Přejít na obsah

Jirka4x4

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jirka4x4

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ta stropnice vypada luxusne, tys tam daval sedanovou stropnici z dvojkovy?Nevis nahodou jak jsou na tom rozmerove kombikovy? (dvojkova stropnice kombi do O1 kombi)
  2. Pepo007,zatim diky,musim nejdriv pohledat na netu nejaky autozamecnictvi v jiznich Cechach (Vimperk).Dam pak vedet co a jak.
  3. Tak jsi mel Pepo 007 pravdu,vymena orisku nepomohla,pritelkyne dneska vytahla klicek zase bez cvaknuti,kdyz jsem ho tam dal,tak po zahejbani vse ok (cvaklo a central jde).Muzes mi prosim te napsat co presne jsi jim vez do toho zamecnictvi a na kolik to prislo?Dik
  4. Kdyz motorek odpojim od konektoru,tak do prava zamknuti,je slyset tahnuti soupatka motorku a zamkne a do leva,tak klade motorek odpor,ale neodemkne.Tak nejspis motorek v haji?A kdyz motorek odpojim od zamku tim raminkem,tak vlozka zamku je bez oporu a opet do prava v pohode zamkne a do leva jen na prazdno otoci.Omlouvam se za pitomy popsani,ale tezko se to popisuje:-)
  5. Ale kdyz koukam zblizka na ty mikrospinace i je merim,tak se na nich napeti meni a prepina a i cepicky se jim hezky spinaji a cvakaji,proto me prave udivuje,ze zamknout jde krasne lehkym otocenim doprava a hned je zamknuto a doleva na odemykani jako by v ty fabce neco tahalo,respektive taham ja to tahlo biliho motorku s odporem.Ale prave proc zamknout jde paradne???
  6. Zatim teda vsechno ok,ale dik za radu do pripadnyho opetovnyho problemu.Trapi me ale jeste jedna vec,Vsechny zamky mam zaslepeny a jedina vlozka je kufru a prave kufrem jde central jen zamknout (otoceni doprava),to cvakne central hned,ale praveze do leva na odemknuti je to takovy mdly a vubec neodemkne.Kdyz jsem meril ty mikrospinace do kterych vede cerny konektor,kteryma otaci vlozka po toceni klickem,tak myslim,ze to je ok,protoze v jednom pohybu je +12V, v druhym zase minus a meni se to.Proto nechapu,ze zaknnout jde dobre,ale uz neodemkneJestli je teda blba jen vlozka zamku nebo celej zamek v kufru.Dik za blizsi info
  7. Jirka4x4

    Odkud jste..

    Vimperk zdravi Prachatice
  8. Tak jsem ten orisek koupil,dal ho tam a zda se,ze zavada je odstranena.I ten zvuk cvaknuti po vyndani klicku je takovej silnejsi a "zdravejsi".Snad to bude chodit ale jinak diky moc za pomoc.
  9. Ahoj vsem,vyskytnul se mi problem.Po vypnuti motoru a vysunuti klicku,tak kdyz slysytelne "cvakne",tak central i signalizace rozsviceni svetel houka a vse ok,ale prave dneska pri vyndani klicku nic slyset nebylo a cenral nefunguje ani signalizace rozsviceni svetel.Staci ale klickem pri vyndavani trosku zahejbat a uz to zas cvakne a vse ok.Je to zkratka jednou tak a podruhy na pochvu :-(. Pokud to necvakne,tak si auto nejspis mysli,ze je klicek porad v zapalovani a vyradi zamykani.Mate nekdo zkusenost co presne mohlo odejit,jestli tam je nejakej jazycek,co spina relatko pri vyndani klicku apod?Diky za radu. Jeste doplnim O1 combi 1.9TDi 4x4 66kw r.v.99
  10. Mel by nekdo zkusenosti s tim kam je presne napajet?
  11. Pri koupi O1 1.9tdi 66kw AGR 4x4 r.v.99 jsem mel v knizce k obsluze v pytlicku tyhle dva integrace.je mozny,ze je tam nekdo mel kvuli zvyseni vykonu a pak je vyndal?diky moc za radu a pripadny dalsi jejich pouziti.
  12. osvedcilo se mi diky pokusem POKUS/OMYL nejdriv ty molitanovy tapecy natrit chemoprenem a nechat zaschnout.Mnohem lip na nich pak drzi chemopren co uze to lepi k sobe.bez zakapani bobku po tavnym lepidle vterinakem se tavny lepidlo odlepy.tak bacha na to.Za chvili dam fotky. EDIT: Ta tady jsou fotky a ne,ze mi napisete,ze je to vosklivy
  13. Ja koupil tmave oranzovou kozenku a puvodni tapecy po sundani prelepil chemoprenem.taky to drzi snad na vecny casy. Tapec zpatky nalepenej chemoprenem a jeste jistenej nabodovanim tavnou pistoli a jednotlivy hrudky zakapnuty vterinakem.po namontovani na auto to drzi jeste primackly rukojet. Interier auta to pozvedne nekam jinam. (spolu s modrym podsvicenim interieru,nastupniho prostoru nohou a bodovyho osvetleni pod vsema pasazerama
  14. Na ty prvni fotce neni moc poznat jestli jsi to spajel dohromady cinem.Jestli jo,tak vse v naprostym poradku a jestlis to jen motal,tak ti to zacne delat otresama v aute bordel.
  15. Ja to vyresil tak,ze jsem dal do serie ctverici vysocesvitivich bilych diod,tim padem 4 x 3,3V a je to tech 13,2 co jsou v aute po nastartovani,tak se nepotrebuje odpor a kazdou tu diodu mam-jednu v noznim prostoru ridice,druhou u spolujezdce,treti po ridicovo sedackoku,tak to osvetluje prostor u zadniho mista a vedle tu ctvrtou.To mam zapojeno na staly podsvit za jizdy na stredovy tlacitka,takze to sviti slabe decentne za jizdy-nutno sbrousit pilnikem diodu at ma rozptyleny svetlo a ne kuzel.A pak jsem dal na kazdy dverni svetylko dvojici vysocesvitivych diod do noznich prostoru vedle ty prvni, ktery se rozsviti jen pri otevreni danych dveri.Za jizdy sviti prvni okruh hezky slabe a elegantne a ten druhy okruh sviti mnohem vic pri otevreni dveri-to same i vzadu.Podle me je lepsi to mit na kazdy dvere zvlast a ne obe strany stropni lampickou najednou.Je to pouze muj nazor,tak me nekamenujte
×
×
  • Vytvořit nový...