíte v tom hromadu peněz a výsledek stejný.Hodně štěstí.
×
×
  • Vytvořit nový...